تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  نکته روز/ آمار می گوید: ایران هجومی ترین تیم آسیا   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 62358
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


نکته روز/ آمار می گوید: ایران هجومی ترین تیم آسیا

تیم ملی ایران اگرچه در 25 دقیقه اول بازی با اندونزی، برد خود را قطعی کرد اما گل نیمه دوم جواد نکونام که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ایران را به تنهایی به عنوان هجومی ترین تیم آسیا در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2014 معرفی کرد. تیم ملی در 5 بازی گذشته، 15 گل زده و میانگین 3 گل زده برای هر بازی، حتی در مقابل تیم های درجه دوم آسیا، آماری ایده آل است.

بعد از ایران، ژاپن با 14 گل زده صاحب بهترین خط حمله است و جالب است بدانید 12 گل تیم سرزمین آفتاب تابان در دو بازی مقابل تیم بسیار ضعیف تاجیکستان به ثبت رسیده.

برای تیم ایران در 5 گذشته این بازیکنان گلزنی کرده اند:

*مجتبی جباری و جواد نکونام: 3 گل

* هادی عقیلی، آندرانیک تیموریان و غلامرضا رضایی: 2 گل

* سیدجلال حسینی، میلاد میداوودی و کریم انصاری فر: یک گل

به تفکیک پست ها، هافبک های تیم ملی در گلزنی موفق تر از سایر خطوط بوده اند و مجموعاً 8 گل را بازیکنان خط میانی به ثمر رسانده اند. مهاجمان 4 گل و مدافعان نیز 3 گل برای تیم ملی در راه جام جهانی 2014 زده اند.

به تفکیک تیم های باشگاهی، استقلالی ها با 6 گل زده آمار بهتری نسبت به سایرین داشته اند، دو لژیونر تیم ملی 5 گل زده اند، غلامرضا رضایی دو سهمیه پرسپولیس در آمار گلزنی تیم ملی را ثبت کرده و ملی پوشان سپاهان و سایپا هم هر کدام یک بار برای تیم ملی گل زده اند.


|

نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آلمان 3 – هلند صفر: جذاب ترین آلمان تاریخ / سوپر مانشافت!

آلمان دیدار دوستانه مقابل هلند در هامبورگ را با نتیجه سه بر صفر خرد کرد و به یک برد تاریخی رسید.

آلمان که در حال حاضر بهترین تیم ملی دنیا به نظر می آید بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت را به وجود آورد. در نهایت در دقیقه 15 بود که آلمان گل اول را زد. میروسلاو کلوزه سانتر عالی تونی کروس را برای توماس مولر کاشت و او هم با ضربه‌ای خوب گل اول را زد.

اوضاع در دقیقه 26 برای نایب‌قهرمان دنیا بدتر هم شد. این بار مسعود اوزیل که فرصت و فضای خوبی در اختیار داشت توپ را به کلوزه سپرد و مهاجم لاتزیو با ضربه سری زیبا گل دوم را زد.

کلوزه در نیمه دوم چند فرصت خوب را از دست داد تا این که این بار نوبت به اوزیل رسید تا گل بزند. مولر در دقیقه 66 توپی مرده را گرفت و سپس آن را به اوزیل سپرد. ستاره رئال مادرید پس از یک و دو با کلوزه توپ را به زیبایی به دروازه هلند فرستاد.

هلند در غیاب بازیکنان اصلی خود خلاقیت چندانی در حملات نداشت و نتوانست گلی به آلمان بزند.این بهترین برد آلمان مقابل هلند بود. مانشافت بعد از فینال جام جهانی 1974 موفق نشده بود در خانه هلند را مغلوب کند که این اتفاق دیشب به بهترین نحو رخ داد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رونالدو: مسی و من،مثل فراری و پورشه هستیم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گو با مجله آلمانی کیکر از مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده

این بازیکن پرتغالی در پاسخ به سوالی درمورد مقایسه سرالکس فرگوسن و ژوزه مورینیو، فرصت را برای اشاره به دوئلی که با لیونل مسی دارد غنیمت شمرد و گفت:« مقایسه کردن این دو نفر (فرگوسن و مورینیو) غیرممکن است؛ دقیقا مثل مقایسه کردن مسی و من که مثل مقایسه کردن فراری و پورشه می ماند.»

رونالدو در گفت و گو با مجله آلمانی کیکر درمورد مورینیو، مربی پرتغالی رئال گفت:« مورینیوبهترین مربی حال حاضر فوتبال دنیاست. او ایده های خوب و روشنی دارد و فوتبال را بهتر از سایرین درک می کند.»

رونالدو این روزها می خواهد تا تمام جوایز فردی را کنار گذاشته و به جوایز گروهی بیندیشد. او در این باره گفت:« اگر با تیم به جوایزو قهرمانی گروهی برسی، به عناوین فردی هم دست خواهی یافت.»


|

نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


دی ناتاله: بازیکنانی که گلهای زیادی می زنند، شایسته حضور در تیم ملی هستند

آنتونیو دی ناتاله، مهاجم باشگاه اودینزه معتقد است که رکورد گلزنی اش در طول یک سال اخیر، باید حضورش در تیم ملی ایتالیا را تضمین کند

این ستاره 34 ساله که در حال حاضر در 9 دیداری که برای تیمش به میدان رفته، 8 گل به ثمر رسانده، در آستانه دیدار تیم ملی ایتالیا مقابل لهستان و اروگوئه نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده به تیم ملی کشورش نمی بیند.

این درحالی است که او در دیدار اودینزه مقابل سیه نا هم بار دیگر موفق به گلزنی شد

دی ناتاله در صحبتهایی که در کوریره دلوسپورت منتشر شد به خبرنگاران گفت:« من خوشحالم، بیشتر به خاطر برد تیمم ولی هر زمان که بازیکنی برای تیمش گلهای زیادی به ثمر می رساند، این حق را دارد که به تیم ملی کشورش دعوت شود.»

دی ناتاله که با وجود رکورد خوب گلزنی اش، نام خود را در میان بازیکنان فراخوانده شده به تیم ملی ایتالیا نمی بیند با تمرکز زیادی رو به جلو نگاه می کند:« هدف ما کلیدی و حساس است. کورس قهرمانی، در واقع رقابتی است که سایرین هم در آن شرکت دارند و ما نباید اجازه دهیم که نتایجمان، ما را غرق در رویا کند. ما باید منسجم و متحد بمانیم.»

دی ناتاله در بخش پایانی صحبتهایش پیغامی روحیه بخش برای آنتونیو کاسانو داشت:« امیدوارم تا کاسانو هرچه سریعتر بازگردد.»

اودینزه درحال حاضر با 21 امتیاز و با امتیازی مساوی با لاتزیو در صدر جدول سری آ قرار دارد و میلان با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست


|

نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پاداش قهرمانی پرسپولیس : بالای 4 میلیون تومان !

محمد رویانیان ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احتمالا از قهرمانی این تیم در جام ولایت راضی و خوشحال به نظر می رسد . او دیشب بعد از برگزاری داربی تهران در جمع سرخپوشان حاضر شد و وعده داد که پاداش ویژه ای به مناسبت این قهرمانی به بازیکنان پرداخت می کند .
گویا قرار است که میزان این پاداش در جلسه رویانیان با استیلی تعیین شود اما شنیده می شود که میزان پاداش بالای 4 میلیون تومان خواهد بود .
رقمی که خیره کننده و عجیب به نظر می رسد . احتمالا اگر شب گذشته قرمزها موفق به پیروزی مقابل استقلال می شدند این رقم شاید به 10 میلیون تومان هم می رسید !


|

نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


لیونل مسی: به ایگواسو رأی بدهید

لیو مسی، مهاجم آرژانتینی ویدیویی روی اینترنت گذاشته و در آن از آبشار ایگواسو به عنوان یکی از عجایب هفت‌گانه دنیای جدید حمایت کرده است.

مسی از طرفدارانش خواسته در سایت 7Wonders که عجایب هفت‌گانه دنیای امروزی را انتخاب می‌کند به آبشار ایگواسو رای دهند. این رای‌گیری در 11 نوامبر به پایان می‌رسد.

مسی دو ویدیو ضبط کرده: یکی برای طرفداران آرژانتینی و دیگری برای سایر مردم دنیا. او خواستار آن شده که مردم از طریق پیامک و رای اینترنتی به این آبشار زیبا رای دهند که بین دو کشور برزیل و آرژانتین قرار دارد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برهاني: مهاجمان نو كه مي‌آيند كهنه‌ها فراموش مي شوند!

بعد از مهرداد اولادی این بار نوبت ارش برهانی بود که از کادر فنی تیمش گله گذاری کند .
 به گزارش گل به نقل از ایسنا مهاجم تيم استقلال پس از پايان ديدار استقلال و پرسپوليس كه با تساوي دو بر دو همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار كرد:‌ من واقعاً امروز از غيرت بازيكنان استقلال لذت بردم. آن‌ها با وجود اين‌كه تمرين هاي بسيار كمي براي اين بازي انجام داده بودند بسيار خوب بازي كردند، حتي شما ديديد كه ما از دقيقه 70 به بعد توان دويدن را هم نداشتيم؛ اما خوشحاليم كه بازي مساوي شد و هواداران هر دو تيم راضي به خانه رفتند. برهاني ادامه داد: البته من با بازيكنان پرسپوليس هم كه صحبت مي كردم آن‌ها خسته بودند؛ اما آن‌ها به نسبت ما شرايط بهتري داشتند؛ چرا كه چهار روز براي اين بازي تمرين كرده بودند. ما پس از بازي با ناسيونال فقط دو جلسه ريكاوري كرديم و به همين خاطر كيفيت بازي هم خيلي پايين آمده بودند با اين حال هر دو تيم موقعيت‌هاي بسياري به دست آوردند.

مهاجم استقلال در پاسخ به اين سئوال كه چرا استقلالي ها در مراسم اهداي جام شركت نداشتند گفت: من كه نفهميدم چه اتفاقي افتاد اين جام مبارك پرسپوليسي ها باشد. برهاني در ادامه درباره ناراحتي اش از نيمكت نشيني در هفته هاي گذشته گفت: من در اين چند وقت فراز و نشيب هاي زيادي را از لحاظ شرايط روحي و رواني تجربه كردم، البته شايد اين به خاطر توقع زياد من بوده، ما امسال در استقلال در خط حمله سرمان شلوغ شده است. وقتي نو به بازار مي آيد كهنه ها هم فراموش مي‌شوند.
وي افزود: مطمئناً هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نيست و همه دوست دارند كه در زمين باشند خود من هميشه سعي مي‌كنم براي استقلال بهترين بازيهايم را انجام دهم. من از نيمكت نشيني ناراحت نيستم و استقلال را خيلي دوست دارم؛ اما  اين دوست داشتن  نباید يك‌طرفه باشد و دوست دارم كه اين
موضوع از سوي طرف مقابل هم وجود داشته باشد.
 برهاني با اشاره به اين‌كه هيچ وقت به نيمكت نشيني اعتراض نكرده ادامه داد: بعد از بازي ذوب آهن خبرنگاري از من پرسيد از وضعيت خودت راضي هستي و من هم گفتم فكر مي‌كنم بايد در اين بازي بازي مي كردم.
برهاني درباره استقبال كم هواداران از اين بازي هم گفت: از بچگي تا به حال آنقدر داربي را كم تماشاگر نديده بودم.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پرسپولیس 2- استقلال 2: اولین جام فصل به استیلی رسید!

دوشنبه 16 آبان 1390- ورزشگاه آزادی- جام ولایت

تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده

کارت زرد: جواد شیرزاد، فریدون زندی(استقلال) مامادو تال، میثاق معمارزاده (پرسپولیس)

اخراج: علیرضا محمد(79)

ترکیب استقلال: هادی زرین‌ساعد، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، جواد شیرزاد، مهدی‌ امیرآبادی، کیانوش رحمتی،‌ حمید عزیززاده(55- ژاک الونگ)، محسن یوسفی(46- علی حمودی)، فریدون زندی(78- توحید غلامی)، ‌آرش برهانی و اسماعیل شریفات.

 ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(87- روح الله سیف اللهی)، حسین بادامکی، امیرحسن فشنگچی(73- محمد منصوری)، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، مامادو تال، وحید  هاشمیان (88- مهرداد اولادی) و هادی نوروزی.

نگاه کلی: پرسپولیس توانست با تساوی مقابل استقلال در یک جام سه جانبه به نام جام ولایت به مقام قهرمانی برسد.
 به گزارش سایت گل، سرخپوشان پرسپولیس که در دیدار اول مقابل ناسیونال پاراگوئه موفق شده بودند با تک گل هادی نوروزی به برتری برسند، در دومین و آخرین دیدارشان مقابل استقلال تن به تساوی دو بر دو دادند و با این مساوی این جام را بالای سر خود ببرند. حمید استیلی که این روزها واقعاً تحت فشار بسیار است، از همان اول ترکیبی هجومی را روانه میدان کرد و این شجاعت وی حملات پی در پی تیمش بود که در دقیقه شش به نتیجه رسید و سرخپوشان به پنالتی دست پیدا کردند که این پنالتی را هادی نوروزی مثل بازی اول تبدیل به گل کرد.
 درست بعد از چند دقیقه باز هم حملات پرسپولیس می‌رفت که یک نتیجه خارق‌العاده را به نفع این تیم رقم بزند. دو تک به تک از دست رفته توسط وحید هاشمیان و فشنگچی می‌توانست پرسپولیسی‌ها را تا دقیقه 16 با نتیجه سه بر صفر پیش بیندازد اما بی‌دقتی این دو بازیکن باعث شد که همان یک گل تا دقایق پایانی نیمه اول رقم بخورد . از این لحظه به بعد استقلال حاکم بازی بود و موقغیتهای زیادی روی دروازا حریف ایجاد کرد اما در تهایت در لحظات پایانی نیمه اول باز هم آرش برهانی به پرسپولیس گل زد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
نيمه دوم با حملات بازيكنان تيم پرسپوليس آغاز شد و اين تيم به سرعت و دردقيقه 46 توسط هادي نوروزي به گل دوم دست يافت و از تيم استقلال پيش افتاد درادامه ببازيكنان تيم استقلال كه نتيجه بازي را از دست رفته مي ديدند حملات گسترده اي را روي دروازه حريف طراحي كردند و صاحب موقعيت هايي شدند كه با بي دقتي مهاجمان اين تيم اين فرصت ها از دست رفت اما اين پايان كار نبود و با گلزني حنيف عمران زاده كه در دقيقه 70 براي استقلال به ثمررسيد بارديگر بازي به تساوي كشيده شد.

درادامه و با دريافت دومين كارت زرد عليرضا محمد دردقيقه 79 از زمين بازي اخراج و اين تيم دقايق باقي مانده اين ديدار را 10 نفره ادامه دادند اما اين مساله باعث شكست اين تيم مقابل استقلال نشد چرا كه بازيكنان اين تيم از فرصت بدست آمده نتوانستند استفاده كرده و نتيجه اين بازي را به سود خود خاتمه دهند و اين بازي با همان نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

با این قهرمانی حمید استیلی کمی فشارهای ناشی از عملکرد ضعیف پرسپولیس بیرون آمد. حال باید دید این قهرمانی می‌تواند روحیه و شرایط قرمزها را در ادامه لیگ بهتر کند یا باز هم پرسپولیس به حرکت لاک‌پشتی ادامه خواهد داد

شرح گلها:

دقیقه 6 (1- 0): خطای عزیززاده روی فشنگچی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به ارمغان آورد که هادی نوروزی این ضربه را تبدیل به گل اول پرسپولیس کرد.

دقیقه 32 (1-1): سانتر بلند امیرآبادی از میانه های میدان با ضربه سر آرش برهانی در گوشه دروازه پرسپولیس جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 46 ( 2-1): پاس عمقی دقیق فشنگچی در گوشه محوطه جریمه به نوروزی رسید و ضربه زیبای مهاجم پرسپولیس در گوشه مخالف دروازه استقلال جای گرفت.

دقیقه 70( 2-2): ضربه کرنر ارسالی فریدون زندی با ضربه سر عمران زاده درون دروازه پرسپولیس جای گرفت تا نام مدافع استقلال نیز در فهرست گلزنان تاریخ دربی ثبت شود.

بهترین بازیکن: هادی نوروزی که با سه گل زده آقای گل این رقابت‌ها اعلام شد، در بازی با استقلال با دوگلی که به این تیم زد، یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. در ضمن از بازی خوب اسماعیل شریفات و حسین بادامکی هم باید تقدیر کرد.
 اتفاق ویژه: مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال که برای دومین‌بار سوت آغاز بازی دربی را به صدا در آورد در چند صحنه اشتباهاتی داشت. در اوایل بازی خطای شدید شیرزاد روی فشنگچی می‌توانست کارت قرمز همراه داشته باشد که مظفری‌زاده با ملایمت با این بازیکن برخورد کرد و کارت زرد به این بازیکن نشان داد، اما در نیمه دوم خطای هند محمد با کارت قرمز همراه بود که در این صحنه هم مظفری‌زاده می‌توانست مثل شیرزاد با کمی لطافت از این حرکت محمد بگذرد اما او را اخراج کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی هم او می‌توانست  برای استقلال هم پنالتی اعلام کند که به سادگی از روی این صحنه گذشت.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


عنایتی: بازی با استقلال 6 امتیار دارد/گل بزنم خوشحالی نمی کنم

رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبای قم این روزها با آمادگی کامل همراه با تیمش در اردوی کیش تمرین می کند،فوتبالیستی که به قول خودش همیشه 70 کیلو وزن دارد و زیاد و کم نمی شود.او در مورد این اردو می گوید:«در کیش اردوی آماده سازی خود را برگزار کردیم تا با برنامه ریزی کادر فنی آماده شروع دوباره بازیها شویم.»
او در ادامه در مورد آمادگی خودش حرف می زند:«خوشبختانه شرایط بدنی من به گونه ای است که اضافه وزن پیدا نمی کنم. حتی خودم می خواهم چند کیلو وزنم اضافه کنم ولی این اتفاق نمی افتد که خودش نقطه مثبتی بزرگ است. جدا از این از نظر هوازی هم در بهترین شرایط ممکن قرار دارم. جدا از این تا زمانی که فوتبال بازی می کنم برای رسیدن به اهداف بزرگی که در سر دارم تلاش
می کنم مگر آنکه از فوتبال خداحافظی کرده باشم.»
 رضا چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد و می توانست آمار گل هایش را بالاتر ببرد.او می گوید:«متأسفانه 6 بازی را به دلیل مصدومیت غایب بودم و اگر این اتفاق نمی افتاد، شک نکنید گل های بیشتری می زدم.من به آقای گلی فکر می کنم و یکی از اهدافم است.»
عنایتی در هفته سیزدهم باید مقابل استقلال قرار بگیرد تیمی که خاطرات زیادی در آن دارد.عنایتی می گوید:«به نظر من بازی با استقلال 6 امتیاز دارد. فاصله ما با این تیم یک امتیاز است و اگر آنها را شکست دهیم شرایط صبا عالی خواهد شد. حریف هم تیمی قدرتمند و پرستاره است که یک لحظه هم نباید از آنها غافل شویم.»
او در پاسخ به این سوال که اگر به استقال گل بزنی خوشحالی می کنی تاکید می کند:«اطمینان داشته باشید اگر این اتفاق بیفتد خوشحالی نمی کنم. استقلال و هواداران این تیم برای من یادآور خاطرات شیرین زیادی است که هیچ وقت آنها را از یاد نخواهم برد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


حدادی فر: نیم فصل دوم به تراکتورسازی می روم

قاسم حدادی فر كه مدتی پيش از ناحيه رباط داخلي پاي چپ آسيب ديده بود اين بار همان مصدوميت را در پاي راست خود تجربه كرد تا يك ماهي دور از میادین باشد.
او می گوید:« نيمه اول بازي با شهرداري تبريز بود كه روي پاي ميثم بائو تكل زدم و مصدوم شدم. به خاطر همين آسيب‌ديدگي هم نتوانستم بازي را ادامه دهم و تعويض شدم.حالا هم باید یک ماه یا بیشتر از میادین دو باشم.» حدادی فر اگر مصدوم می شد شاید الان در اردوی تیم ملی بود.
خودش در این مورد می گوید:«مدارك من را گرفته بودند و براي حضور در بحرين تمام كارها را انجام داده بودم. قسمت نشد كه همراه تيم ملي باشم و در اين دو بازي ساير بازيكنان را همراهي كنم.البته زياد مهم نيست چرا كه تيم ملي آنقدر بازيكن خوب و موثر دارد كه مي‌تواند به راحتي بحرين را در منامه شكست دهد. اميدوارم زودتر سالم شوم و بتوانم بار ديگر براي تيم ملي بازي كنم.»
حدادی فر برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باید از ذوب آهن جدا شود و گویا مقصد او تراکتورسازی تبریز است.خودش در این خصوص می گوید:«براي نيم‌فصل دوم از ذوب آهن جدا مي‌شوم و به تراكتورسازي مي‌روم.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آنژی شایعه انتقال قرضی اتوئو در ژانویه را رد کرد

باشگاه آنژی ماخاچ قلعه انتقال قرضی ساموئل اتوئو در تعطیلات زمستانی لیگ روسیه به تیم های غرب اروپا را رد کرد.

به دلیل سرمای شدید روسیه رقابتهای لیگ این کشور مدت زیادی تعطیل خواهد بود باشگاه های بزرگ اروپایی اکنون آمادگی خود را برای جذب این مهاجم کامرونی اعلام کرده اند.

پیش از این گفته می شد اتوئو برای کمک به اینتر بحران زده به تیم سابقش باز می گردد و این در حالی است که پاری سن ژرمن هم علاقه خود را برای جذب این بایکن اعلام کرده است.

اما سران آنژی تمام این شایعات را تکذیب می کنند. مدیر باشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اتوئو با ما قرارداد دارد و ما هم به هیچ عنوان او را در اختیار تیم دیگر قرار نمی دهیم نه به صورت قرضی و نه به صورت دائمی."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یوپ هاینکس: می دانستیم مقابل آگسبورگ دیدار دشواری خواهیم داشت

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد از قبل می دانستند که دیدار دشواری مقابل آگسبورگ در پیش دارند و به هیچ وجه تیم حریف را دست کم نگرفتند.

بسیاری انتظار داشتند بایرن در دیدار روز گذشته با نتیجه ای پرگل مقابل آگسبورگ به پیروزی برسد اما آنها در نهایت به برد 2-1 رضایت دادند.

هاینکس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این همان چیزی بود که ما انتظار داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم هشدار داده بودم. هیچ دیدار آسانی وجود ندارد، به ویژه در نیمه های دوم.

ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم از حریف پیش بیفتیم. ما می توانستیم با زدن گل سوم، کار را تمام کنیم اما این اتفاق رخ نداد تا ما تا پایان کار سختی داشته باشیم.

آگسبورگ حتی زمانی که با دو گل عقب افتاد دست از جنگیدن برنداشت و فوتبال بسیار خوبی ارائه دادند."

بایرنی ها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند رده دومی ، در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بوفون:دل پیه رو دوباره شگفت زده مان می کند

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان يوونتوس در گفت و گو با شبكه «اسكاي» به تكنيك بالاي پيرلو و اسطوره بودن دل پيرو در تاريخ يووه اشاره كرد:«پيرلو خصوصياتي دارد كه از او بازيكن وي‍ژه اي مي سازد. بازيكني مانند پيرلو يك امتياز خاص براي مربي است و حالا او تضميني براي نتيجه گيري ماست. امسال خصوصياتي كه او در تيم به عهده گرفته مهم است و مطمئنا او نيز از عهده مسوليتش برمي آيد
به گزارش یوونتوس دات آی آر  بوفون در خصوص شرايط اين روزهاي دل پيرو نيز گفت:«كسي نمي تواند پنهان كند كه او بارها و بارها از مشكلات به نحو عجيبي برگشته و حالا هم يك بار ديگر همه را شگفت زده خواهد كرد. همه مي دانيم كه او از نظر آمادگي مشكلي ندارد و جز بهترين بازيكنان تيم است.من تصور نمي كنم كه اين آخرين فصل اله باشد او هميشه روياي بسياري از مديران و باشگاه ها بوده اما وفادار ماند تا در تاريخ يوونتوس نمونه باشد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کریس رونالدو: مسوت اوزیل من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با ستایش از مسوت اوزیل، اعلام کرد احساس می کند بازی در کنار این ستاره آلمانی، او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است.

اوزیل در سال 2010 از برمن به رئال پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت رئال تبدیل شد و رونالدو نیز از بازی در کنار او خوشحال است.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" بله، مسوت من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد. وقتی در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنید، نمایش بهتری خواهید داشت.

اوزیل فوق العاده است. او می تواند بازی حریف را بخواند و می داند چه زمانی باید پاس بدهد یا دریبل بزند. او خیلی راحت این کار را می کند.
ما ارتباط خوبی با هم داریم و این شرایط را بهتر کرده است. من بازی کردن در کنار او را خیلی دوست دارم. او فوق العاده است."

رونالدو در رقابت های این فصل لالیگا، در 11 دیدار، 13 گل به ثمر رسانده است.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یواخیم لوو به دنبال امتحان ترکیب های جدید در تیم ملی آلمان

به گزارش رسانه های آلمانی، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارند در دو دیدار دوستانه پیش روی تیمش مقابل اوکراین و هلند، ترکیب های جدیدی را امتحان کند.

به همین دلیل، او به فیلیپ لام، کاپیتان تیمش برای هر دو دیدار و به مانوئل نویر برای دیدار مقابل اوکراین استراحت داد و و در مقابل رون روبرت زیلر، بازیکن هانوفر را برای اولین بار به تیم ملی آلمان فراخواند.

از سوی دیگر، علی رغم اینکه او قبلا گفته بود مسوت اوزیل و ماریو گوتزه به دلیل شباهت سبک بازی، همزمان در ترکیب تیم قرار نخواهند گرفت، قصد دارد در دیدار مقابل اوکراین از هر دو به طور همزمان استفاده کند. به این ترتیب اوزیل در پست همیشگی اش بازی خواهد کرد و گوتزه در بال راست قرار خواهد گرفت.

آرایش تیم نیز برخلاف گذشته که 4-5-1 بود، در این دیدار 4-4-2 خواهد بود. کلوزه و ماریو گومز دو مهاجم ژرمن ها در این آرایش خواهند بود.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


دادكان نامه نصرتي را امضا نكرد: من از هر دويشان حمايت مي‌كنم

 

اولين نامه‌اي در حمايت از محمد نصرتي امضا شد در روز سه‌شنبه رسانه‌اي شد و نام افرادي مثل امير قلعه‌نويي، هادي ساعي، يوسف كرمي و ... را در ذيل خود داشت.
نكته جالب اين است كه اين نامه را براي امضا پيش محمد دادكان رئيس سابق فدراسيون فوتبال هم برده‌اند اما دادكان از امضا اين نامه خودداري كرده است. به گزارش سايت گل دادكان با اشاره به اينكه هر دو اين بازيكنان بايد به يك اندازه مشمول تخفيف يا بخشش بشوند گفته است اگر نام شيث را به نام مذكور اضافه نمي‌كنند دوست ندارد آن را امضا كند و وقتي اين اتفاق رخ نمي‌دهد او هم از اين كار خودداري مي‌كند. آ
نچه در مورد شيث رضايي وجود دارد سوابق قبلي اوست كه باعث شده فعلا هيچ حمايتي به سودش رقم نخورد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


میلیتو: از بودن در اینتر راضی هستم

دیه گو میلیتو، مهاجم اینتر، تایید کرد که قصد دارد اینتر را ترک کند؛ این در حالی است که اخیرا شایعاتی در مورد بازگشت او به جنوا، تیم سابقش به گوش می رسد.

این ملی پوش آرژانتینی در سال 2009 از جنوا به اینتر پیوست و در اولین فصل حضورش در این باشگاه فوق العاده ظاهر شد.

با این وجود، او در یک سال اخیر بازی های چندان خوبی در نرآتزوری به نمایش نگذاشته و بارهای شایعه جدایی اش از اینتر منتشر شده است.

او بارها تاکید کرده بود که قصد دارد در اینتر بماند اما برای اولین بار احتمال بازگشتش به جنوا را رد نکرد.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" ممکن است اینتر را ترک کنم؟ در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقتی رخ خواهد داد. رئیس باشگاه جنوا علاقه زیادی به من دارد. من هم روی او حساب زیادی می کنم زیرا زمانی که در آرژانتین بازی می کردم، او اولین نفری بود که به من اعتماد کرد.

من همیشه از او متشکرم زیرا او به من شانس بازی در ایتالیا را دارد. با این وجود من در حال حاضر از بودن در اینتر راضی هستم.

در حال حاضر بازی اینتر هستم و تنها به این تیم فکر می کنم. اما باز هم تاکید می کنم در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست."

میلیتو تا تابستان 2014 با اینتر قرارداد دارد.



|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


با ادامه مصدومیت پژمان نوری؛ حسین بادامکی به تیم ملی دعوت شد

 

حسین بادامکی هافبک تیم پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. مصدومیت پژمان نوری باعث شد کادرفنی برای جلوگیری از تشدید این موضوع به این بازیکن استراحت بدهد. بدین ترتیب نوری در بازی مقابل بحرین و اندونزی حضور نخواهد داشت.طبق تصمیم کادر فنی حسین بادامکی هافبک پرسپولیس جایگزین پژمان نوری شد. وی پس از بازی امروز پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام ولایت به اردوی تیم ملی می‌پیوندد.

تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین و اندونزی روز چهارشنبه تهران را ترک می‌کند.ملی پوشان 20 آبان به مصاف بحرین می‌روند و سپس بیست و چهارم همین ماه در جاکارتا میهمان اندونزی خواهند بود.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برای اولین بار در سه فصل اخیر؛ فاصله سه امتیازی رئال با بارسا

 

با پیروزی 7-1 شب گذشته رئال مقابل اوساسونا و تساوی 2-2 بارسا مقابل بیلبائو، اختلاف  دو تیم در صدر جدول به سه امتیاز افزایش پیدا کرد. این اولین بار از فصل 09-2008 است که آبی و اناری ها از رقیب دیرینه شان 3 امتیاز عقب می افتند.

در واقع از زمانی که گواردیولا هدایت بارسا را برعهده گرفت، هیچ گاه بارسا با این تعداد امتیاز، پشت سر رئال قرار نگرفته بود.

آخرین باری که رئالی ها با اختلاف بیش از سه امتیاز بالاتر از بارسا در صدر قرار داشتند، در فصل 08-2007 بود که آنها بعد از 125 روز صدرنشینی، با 8 امتیاز اختلاف با بارسا، به قهرمانی رسیدند.

بیشترین فاصله امتیازی رئال نسبت به بارسا از زمان حضور گواردیولا در نوکمپ، مربوط به ابتدای فصل 09-2008 بود که رئال 2 امتیاز بیشتر از حریف داشت.

اما نتایج ضعیف بارسا در دیدارهای خارج از خانه ای فصل و  سه تساوی مقابل در این دیدارها، اختلاف آنها و رئال را به سه امتیاز افزایش داد.

این در حالی است که رئالی ها در 10 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها به پیروزی رسیدند.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بیلسا: بارسا معجزه کرد


مارسلو بیلسا سرمربی اتلتیک بیلبائو که تیمش در نهایت به تساوی 2-2 مقابل بارسلونا رضایت داد از عملکرد شاگردانش راضی است اما معتقد است تیمش باید در این دیدار پیروز می شد.

او بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" بازی برابری بود و من از تلاش و جنگندگی بازیکنانم در این دیدار بسیار راضی هستم. بارسا تقریبا معجزه کرده و بازی باخته را در ثانیه های پایانی بازی با پیروزی عوض کرد.

بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی تمام تلاش شان را به خرج دادند و بازی صحنه های زیبای زیادی داشت مانند جدال آبیدال و مونیان که از ابتدا تا انتهای بازی دیدنی بود"

بیلسا در مورد سئوال خبرنگاری که از او در مورد مسی پرسید گفت:" مسی در این بازی فوق العاده بود و اگر او برای بارسا در زمین نبود اکنون ما سه امتیاز بازی را کسب کرده بودیم. مسی بازیکن پیش بینی نشده ای است و تمام تعریف و تمجید هایی که از او می شود به حق است. بدون شک او بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان است."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ساندرو روسل: هر روز خدا را شکر می کنم که رئیس باشگاه بارسلونا هستم

 

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسا، اعلام کرد به دلیل برعهده داشتن چنین پستی هر روز خدا را شکر می کند.

روسل که در زمان ریاست خوان لاپورتا، نایب رئیس باشگاه بارسلونا بود، بعد از اختلافاتی که با لاپورتا پیدا کرد، به رقیب او تبدیل شد و سرانجام دو سال پیش در انتخابات ریاست باشگاه، با بالاترین رای، ریاست باشگاه کاتالانی را برعهده گرفت.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما بهترین مربی و بازیکنان دنیا را داریم؛ چهار کاپیتان از بهترین تیم های ملی دنیا و بسیاری از بازیکنان ما از آکادمی جوانان باشگاه آمده اند.

ما یک باشگاه بسار بزرگ هستیم، شرایط اقتصادی مان به ثبات رسیده؛ در سراسر دنیا به فوتبالی که ما بازی می کنیم، احترام گذاشته می شود و طرفداران هم ارزش زیادی برای ما قائل هستند. همه اینها باعث خوشحالی ماست.

امیدوارم در این شرایط بد اقتصادی در سراسر دنیا، ما بتوانیم باشگاه را به سطح بالاتری برسانیم. رئیس چنین باشگاهی بودن یک افتخار است. چنین پستی هیچ وقت برای تان عادی نمی شود. و اطمینان می دهم که هر روز خدا را به خاطر داشتن این پست شکر می کنم."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


غیبت رونی در دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل سوئد و اسپانیا

 

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد وین رونی، ستاره منچستریونایتد، در دو دیدار دوستانه پیش روی سه شیرها مقابل اسپانیا و سوئد به میدان نخواهد رفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد سه جلسه محرومیت این مهاجم دردسرساز فرجام خواهی کرده اما کاپلو قصد ندارد در حالی حاضر رونی را به تیمش دعوت کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با او صحبت کردم و به او گفتم که برای این دو بازی به تیم دعوت نخواهد شد. رونی به خوبی شرایط را درک کرد.

می خواهم از بازیکنانی استفاده کنم که بتوانند جای رونی بازی کنند. باید به قابلیت های سایر بازیکنان هم پی ببرم  زیرا دیدار مقابل اسپانیا دیدار مهمی خواهد بود.

اسپانیا نسبت به سایر تیم ها بسبک متفاوتی دارد و پست رونی هم پست بسیار حساسی است؛ نه تنها در این دیدار، بلکه در یورو.

 

می خواهم بازیکنان متفاوتی را امتحان کنم."

 

او همچنین در مورد حضور یا غیبت رونی در یورو 2012 گفت:" رونی بازیکن مهمی است اما باید در انتظار پاسخ یوفا به فرجام خواهی اتحادیه فوتبال اتگلیس باشیم. بعد از اینکه همه چیز مشخص شد، در این مورد تصمیم گیری می کنم."

او در مورد دیدار مقابل اسپانیا نیز گفت:" این دیدار، دیدار دشواری برای ما خواهد بود زیرا آنها کیفیت بالایی دارند. آنها قهرمانی یورو و جهان هستند . برای همه بازیکنان حضور در این دیدار مهم است زیرا از اهمیت بازی مقابل قهرمان جهان آگاهه هستند."

|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پیشنهاد 10 میلیون پوندی رئال برای جذب مدافع یونایتد

 

به نوشته رسانه های اسپانیایی ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید قصد دارد با پیشنهادی 10 میلیون پوندی سر الکس فرگوسن را برای فروش نمانیا ویدیچ مدافع خود در ژانویه متقاعد کند.

فرگوسن اخیرا اعلام کرده با آمدن فیل جونز و کریس اسمالینگ دیگر تضمینی برای فیکس بازی کردن بازیکنانی مثل ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ وجود ندارد، از همین رو مورینیو می خواهد به این مدافع صرب حضور در ترکیب ثابت رئال را تضمین دهد.

به دلیل مصدومیت های متوالی و انتقادهای هواداران ویدیچ اخیرا از تیم ملی صربستان خداحافظی کرد تا با تمرکز روی بازی های باشگاهی اش در یونایتد برای مدت طولانی تری در اوج فوتبال بازی کند.

گفته می شود این آخرین فصل حضور ریو فردیناند در یونایتد است و در صورتی که ویدیچ هم اولدترفورد را ترک کند فرگوسن بار دیگر باید در تابستان به دنبال خرید دو مدافع جدید باشد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


تاتنهام و وستهم دل پیرو را می خواهند

 

الساندرو دل پیرو کاپیتان یوونتوس مورد توجه دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و وستهم قرار گرفته است.

چندی پیش آندره آ آنیلی سرمربی یوونتوس اعلام کرد قرار داد دل پیرو در پایان فصل تمدید نخواهد شد و او یووه را ترک خواهد کرد.

روزنامه توتواسپورت روز گذشته شایعه پیوستن این بازیکن به میلان را تکذیب کرد و اعلام کرد به جای آن دل پیرو ترجیح میدهد فوتبال خود را در انگلیس و خصوصا لندن ادامه دهد.

گفته می شود باشگاه تاتنهام علاقه خود را به جذب این بازیکن اعلام کرده و وستهم نیز که احتمالا فصل آینده با سام آلاردایس به لیگ برتر باز می گردد نیز خواهان جذب این مهاجم ایتالیایی است.

آلاردایس پیش از این ثابت کرده علاقه زیادی به جذب ستاره های پا به سن گذاشته فوتبال دارد. او پیش از این فرناندو هیه رو، یوری ژورکائف ومیشل سالگادو را به خدمت گرفته است.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


60 میلیون چینی، بیننده پیروزی 7-1 رئال مقابل اوساسونا

دیدار روز گذشته رئال مادرید مقابل اوسوسونا که با پیروزی 7-1 شاگردان مورینیو به پایان رسید، در چین بینندگان زیادی داشت. براساس آمار تلویزیون بیجینگ تی وی، این دیدار که در ساعت 12 به وقت مادرید برگزار شد را 60 میلیون چینی تماشا کردند.

انجام بازی در این ساعت باعث شد تا چینی ها این فرصت را داشته باشند تا این بازی را به طور مستقیم ببینند زیرا به دلیل اختلاف ساعت دو کشور، چینی از دیدن بیشتر بازی های لالیگا محروم می شوند اما بازی دیروز در ساعت 19 به وقت چین برگزار شد.

همین تعداد هوادار فوتبال اسپانیا موجب شده تا مادریدی ها هر سال سفری به شرق آسیا دارند و بازی های لالیگا با قیمتی بالا به تلویزیون های این منطقه به فروش می رسد.

علی رغم اینکه تلویزیون دولتی چین دیدار روز گذشته را پخش نکرد اما 60 میلیون چینی این دیدار را به طور مستقیم تماشا کردند. این اولین بازی این فصل رئال بود که در چین پخش شد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اینتر به دنبال خرید کامل امیلیانو ویوانو

اینتر می‌خواهد 50 درصد باقی‌مانده از حقوق مالکیت امیلیانو ویویانو را از جنوا خریداری کند و او را به صورت 100 درصد در اختیار داشته باشد.

اینتر در تابستان این 50 درصد حق مالکیت او را به جنوا فروخت و در عوض 50 درصد از حق مالکیت یورای کوچکا، هافبک این تیم را خریداری کرد.

اکنون ویویانو به صورت قرضی در اینتر است و کوچکا به صورت قرضی در جنوا. ویویانو در این فصل هنوز برای اینتر بازی نکرده اما اینتری‌ها می‌خواهند او را نگه دارند.

اینتر در پست دروازه‌بانی مشکل دارد. ژولیو سزار در ماه‌های گذشته بارها مصدوم شده و قرارداد لوکا کاستلاتزی، دروازه‌بان دوم و 36 ساله اینتر هم رو به پایان است و در تابستان منقضی می‌شود.

اینتری‌ها 4 میلیون یورو برای خرید کامل ویویانو خواهند پرداخت.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آگسبورگ یک – بایرن مونیخ 2: صدرنشینی قاطعانه

بایرن مونیخ توانست در دربی باواریا آگسبورگ را در ورزشگاه SGL با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به این ترتیب بایرن مونیخ فاصله با بروسیا دورتموند در صدر جدول را به پنج امتیاز افزایش داد. این در حالی است که دیدار بعدی بایرن مقابل همین دورتموند در آلیانس آره‌نا خواهد بود.

بایرن هرچند دیدار را خوب شروع نکرد اما در دقیقه 16 به گل رسید. کرنر فرانک ریبری با ضربه سر دانیل فان‌بویتن همراه شد و توپ در نهایت به ماریو گومز رسید تا او با ضربه سر از فاصله‌ای نزدیک دروازه حریف را باز کند.

بایرن در دقیقه 28 به گل دوم هم رسید. فرانک ریبری از سمت چپ گریخت، چند بازیکن را پشت سر گذاشت و توپ را از زاویه‌ای بسته وارد دروازه محمد آمسیف کرد.

آگسبورگ در نیمه دوم تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه 59 به گل رسید. هاجیمه هوسوگای از اشتباه خط دفاعی بایرن روی یک ضربه کرنر استفاده کرد و دروازه مانوئل نویر را گشود. البته ضربه او را داوید آلابا نزدیک بود از روی خط دروازه برگرداند.

نویر در دقیقه 83 با واکنشی دیدنی ضربه ادموند کاپلانی را مهار کرد تا بایرن بازی را با سه امتیاز به پایان ببرد، هرچند که در آخرین لحظات بازی آناتولی تیموشچوک با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. او به دلیل تکل بسیار خشن روی پای دانیل بایر در دقیقه 93 مجبور به ترک میدان شد.



|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پنالتی سوخته بیلبائو در دیدار مقابل بارسا

تصاویر تلویزیونی نشان می دهد داور دیدار شب گذشته بیلبائو- بارسا در دقیقه 39 یک پنالتی به سود میزبان اعلام نکرد.

در این لحظه آنتونی ایرائولا، بازیکن بیلبائو در داخل محوطه جریمه توسط آدریانو متوقف شد. با توجه به اینکه پیراهن بازیکن بیلبائو کاملا توسط آدریانو کشیده شد، باید یک ضربه پنالتی به سود بیلبائو اعلام می شد.

این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.



|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


تبریک فیفا به علی کریمی؛ جادوگر فوتبال ایران 33 ساله شد

سایت فیفا در گزارشی به مهم ترین تولدهای فوتبالی هفته جاری پرداخته است و شاخص ترین بازیکن متولد 8 نوامبر نیز کسی نیست جز علی کریمی.در گزارش سایت فیفا به بهانه سی و سومین سالروز تولد کاپیتان پرسپولیس آمده است: کریمی یکی از بااستعداد ترین بازیکنان فوتبال آسیاست که در جام ملت های 2000 لبنان و در اوج جوانی توانایی های شگفت انگیزش را به رخ فوتبال آسیا کشید. کریمی  چهار سال بعد ستاره تیم ملی ایران در جام ملت های 2004 در کشور چین بود که به کسب عنوان سومی این مسابقات منجر شد.او در این مسابقات 5 گل به ثمر رساند و بطور مشترک آقای گل این تورنمنت شد. درخشش کریمی موجب شد تا کریمی در آن سال عنوان مرد سال آسیا را از آن خود کند و بعد از مدت کوتاهی راهی آلمان و تیم بایرن مونیخ شد و با این تیم قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی را جشن گرفت، جایی که سال گذشته دوباره به آن بازگشت و این بار با شالکه قهرمانی جام حذفی را تجربه کرد. علی کریمی با تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان نیز حضور یافت.

 

این گزارش همچنین به حضور کریمی در الاهلی امارات و کسب دو جام حذفی با این تیم نیز اشاره کرده است. کریمی اکنون پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن می کند، تیمی که درخشش خود را با آن آغاز کرد.

 

گفتنی است علی کریمی متولد 17 آبان 1357 است و روز سه شنبه 33 ساله می شود.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


خشم صبح كرانچار به بازيكنان سپاهان!

تمرينات فوتبال سپاهان چند روزي است كه در جزيره كيش دنبال مي‌شود و زلاتكو كرانچار سرمربي جديد زردپوشان تمرينات پرفشاري را براي شاگردانش در نظر گرفته است.
 به گزارش سايت گل، كرانچار در گام اول قصد دارد شرايط بدني بازيكنان سپاهان را به سطح ايده‌آل برساند به همين دليل يكي از مسائل مهمي كه در تمرينات سپاهان ديده مي‌شود پرداختن به كارهاي بدنسازي است. چيزي كه بازيكنان سپاهان را آزار مي‌دهد تمرين كردن در ساعت 6صبح است.
 كرانچار امروز هم به شاگردانش خشم صبح زد و سپاهاني‌ها براي انجام تمرينات بدنسازي به كنار ساحل رفتند. نوبت دوم تمرينات سپاهان ساعت 10 صبح برگزار شد و بازيكنان اين تيم بعدازظهر هم تمرين مي‌كنند.
سپاهاني‌ها در چند روز اخير شرايط سختي را تجربه مي‌كنند و حالا بايد ديد سپاهان با اين مربي كروات ليگ را چگونه ادامه خواهد داد.
 


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اتلتیک بیلبائو 2 – بارسلونا 2: بارسا از شکست گریخت!

روند شکست‌ناپذیری بارسلونا به 24 مسابقه پیاپی در تمامی رقابت‌ها رسید. البته آنها در کورس قهرمانی دو امتیاز دیگر از رئال مادرید عقب افتادند و به تساوی دو بر دو در خانه بیلبائو بسنده کردند.

بیلبائو در دقیقه 20 با ضربه دیدنی آندر اررا با بغل پا که به گوشه بالای دروازه رفت از بارسلونا پیش افتاد، اما سسک فابرگاس در دقیقه 24 با ضربه سر روی سانتر اریک آبیدال بازی را به تساوی کشاند.

بارش شدید باران در نیمه دوم روی بازی تاثیر منفی گذاشت. در دقیقه 80 بود که دفع ناقص اریک آبیدال با برخورد به پای جرارد پیکه وارد دروازه ویکتور والدس شد. اما لیونل مسی در دقیقه 93 گل تساوی را زد. ابتدا ضربه او را ایرایسوس برگرداند و سپس ایتوراسپه تلاش کرد توپ را دفع کند اما توپ به خود مسی رسید و او دروازه خالی بیلبائو را گشود.

چند لحظه پیش از این گل، آموربیتا از بیلبائو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شده بود.

به این ترتیب اولین گل خارج از خانه مسی در این فصل لالیگا باعث شد آنها در خانه بیلبائو تساوی بگیرند ولی فاصله بارسا با رئال مادرید در صدر جدول به 3 امتیاز رسید.



|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بهتاش فریبا : برای چهارمین بار پرسپولیس را شکست می دهیم اما این داربی 72 نیست !

مربی تیم فوتبال استقلال بازی دوشنبه این تیم مقابل پرسپولیس را یک دربی کوچک خواند و گفت: ما از تمام پتانسیل خود مقابل پرسپولیس استفاه می کنیم و می خواهیم برای چهارمین بار پی در پی این تیم را شکست دهیم.

به گزارش سایت گل و به نقل از مهر ، بهتاش فریبا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تورنمنت سه جانبه جام ولایت گفت: زمان برگزاری این جام که اسم بزرگی هم دارد، خیلی بد بود. اگر طوری بود که همه ملی پوشان را در اختیار داشتیم و بازیکنان زمان استراحت کافی داشتند کیفیت این رقابت‌ها به مراتب بالاتر می رفت.
وی افزود: بعد از بازی لیگ ما به بازیکنان خود چهار روز استراحت دادیم و اکثر آنها به خارج از کشور رفتند و شب قبل از بازی با تیم ناسیونال بازگشتند.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با وجود این شرایط بازیکنان ما در مقابل تیم فوتبال ناسیونال تا دقیقه 55 بازی خوب کار کردند اما بعد از آن دچار افت بدنی شدند که حریف توانست دروازه ما را با دو موقعیت جدی تهدید کند.

فریبا اظهار داشت: در مجموع فکر می کنم رقابت‌هایی چون جام ولایت بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ماست و در مقابل پرسپولیس نیز از همه پتانسیل خود استفاده می کنیم. البته ما مجبوریم چون بازیکن به تعداد کافی نداریم و باید از بازیکنان امید خود مقابل پرسپولیس استفاده کنیم.

وی همچنین ادامه داد: من به هیچ وجه با این نظر که پرسپولیسی‌ها در این بازی به دنبال گرفتن انتقام از ما هستند موافق نیستم. به نظر من نتیجه این دیدار برای هواداران اهمیت زیادی داشته و این یک دربی کوچک است

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما در سه بازی اخیر موفق شدیم که پرسپولیس را شکست دهیم و به دنبال آن هستیم که برای چهارمین بار پی در پی این کار را انجام دهیم، البته نمی توان این دربی را به عنوان دربی هفتاد و دوم تلقی کرد.

فریبا عنوان کرد: از مردم می خواهیم تا به ورزشگاه بیایند و از نزدیک این بازی را ببینند چون بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره حساسیت‌های خاص خود را دارد و هر کدام از بازیکنان که در ترکیب این دو تیم بازی کنند از انگیزه زیادی برخوردارند.

وی در خصوص اینکه استقلالی‌ها اصرار داشتند رحمتی را برای این دیدار در اختیار بگیرند اما نتوانستند، گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا رحمتی را در این رقابت‌ها در اختیار داشته باشیم اما زرین ساعد نیز در مقابل تیم ناسیونال عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و به نظرم روی گل خورده هم مقصر نبود. ما باید دروازه بان دوم خود را امتحان می کردیم و بزرگ‌ترین حسن رقابت‌های جام ولایت این بود که زرین ساعد استرس را از خود دور کرد.

وی گفت: البته در این رقابت‌ها قرعه کشی به نفع تیم پرسپولیس بود و آنها مهلت استراحت بیشتری داشتند. ما دیروز مقابل ناسیونال بازی کردیم و فردا هم باید مقابل پرسپولیس بازی کنیم. ما حتی تقاضای این را داشتیم که دیدارمان با پرسپولیس با یک روز با تاخیر برگزار شود که متاسفانه این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.

فریبا در خاتمه در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: آمار نشان داده که همواره بعد از بازی‌ها و اردوهای تیم ملی، تیم استقلال بازی های خوبی را انجام نمی دهد. وقتی که تیم ملی نیمی از بازیکنان ما را به مدت 10 تا 12 روز در اختیار دارد در هنگام بازگشت آنها ما زمان لازم را برای انجام کارهای تاکتیکی و حتی ریکاوری نداریم. در واقع باید بگویم ملی پوشان ما وقتی باز می گردند ریکاوری مربوط به تیم ملی را در تیم ما انجام می دهند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب تورنمنت سه جانبه جام ولایت ساعت 16:30 فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رویای خارق العاده:مسی و رونالدو در یک تیم!

ستاره های بارسلونا و رئال مادرید با گلهای شان رقابت های لالیگا وچمپیونزلیگ را به آتش کشیده اند و هر روز رکوردهای تازه تری از نظرگلزنی برای تیم های خود ثبت می کنند.
در واقع کریس رونالدو ولیونل مسی با میانگین یک گل در هرمسابقه، بی همتا بودن خود را در این مقطع زمانی ازتاریخ فوتبال به اثبات می رسانند. آمار گل های آنها که در اوج زیبایی به ثمر می رسند، جای هیچ گونه حرفی باقی نمی گذارند.
مسی به تازگی رکورد 200 گل برای بارسلونا را پشت سرگذاشته و با 202 گل در286 بازی برای این تیم رکوردی استثنایی بر جای گذاشته و کریستیانو رونالدو به تازگی از مرز 100 گل برای رئال مادرید عبورکرده است. 2گل رونالدو به لیون درلیگ قهرمانان باعث شد ستاره پرتغالی کهکشانی ها
رکورد 101 گل در105 مسابقه انجام داده برای این تیم را جشن بگیرد.
 مسی و رونالدو بهترین بازیکنان حاضر فوتبال جهان هستند. البته اگر در مورد بهترین بودن مسی هیچ شکی وجود ندارد، در مورد رونالدو هنوز می توان چند ابهام جزئی را برای بهترین بودن مطرح کرد. به هر حال صرفنظر از بحث فنی، این ستاره ها برای شادی هواداران فوتبال، در حال ثبت رکوردهایی دراین ورزش هستند که همه را به وجد آورده است.
کار به جایی رسیده که خیلی ها مسی و رونالدو را سرمایه بشریت می دانند. میانگین گل های رونالدو در رئال مادرید 96/0در هرمسابقه است. تاکنون هیچ بازیکن دیگری درتاریخ باشگاه مادریدی چنین شرایطی نداشته است. او در زمان حضور در منچستریونایتد هم 118 گل برای این تیم به ثمررسانده بود. میانگین گلهای مسی هم 0.7 در هرمسابقه است و جالب اینجاست که او 13 بار برای بارسلونا هت تریک کرده است. تقریبا هر بار که مسی گل زده، بارسلونا پیروز از زمین خارج شده وتنها 2 بار با وجود گلزنی مسی، با شکست زمین را ترک کرده است.
مسی تاکنون 79 دروازه بان را مغلوب کرده و بدشانس ترین دروازه بان مقابل او ایکرکاسیاس بوده که به تنهایی 13 گل از مسی دریافت کرده است.
 مسی و رونالدو تقریبا دست نیافتنی به نظر می رسند. با این حال آنها هنوز زمان زیادی برای قهرمان شدن، گل زدن و معجزه آفرینی دراختیار دارند. این2 هیچ محدودیت تاکتیکی و تکنیکی و ذهنی و جسمی ندارند. درتیم های افسانه ای و ثروتمند بازی می کنند. رقابت شدید در سطح ملی آنها را محدود و مقید نمی کند به خصوص که هیچ کدام آنها ملیت اسپانیایی ندارند. مسی و رونالدو هرگاه که اراده می کنند، بازیکن مقابل خود را دریبل می کنند و دروازه حریف را نشانه می گیرند. بارسلونا قهرمان اروپا وجهان است و شانس اول قهرمانی در هر رقابت باشگاهی است.
 رئال درلالیگا صدرنشین است. در اروپا فقط بایرن مونیخ و منچستریونایتد می توانند خود را در سطح این دوتیم نگه دارند. رونالدو و مسی بهترین هستند. البته دراینکه آنها به تنهایی برای تضمین موفقیت تیمهایشان کافی نیستند، شکی نیست. هم تیمی های فوق العاده ای دارند ولی هیچ کس نمی تواند خود را به سطح آنها برساند. مسی را نابغه می دانند و کریس رونالدو را مظهر قدرت و کلاس بالای بازی فوتبال معرفی می کنند.
 اگر چه مسی برای رسیدن به این شرایط جسمی به علم پزشکی متوسل شده وحالا با استفاده ازپاها و قد کوتاهش، با سرعت خود معجزه می کند. رونالدو خیلی ها را یاد زیدان می اندازد که تکنیک و قدرت را باهم دارد.
 همین 2 نفر برای اینکه اسپانیا عنوان برترین لیگ دنیا را یدک بکشد، کاهی هستند. تنها یک چیز در دنیای فوتبال می تواند از مسی و رونالدو بزرگ تر باشد و آن اینکه این دو در کنار هم بازی کنند. البته این رویایی تقریبا غیرممکن است ولی اگر یک روز این اتفاق حتی برای یک مسابقه نمایشی رخ دهد، شاید هیچکس نخواهد فرصت تماشای این بازی را ازدست بدهد.



|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رئال 7-1 اوساسونا؛ پرواز کهکشانی ها به آسمان هفتم

رئال مادرید با پیروزی 7-1 مقابل اوساسونا، به صدرنشینی در رقابت های لالیگا ادامه داد.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتایگو برنابئو برگزار شد، رئالی ها با انجام یک بازی برتر اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

کریس رونالدو بار دیگر در این دیدار هت تریک کرد تا همچنان به رقابت فشرده اش با مسی در صدر جدول گلزنان ادامه بدهد.

ستاره پرتغالی گل اول رئال را در دقیقه 23 روی پاس آنخل دی ماریا به ثمر رساند .

7 دقیقه بعد ابراهیم بالده نتیجه را به تساوی کشاند تا شاگردان مندیلیبار به کسب یک امتیاز از این دیدار امیدوار شوند اما این رویا خیلی زود به کابوس تبدیل شد.

در دقیقه 34 په په گل دوم رئال را باز هم روی پاس آنخل دی ماریا به ثمر رساند و گونسالو اسگواین در دقیقه 40 گل سوم کهکشانی ها را به ثمر رساند. آنخل دی ماریا باز هم در نقش گلزن ظاهر شد تا آمادگی بالایش را به رخ بکشد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، خیلی زود شرایط برای تیم پامپلونایی سخت تر شد. در دقیقه 54 ساتروستگی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج و یک ضربه پنالتی نسیب رئال شد که رونالدو آن را تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

 

3 دقیقه بعد رونالدو باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و روی پاس آلوارو آربلوا دروازه اوساسونا را باز کرد.

 

کریم بنزما گل ششم رئال را در دقیقه 63 و روی پاس کوئنترائو به ثمر رساند. در دقیقه 67 نوری شاهین جای سامی خدیرا را گرفت تا اولین بازی اش با پیراهن رئال را انجام دهد.

در دقیقه 81 بار دیگر بنزما گلزنی کرد و این بار پاس آربلوا را به گل هفتم رئال تبدیل کرد.

این دومین شکست سنگین اوساسونا در این فصل بود. آنها در هفته چهارم و در نوکمپ، 8-0 مغلوب بارسا شده بودند.

با این پیروزی، رئال28 امتیازی شد و در با چهار امتیاز با بارسا در صدر جدول قرار گرفت.

رونالدو نیز با 13 گل زده، در کنار مسی جای گرفت. البته ستاره آرژانتینی بارسا این فرصت را دارد که در دیدار امشب مقابل بیلبائو، بار دیگر به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.



|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


لوئیس انریکه:این رمی است که من می خواستم

 لوئیس انریکه سرمربی رم بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نوارا ابزار امیدواری کرد این روند برای جلوروسی ادامه داشته باشد.

رم شب گذشته در دیدار مقابل نوارا سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد. پابلو اسوالدو و بویان دو بار دروازه نوارا را بازکردند و لوئیس انریکه نیز از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد

لوئیس انریکه می گوید:" پیروزی خوبی بود. فکر نمی کنم بویان دوست داشته باشد همیشه از روی نیمکت بازی را آغاز کند. او در این بازی خود را نشان داد."

"در نیمه نخست نوارا بسیار فیزیکی بازی کرد و پرس خوبی روی تیم ما وارد کرد. اما در نیمه دوم توانستیم تاکتیک خود را به آنها تحمیل کنیم. همیشه از بازیکنانم خواسته ام از همان دقیقه نخست تا پایان مانند نیمه دوم بازی شب گذشته ظاهر شوند."

"از این پیروزی خوشحالم اما امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و رم هم زیبا بازی کند و هم نتیجه را از آن خود کند."

رم با این پیروزی به رده هفتم جدول صعود کرد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پیش‌بازی: آگسبورگ - بایرن مونیخ

 

آگسبورگ با ضربه سختی روبرو شده: زیمون ینچ، دروازه‌بان اصلی تیم انگشتش شکسته است. در کنار او گلیوس یوانیس، مارس دی‌یون، اووه مورله، داودا باه، مارسل انجنگ، موریتس نبل و اشتفان هاین هم غایب هستند.

اکسل بلینگ‌هاوزن، بازیکن سابق کایزرسلاترن هم سه‌شنبه در زانوی خود دردی حس کرد و مشخص نیست چه زمانی به میادین برخواهد گشت. تورستن اورل برای این بازی محروم است، چرا که هفته گذشته مقابل کلن کارت قرمز گرفت.

بایرن مونیخ هم مجبور است با کمی تغییر به میدان برود، چرا که باستین شواین‌اشتایگر در بازی مقابل ناپولی دچار شکستگی ترقوه شد و تا ژانویه دور از میادین است.

جانشین او در خط میانی مشخص نیست، اما آناتولی تیموشچوک گزینه اصلی برای حضور مقابل آگسبورگ است.

یوپ هاینکس گفته تغییر بزرگ دیگری در ترکیب تیمش نمی‌دهد، هرچند که شاید تونی کروس به عقب بیاید و در کنار لوییز گوستاوو قرار بگیرد. آرین روبن و برنو در این بازی بی‌تردید غایب هستند و هر دو همچنان مشغول مداوایند. جروم بواتنگ هم محروم است چرا که مقابل هانوفر اخراج شد و باید از جایگاه بازی را تماشا کند.

آیا می دانستید؟

  • مربی تازه‌واردها یوس لوهوکای است که در ژانویه 2007 در بروسیا مونشن گلادباخ دستیار یوپ هاینکس، مربی فعلی بایرن بود.
  • تنها سه بازیکن آگسبورگ توانسته‌اند مقابل باواریایی‌ها پیروز شوند: زیمون ینچ، اووه مورله و دومینیک راینهارت.
  • بایرن مونیخ در سه بازی اخیر خارج از خانه خود نتوانسته پیروز شود. 
  •  م ماریو گومز در 11 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا 12 گل زده است. این دستاوردی است که در 27 سال گذشته تنها یک بار تکرار شده بود.
  • بایرن مونیخ به ازای هر گلی که خورده 10 گل زده است. به این ترتیب است که آنها تفاضل گل خیره‌کننده 27+ دارند.

|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ترابیان : حضور رحمتی در داربی عقلانی نیست !

 

 

عباس ترابيان روز دوشنبه در خصوص صحبت هاي پرويز مظلومي كه گفته بود به مهدي رحمتي براي ديدار با پرسپوليس نياز دارد، تاکید كرد: من چنين صحبتي را نشنيدم و در جريان آن نيستم. بعيد مي دانم كي روش با اين درخواست موافقت كند.

او اضافه كرد: اصلا عاقلانه و منطقي نيست كه دروازه بان اول تيم ملي را براي حضور در يك بازي دوستانه باشگاهي در اختيار استقلال قرار دهيم.

ترابيان خاطرنشان كرد: احتمال دارد رحمتي مقابل پرسپوليس مصدوم شود. در اينصورت چه كسي پاسخگو مي شود؟ اين كار عقلاني نيست و رحمتي در اردوي تيم ملي مي ماند.

چند روز پيش پرويز مظلومي در يك نشست خبري اعلام كرد به سيد مهدي رحمتي براي ديدار با پرسپوليس نياز دارد.

رحمتي هم اكنون در اردوي تيم ملي حضور دارد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آرسنال به دنبال گوتزه؛ پیشنهاد 50 میلیون پوندی توپچی ها برای ستاره آلمانی

آرسن ونگر، سرمربي تيم فوتبال آرسنال انگليس قصد دارد با خريد 50 ميليون پوندي ماريو گوتزه از بورسيا دورتموند، ركورد نقل و انتقالات را در اين باشگاه بشكند.

به گزارش رسانه هاي انگليس، ونگر به همين منظور استيو رولی، رييس استعداديابي آرسنال را به آلمان فرستاد تا بازي اين بازيكن 19 ساله را در جريان برد سه شنبه گذشته مقابل المپياكوس تماشا كند.

رولي بعد از بازگشت از آلمان موافقت خود را براي جذب وي اعلام كرد و با توجه به نفوذي كه دارد احتمالا انتقال گوتزه قطعي شده است.

ونگر گوتزه آلماني را يكي از خوش آتيه ترين بازيكنان اروپا مي داند و قصد دارد وي را به هر قيمتي شده به خدمت بگيرد. اين در حاليست كه ركورد كنوني آرسنال در نقل و انتقالات متعلق به خريد 15 ميليون پوندي آندري آرشاوين از زنيت سنت پترزبورگ است.

گوتزه كه تاكنون 10 بار براي تيم ملي آلمان به ميدان رفته است، در ماه سپتامبر هنگامي كه در جريان تساوي 1 بر 1 آرسنال و دورتموند بازي كرد، توانست نظر ونگر را جلب كند.

از آنجايي كه به نظر مي رسد تمامي باشگاه هاي مطرح اروپا به دنبال اين هافبك تهاجمي هستند، آرسنال براي خريد او كار سختي را در پيش خواهد داشت.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


استقلال و پرسپولیس؛ پس از 31 سال در یک بازی غیر رسمی

هفتاد و دومین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی تورنمنت جام ولایت به مصاف هم می روند. این دربی در حالی برگزار می شود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال به زمان برگزاری آن اعتراض دارد و نارضایتی خود را دیروز پس از بازی با ناسیونال بروز داد. اما به نظر می رسد برگزاری این بازی قطعی است و فردا ساعت 16:30 سوت آغاز این دربی را سعید مظفری زاده به صدا در می آورد.
نکته جالب اینکه این اولین بازی غیر رسمی و یا غیر رقابتی دو تیم در سه دهه اخیر است. پرسپولیس و استقلال در سه دهه اخیر فقط در بازی های رسمی جام باشگاههای تهران، لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته اند و هیچ بازی دوستانه یا غیر رسمی نداشته اند. آخرین بازی دوستانه دو تیم در 13 تیر 1359 بود که به مناسبت خداحافظی مرحوم صفر ایرانپاک برگزار شد.
پرسپولیس و استقلال تاکنون 5 بار در بازی های غیر رسمی به مصاف هم رفته اند که 4 بازی دوستانه و یک بازی نیز در چارچوب جام اتحاد بوده است. اولین بازی دوستانه دو تیم در سال 1347 بود که به تساوی بدون گل انجامید. در سال 1349 بازی دوستانه را استقلال 3-2 برد و در سال 1358 نیز بازی دوستانه دو تیم ناتمام باقی ماند، در حالی که استقلال 1- صفر پیش بود. همچنین دو تیم در جام اتحاد تهران در سال 1352 نیز باهم روبرو شدند که استقلال 1- صفر این بازی را برد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رانیری: به فکر مردم جنوا هستیم

کلودیو رانیری سرمربی اینتر از طرف باشگاه همدردی و تاسف خود را برای خانواده شش نفری که در سیل شهر جنوا از دنیا رفتند ابراز کرد.

رانیری قرار بود امروز تیمش را در ورزشگاه لوئیجی فراریس مقابل جنوا هدایت کند اما به دلیل این حادثه غم انگیز و نامساعد بودن شرایط جوی این دیدار لغو شد.

رانیری می گوید:" دیدن این تصاویر از جنوا به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد، نسبت به مردم این شهر ابراز همدردی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود."

"متاسفانه هر سه یا چهار سال یکبار چنین اتفاقی رخ می دهد، واقعا جای تاسف است، امیدوارم این بار از این حادثه درس بگیریم و نگذاریم باز هم اتفاق بیفتد."

عواید حاصل از بلیت فروشی این بازی قرار است به مردم سیل زده منطقه لیگوریا برسد و کمکی برای آنها باشد.

رانیری در ادامه افزود:" این تنها کاری است که از دست فوتبال بر می آید. امیدوارم این بار به جای جمع آوری عواید حاصل از بلیت فروشی برای کمک به سیل زده ها قبل از حادثه به فکر باشیم و این هزینه را قبل از وقوع سیل انجام دهیم تا جان مردم در اما باشد."


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب