تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  نگاهی به روزنامه های صبح شنبه / خداحافظ سلطان !   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 62335
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


نگاهی به روزنامه های صبح شنبه / خداحافظ سلطان !

ماجرا از چه قرار است ، بالاخره پروین استعفا داده یا از سوی رویانیان برکنار شده است ؟ این در روزنامه های صبح امروز با تیترهای متفاوت آمده است اما آنچه مهم است قطع همکاری علی پروین از پرسپولیس است.

 

 

 

 

 

 


|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


مورینیو: شاهین می تواند برود؛ در مورد کاکا چیزی نمی دانم

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، تایید کرد که نوری شاهین، ستاره ترک تبار این باشگاه، می تواند هر زمانی که بخواهد این باشگاه را ترک کند و اعلام کرد که کاکا در تور پیش فصل رئال در آمریکا حضور خواهد داشت اما در مورد آینده این بازیکن در سانتیاگو برنابئو مطمئن نیست.

مورینیو که در حال حاضر همراه با تیمش برای دیدار دوستانه مقابل بنفیکا در لیسبون به سر می برد، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی پرتغال از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال، گفت:" کاکا مقابل بنفیکا 40 تا 60 دقیقه بازی خواهد کرد اما می دانم شما می خواهید بدانید که او خواهد ماند یا نه. من نمی دانم. او و باشگاه هم نمی دانند. اما مسائل بین ما شفاف است. او می دانم که من چطور فکر می کنم و من هم می دانم او چه می خواهد. بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست (9 شهریور) باز است و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

او تا زمانی که بازیکن رئال باشد و فصل آینده نیز در کنار ما باشد، با تیم اول تمرین خواهد کرد و برای ما به میدان می رود. او به همراه تیم به آمریکا خواهد آمد. اگر او بماند، خوشحال خواهیم شد زیرا او هنوز می تواند کارهایی برای ما انجام دهد."

او همچنین در مورد نوری شاهین گفت:" بازار نقل و انتقالات تا پایان اگوست فعال است. دوست دارم تردیدهای زیادی به وجود بیاورم. نه در بین خودمان و نه در بین روزنامه نگاران. من 20 بازیکن آماده می خواهم و درهای باشگاه برای خررج "بچه ها" باز است. اگر کسی بخواهد برود، می تواند. باید صادق بود. نوری در حال حاضر در شرایط مبهمی قرار دارد؛ در یک شرایط خاکستری. اگر او می تواند جای دیگری فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، بهتر است برود. زیرا همان طور سال گذشته دیدید، او فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد."

سرمربی رئل همچنین در مورد خرید لوکا مودریچ گفت:" در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت نکنید."


|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


يادداشت ويژه: به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!

 

خبر كوتاه بود؛ مديرعامل پرسپوليس با اعلام اين‌كه اين باشگاه ديگر نيازي به «مدير راهبري» ندارد، دامنه نفوذ علي پروين در اين باشگاه را تا حد زيادي كاهش داد. اين اقدام كه به احتمال زياد در واكنش به مصاحبه عجولانه پروين بعد از بازي با فجر انجام شده است را بايد يكي از بهترين تصميمات رويانيان در دوران مديريتش برشمرد. تصميمي كه مي‌تواند از همين ابتداي كار، راه را بر همه آن‌هايي كه به اسم «احساس مسئوليت» براي پرسپوليس «سنگ‌اندازي» مي‌كنند مسدود كند.

البته بر هيچكس پوشيده نيست كه پست «مدير راهبري» در باشگاه پرسپوليس صرفا يك پست تشريفاتي و سمبليك بود. سپردن اين عنوان به علي پروين دامنه اختيارات او را افزايش نداده بود، بلكه صرفا معناي «احترام» مي‌داد و بر «اعتبار» اين پيش‌كسوت قديمي پرسپوليس مي‌افزود. بنابراين خلع علي پروين از اين پست را هم بايد به معناي كاهش احترام و اعتبار او در اين باشگاه دانست. اتفاقي كه با توجه به واكنش عجولانه و غيرمنتظره پروين در قبال اولين شكست پرسپوليس، اصلا غيرمنطقي نيست.

به درد نمي‌خورند، اما قهرمان مي‌شوند!

علي پروين به عنوان عضو بانفوذ هيات‌مديره، رئيس كميته فني و مدير راهبري پرسپوليس، با كوله‌باري از تجربه حاصل از سال‌ها حضور در اين باشگاه، بايد بداند كه در روزهاي سخت و حساس، توقع از او اين است كه در نقش آرام‌كننده اوضاع ظاهر شود و راهكارهاي منطقي ارائه كند؛ نه اين‌كه بر آتش حاشيه‌ها بدمد و احساسي‌ترين واكنش ممكن را از خودش بروز بدهد.

از يك هوادار معمولي پرسپوليس مي‌شود پذيرفت كه بلافاصله بعد از شكست تيمش، با اعصابي لرزان جلوي دوربين تلويزيون بايستد و فرياد بزند: «من مي‌دانستم با اين مربي شكست مي‌خوريم... با ادامه اين روند دوباره بدبخت مي‌شويم...» اما اينكه علي پروين باشي و لقب سلطان را يدك بكشي، و مضمون حرف‌هايت كوچكترين تفاوتي با هوادار يقه‌دريده و عصباني روي سكوها نداشته باشد، گناهي نيست كه به سادگي قابل چشم‌پوشي باشد.

چه خوب مي‌شد اگر علي پروين در مصاحبه سه‌شنبه‌شب خود، دقيقا در لحظه‌اي كه داشت فرياد مي‌زد «مربي خارجي به درد نمي‌خورد»، سرش را 90 درجه به چپ و راست مي‌چرخاند و مي‌ديد آخرين نفري كه جام قهرماني ليگ برتر را به عنوان سرمربي بالاي سر برده يكي از همين خارجي‌هايي است كه به قول او «به هيچ دردي نمي‌خورند»! و از قضا همين سرمربي قهرمان، دوره كوتاهي را هم در باشگاه پرسپوليس سپري كرده اما پيش از آن‌كه به فصل برداشت محصول برسد بركنار شده است. مي‌دانيد چرا؟ چون آن روزها هم ردپايي از اين تفكر سلطاني در باشگاه پرسپوليس بوده كه فرياد بزند: «مربي خارجي به درد نمي‌خورد.»

ژوزه نه، پس كي؟

نكته ديگر –و البته مهم‌تر- سوالي است كه گوشه ذهن ما جا خوش كرده و بد نيست اگر علي پروين (و هواداران تفكر پرويني) پاسخ مناسبي به آن بدهند: به فرض كه حرف شما قبول؛ به فرض كه اين خارجي‌ها همه‌شان «به‌دردنخور»اند! به فرض كه پرسپوليس به مانوئل ژوزه و بقيه‌ي ژوزه‌ها مي‌گفت «نه!» خب آن وقت «بله» را نثار كدام مربي ايراني بايد مي‌كرد؟ مي‌شود لطف كنيد و همين الان از آن آستين پربركت سلطاني، اسم يك مربي ايراني را بيرون بكشيد كه صلاحيت نشستن روي نيمكت پرسپوليس را داشته باشد؟

انگار فراموش كرده‌ايد كه در روزهاي نقل و انتقالات، همكاران شما در پرسپوليس چطور فانوس برداشته بودند و به دنبال يك نام مناسب براي نيمكت پرسپوليس به هر كنجي سرك مي‌كشيدند. انگار فراموش كرده‌ايد حقيقتي را كه امسال بيشتر از هميشه براي پرسپوليس (و البته براي فوتبال ايران) روشن شد. حقيقت تلخي كه نشان مي‌دهد پرسپوليس در تمام اين سال‌ها حتي يك مربي خوب و قابل تكيه از ميان پرسپوليسي‌ها تربيت نكرده است. بي‌دليل نيست كه خود شما هم هرازگاهي زبان به ستايش امير قلعه‌نويي باز مي‌كنيد اما هرگز از يك مربي پرسپوليسي ستايش نكرده‌ايد. چون مي‌دانيد پرسپوليس قلعه‌نويي ندارد. پرسپوليس حتي قلعه‌نويي هم ندارد!

گل‌هاي پرسپوليس، همه پوچ‌اند!

پرسپوليس در تمامي اين سال‌ها در پرورش يك سرمربي مقتدر و بادانش ايراني ناكام بوده است. اينجا هيچكس به آقاي گل جهان ياد نداد كه در زمان بازيگري ممكن است توپ‌ها با زور تعصب وارد دروازه شوند اما براي مربيگري غير از بازوي ستبر و بازدم پرفشار(!) چيزهاي ديگري هم لازم است. اينجا هافبك دوست‌داشتني بعد از آويختن كفش‌هايش، سال‌ها دستياري مربيان ريز و درشت را مي‌كند اما با همه آنها درگير مي‌شود و چيزي از كسي ياد نمي‌گيرد كه در روز سرمربيگري به دردش بخورد و بعد از يك نيم‌فصل سياه براي هميشه خانه‌نشين نشود. اينجا آنكه بار فني‌اش از همه بيشتر است سر كلاس اخلاق حرفه‌اي ننشسته تا ياد بگيرد كار سرمربي خريد لباس و تقسيم دستمزد بازيكن‌ها نيست. اينجا ما حتي يك مربي كارنامه‌دار، فني، بااخلاق و خوشنام هم نداريم.

تقصير شما هم هست، آقاي سلطان

پرسپوليس در اين سال‌ها حتي يك مربي خوب هم پرورش نداده كه حالا با تكيه به او براي ژوزه‌ها ناز كند. دست‌هاي پرسپوليس كاملا خالي است و اتفاقا بخش زيادي از گناه اين دست‌هاي خالي به گردن شخص پروين است. روزهايي كه همين علي پروين روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشست و جام‌هاي قهرماني در ليگ ازادگان را يك‌به‌يك بالاي سر مي‌برد، صندلي‌هاي كناري او بايد نصيب مربيان جواني مي‌شد كه به مرور آبديده شوند و امروز باري از روي دوش پرسپوليس بردارند. اما پروين اين فرصت را نصيب چه كساني كرد؟ يادتان هست؟

ناصر ابراهيمي، ناصر محمدخاني، وحيد قليچ،... اينها كساني بودند كه صندلي‌هاي كنار دست سلطان را روي نيمكت پرسپوليس اشغال مي‌كردند. ناصر ابراهيمي كه نيازي به توضيح اضافه ندارد. او همان روزها هم مرد سپيدمويي بود كه قرار نبود به درد آينده‌ي پرسپوليس بخورد. براي ابراهيمي «آينده» خيلي وقت بود كه گذشته بود! ناصر محمدخاني هم كه چند سالي به صلاحديد سلطان روي نيمكت پرسپوليس نشست و رفت و هيچ اثر خاصي از او ديده نشد. همان روزها هم از چشم‌هاي شهلاي ناصر مي‌شد فهميد كه فوتبال و مربيگري جزو اولويت‌هاي اول زندگي‌اش نيستند و آينده او آبستن حوادث ديگري است!

مي‌ماند وحيد قليچ كه انگار فقط وظيفه داشت سبيل داشته باشد و در هنگام مصاحبه‌هاي پروين پشت سر او بايستد! لابد توقع نداريد كه بعد از اولين شكست ژوزه، او را بركنار كنيم و وحيد قليچ را به جايش بنشانيم آقاي پروين؟ آن وقت چه كسي بايد پشت سر قليچ بايستد و به دوربين‌هاي تلويزيوني زل بزند؟!

نه آقاي پروين! نه شما و نه امثال شما در سال‌هاي اوج‌تان كسي را براي پرسپوليس تربيت نكرديد كه امروز به او تكيه كنيم. پس بگذاريد تكيه‌مان به همين خارجي‌هاي به‌دردنخور باشد و تكيه‌گاه‌مان را سست نكنيد. شما چيزي به پرسپوليس اضافه نكرده‌ايد سلطان! پس لطفا چيزي هم از آن كم نكنيد.


پي‌نوشت

از بهر خداي مخوان!

در گلستان سعدي حكايت شيريني هست كه مضمون آن همخواني عجيبي با داستان اين روزهاي پروين و پرسپوليس دارد: ناخوش‌آوازی به بانگ بلند قرآن می‌خواند. صاحب‌دلی بر او بگذشت و گفت: تو را مشاهره چند است؟ (براي خواندن چقدر مزد مي‌گيري؟) گفت هیچ... من از بهر خدای می‌خوانم. گفت: از بهر خدای مخوان!

حالا حكايت ماست. شكي نيست كه اگر از علي پروين دليل اظهار نظرهاي حاشيه‌سازش را بپرسيد خواهد گفت: «من دلم مي‌سوزد... به خاطر پرسپوليس اين حرف‌ها را مي‌زنم.» پس به خاطر پرسپوليس بيا و اين حرف‌ها را نزن! از بهر خداي مخوان، سلطان!


|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بنفیکا5- رئال مادرید 2؛ پنج تایی در پرتغال

رئال مادرید در دومین دیدار دوستانه اش در اردوی پیش فصل تابستانی در پرتغال و مقابل بنفیکا با نتیجه 2-5 مغلوب میزبانش شد . بنفیکا در این بازی دروازه تیم قهرمان اسپانیا را گلباران کرد و اشتباهات متعدد تدافعی رئال، دلیل اصلی به ثمر رسیدن این گلها بود.

رئالی ها در این بازی8 بازیکن از بازیکنان اصلی شان را در زمین مسابقه می دیدند و البته تنها دی ماریا در ترکیب ثابت تیم بود. کهکشانی ها امروز و بعد از برگزاری این دیدار دوستانه به آمریکا سفر خواهند کرد و در آنجا تمام بازیکنان به صورت کامل به اردوی تیم ملق خواهند شد.

اشتباهات تدافعی رئال کار دست این تیم داد و کهکشانی ها نتوانستند فرصت چندانی را خلق کنند.

اولین گل این بازی را در دقیقه 4 مسابقه خاوی مارتینس برای بنفیکا به ثمر رساند و در دقیقه 18 کایه خون بازی را به تساوی کشاند . یک دقیقه بعد کایه خون دوباره گلزنی کرده و رئال را پیش انداخت. اما این برتری تنها 2 دقیقه پائید و در آن زمان بود که ویتسل به این برتری پایان داد. نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید و در نیمه دوم انزو پرس در دقیقه 52، کارلوس مارتینس در دقیقه 58 و انزو پرس (در دقیقه 85) برای بنفیکا گلزنی کردند تا این تیم برد قاطعانه ای به دست بیاورد.

در این بازی آدان، خوانفران، ایوان ،واران، ناچو، لاسانا دیارا،پرانرو ،کاکا، کایه خون ،موراتا، ایگواین و دی ماریا برای رئال بازی کردند و کونترائو، موسکرا، بنزما، موراتا، الکس و چریشف به عنوان بازیکنان ذخیره وارد زمین شدند.»

این بازی، ششمین دوره از تورنمنت اوزه بیو کاپ بود که در استادیو دلالوس لیسبون و مقابل چشمان 35 هزار نفر با شکست رئال به اتمام رسید. قبل از آغاز بازی بود که مراسم بزرگداشت اوزه بیو برگزار شد.



|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


وسلی اسنایدر در صدر پردرآمدترین بازیکنان سری آ

 

سایت فوتبال ایتالیا لیست پر درآمدترین بازیکنان سری آ را منتشر کرد.در این لیست ده نفر،اینتر با 4 نماینده گران قیمت ترین بازیکنان را در سری آ در اختیار دارد.این در حالی است که تیم هایی همچون یووه و میلان تنها دو بازیکن در این لیست دارند.وسلی اسنایدر هلندی که سالانه حقوق 6.5 میلیون یورویی (فصلی 13 میلیون یورو) دریافت می کند گران قیمت ترین بازیکن سری آ است.پیش از این زلاتان ابراهیمویچ مهاجم سوئدی میلان با حقوقی 9 میلیون یورویی در سال در صدر این لیست قرار داشت که با رفتن از این لیگ حال لقب گران قیمت ترین بازیکن سری آ به اسنایدر هلندی رسیده است.


۱- وسلی اسنایدر( اینتر میلان) – ۶٫۵ میلیون یورو در سال

۲- جان لوئیجی بوفون(یوونتوس) – ۶ میلیون یورو در سال

۳- دانیله ده روسی(رم) – ۶ میلیون یورو در سال

۴- فرانچسکو توتی(رم) – ۵ میلیون یورو در سال

۵- ژولیو سزار(اینتر میلان) – ۴٫۵ میلیون یورو در سال

۶- دیه گو میلیتو(اینتر میلان) – ۴٫۵ میلیون یورو در سال

۷- آندره پیرلو(یوونتوس) – ۴٫۰ میلیون یورو در سال

۸- استفان کامبیاسو(اینتر میلان) ۴٫۰ میلیون یورو در سال

۹- فیلیپه مکسس (میلان) – ۴٫۰ میلیون یورو در سال

۱۰- روبینیو(میلان) – ۴٫۰ میلیون یورو در سال


|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بارسای تیتو با برد شروع کرد

بارسلونا دیشب در دیداری دوستانه مقابل هامبورگ موفق شد تا با نتیجه 1-2 از سد میزبانش عبور کند.
این اولین بازی بارسا زیر نظر تیتو بود.

 

 

 

 

 

این سرخی روبرتو بازیکن بارساست

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


خنده های آقای خاص در شب برد رئال

 

رئال مادرید سه شنبه شب موفق شد تا با نتیجه 1-5 از سد رئال اوویه دو عبور کند. در این دیدار آنخل دی ماریا دو گل برای تیمش به ثمر رساند.دراینجا می توانید تصاویری مربوط به این دیدار دوستانه را تماشا کنید

هشت بازیکن رئال از تیم پایه ای ، کاستیا بودند. فقط آدان، گرانرو و موراتا از تیم اصلی رئال در زمین حضور داشتند

مورینیو در میان دستیارانش روز خوبی را پشت سرگذاشت

 

فابینیو، بازیکن برزیلی رئال، اولین 45 دقیقه اش را برای این تیم به میدان رفت و در جریان بازی نمایش بی سر و صدایی داشت.

آنخل دی ماریا، بازیکنی بود که دو گل از 5 گل رئال را به ثمر رساند

 دروازه بان رئال، ضربه پنالتی مانو بوستوس ، بازیکن تیم میزبان را این چنین مهار کرد

مورینیو چهره ای محبوب در میان هواداران و جوانان اوویه دو است

 

این هم جوانان مادریدی هستند که دیشب فستیوال گلی را به نمایش گذاشتند

 

رد پای یک روس: گل دوم رئال را دنیس به ثمر رساند، اولین بازیکن روسی که با پیراهن رئال مادرید گلزنی کرد
 

اولین گل رئال را بازیکنی از تیم پایه ای به ثمر رساند


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اینتر 3 بر 2 کومو را مغلوب کرد

 

اینتر طی یک بازی دوستانه امروز به مصاف کومو رفت.

اینتر 3 بر 2 کومو را مغلوب کند.

ناگاتومو ، رانوکیا و پالاسیو گل های اینتر را به ثمر رساندند.

پالاسیو در تورنومت trofeo tim هم توانسته بود برای اینتر گل بزند.

ترکیب اولیه ی دو تیم:

Como:1 Micai; 2 Benvenga, 3 Marchi, 4 Ardito, 5 Schiavino, 10 Del Pivo, 7 Gammone, 8 Velardi, 9 Vardelloni, 10 Tremolada, 11 A.Donnarumma

Subs: 12 Frattini, 13 Bellitta, 14 D.Donnarumma, 15 Ambrosini, 16 Sallaj, 17 Mazzocca, 18 Scialpi, 19 Fautario, 20 Petillo, 21 Cilfone, 22 Gotler

Coach: Silvio Paolucci


Inter : 12 Castellazzi; 6 Silvestre, 7 Coutinho, 8 Palacio, 10 Sneijder, 14 Guarin, 16 Mudingayi, 23 Ranocchia, 33 Mbaye, 42 Jonathan, 55 Nagatomo

Subs: 27 Belec, 32 Cincilla, 4 Zanetti, 19 Cambiasso, 24 Benassi, 28 Pasa, 44 Bianchetti, 45 Forte, 46 Del Piero, 61 Garritano, 81 Longo, 88 Livaja

Coach: Andrea Stramaccioni


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یادداشت روز: در دفاع از تصمیم کمیته انضباطی

 

بازی دیروز پرسپولیس و فجر بدون حضور تماشاگران میزبان برگزار شد. مسابقه ای که بعد از تغییرات گسترده پرسپولیس این پتانسیل را داشت که شصت تا هفتاد هزار نفر را حتی در یک روز وسط هفته به ورزشگاه بکشاند. ولی آیا واقعا  فوتبال ملی ما از عدم حضور تماشاگران متضرر شد؟ آیا محرومیت تماشاگران از تماشای بازی فوتبال در استادیوم پدیده ای صرفا ایرانی است؟
 1- رفتارهای ناشایست هواداران فوتبال در دنیا به اشکال مختلف وجود دارد و محروم کردن هوادارن از تماشای دیدارهای تیم محبوب خود همیشه به عنوان ابزاری قوی برای کنترل رفتار تماشاگران مورد نظر بوده است. محرومیت هواداران از تماشای بازی آژاکس و آ زد آلکمار در فصل گذشته فوتبال هلند نمونه ای از چنین احکامی است که در همه جای دنیا رایج است 2-جریمه های اعمال شده به دلیل رفتار تماشاگران می تواند گریبان تمامی فوتبال یک کشور را بگیرد. در پی فاجعه معروف بازی لیورپول و یوونتوس کلیه تیم های انگلیسی در فاصله سالهای 1985 تا 1990 از شرکت در رقابت های بین المللی باشگاهی محروم شدند. در فصل 2006/2007 فوتبال ایتالیا پس از کشته شدن فیلیپو راچیتی افسر پلیس در داربی سیسیل، کاتانیا تا پایان فصل محکوم به برگزاری بازی های خود در زمین بی طرف و بدون تماشاگر شد. همیشه هم قرار نیست بازی کشته بدهد تا تنبیهی از این دست در کار باشد.
 تنها در همان فصل 2006/2007 در مجموع بازی های سری آ و بی ایتالیا، جدای از بازی های کاتانیا 21 بازی بدون تماشاگر برگزار شد که بازی های آتالانتا-لاتزیو، آ اس رم-امپولی، و فیورنتینا-اودینزه همگی نمونه هایی از این دست هستند.

3- در کشور ما اما چیزی که در میان هیجان تماشاگران و هواداران فوتبال فارسی برای دیدن پرسپولیس کهکشانی گم می شود خاطره تلخ اتفاقاتی است که تنبیه هواداران را در پی داشته و بالطبع هدف از این توبیخ ها. محرومیت تماشاگران از تماشای بازی فوتبال در استادیوم پدیده ای من در آوردی و ایرانی نیست. اما هماهنگی چند ده هزار نفری ایرانی ها در توهین به داور و یا پرتاب سنگ و صندلی قطعا در دنیا کم نظیر است!

4-در مسیررسیدن پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، و یا تیم های دیگر برای رسیدن به افتخار و بزرگی، یک، دو، یا ده بازی بدون تماشاگر برگی است از کتاب تاریخ باشگاه. به جای آن که هر بار با چانه زنی و ریش سفیدی و به بهانه از دست ندادن تماشاگران به دنبال سر هم بندی قضیه باشیم، به آن ها که مرتکب خطا شده اند و به خودمان یک یا چند بازی فرصت دهیم. شاید یکی از این دفعات واقعا قدری هم به این فکر کردیم که چه کردیم که این گونه شد. چشم پوشی نکردن از محرومیت تیم ها اگر جلوی پرتاب چند سنگ و صندلی را بگیرد وسری را از شکافته شدن نجات دهد، سه شنبه یکی از مفیدترین روزهای فوتبال ایران بوده است.


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


خبر رسمی : برگزاری تشییع جنازه نمادین برای باشگاه میلان؛میلان آماده پس دادن پول بلیط ها

 

هواداران خشمگین روسونری طی چند روز اخیر تظاهراتی را نسبت به عملکرد اخیر میلان در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده اند ,بخصوص بعد از فروش زلاتان ایبراهیموویچ و تیاگو سیلوا و اینکه همچنان جایگزینی برای این دو ستاره  خریداری نشده است.

به نقل از AC-MILAN.IRنخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,گروهی از هواداران عصبانی روسونری با برپایی تظاهراتی نسبت به تبلیغات دروغین باشگاه مبنی بر حضور زلاتان و سیلوا در  فصل آینده اعتراض خود را نشان دادند و از سوی دیگر گروهی از هواداران با برپایی یک صحنه تشییع جنازه ساختگی بیرون توراتی ,مقر باشگاه میلان قصد داشتند تا به نوعی مرگ میلان را به نشانه اعتراض نسبت به عملکرد اخیر باشگاه به نمایش بگذارند.

آدریانو گالیانی در صحبت هایی اعلام کرده بود که هواداران ناراضی می توانند در صورت تمایل بلیط های خود را بازپرداخت کنند و حال این صحبت ها از طریق وب سایت رسمی باشگاه با انتشار یک بیانیه تایید شده است.

در این بیانیه آمده است :" باشگاه کاملا آماده است تا با توجه به شرایط خاص طی یک بازه زمانی مشخص بلیط های هواداران ناراضی را بازپرداخت کند .گفتنی است که این تصمیم هیچ ارتباطی با اقدام قانونی در این مورد ندارد و تنها خواسته باشگاه برای هواداران ناراضی است"


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


شالکه 0- میلان 1؛ اولین پیروزی فصل روسونری

 

میلانی ها در حال ادامه ی تمرینات پیش فصل خود دیشب در گلزن کرشن به مصاف شالکه 04 رفتند.این در حالی بود که میلانی ها ستاره های ملی پوش خود را نیز در اختیار نداشتند؛ چرا که هنوز در استراحت تابستانی به سر می برند،

به نقل از AC-MILAN.IR-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,پیش از این، میلان در تیم کاپ به مصاف رقبای دیرینه ی خود یعنی یوونتوس و اینتر رفته بود که در هر دو بازی شکست خورد تا بداند به شدت نیاز مند پیدا کردن جانشین برای زلاتان و سیلوا خواهد بود.کاری که اگر انجام نشود برای این تیم دردسرسازخواهد شد و هواداران زیادی با پس دادن بلیط های پیش فروش شده، به روسونری ضربه سختی خواهند زد.

میلانی ها در این بازی توانستند چندین موقعیت خوب خلق کنند :

کوین پرینس بواتنگ یک موقعیت خوب برای الشراوی مهیا کرد  و او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا فرعون کوچک با هیلدبراند در شرایط سختی قرار بگیرد اما این دروازه بان آلمانی بود که موفق شد توپ را دریافت کند.

 روبینیو نیز در نیمه ی اول یک شوت سنگین را روانه ی دروازه ی شالکه کرد.

 این بازی هم مانند همه ی بازی های دوستانه و مطابق انتظار های زیادی انجام شد.

بالاخره نوبت میلان بود تا قفل دروازه ها را بشکند. این امانوئلسون بود که در دقیقه 64 بازی و در یک حرکت ترکیبی با روبینیو به دروازه ی حریف رسیدند و  ضربه ی نهایی امانوئلسون دروازه ی شالکه را باز کرد.

یک اشتباه از تایه تایوو در دفع توپ سبب شد تا یک موقعیت گل نصیب کاپیتان شالکه شود اما هونتلار این موقعیت را از دست داد.

میلان در دقیقه ی 77 می توانست به گل دوم برسد چرا که در ریباند توپ در برابر گانز قرار گرفت و در حالی که دروازه خالی از دروازه بان بود او نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

ترکیب میلان در بازی امشب :

Milan: Amelia; De Sciglio (Taiwo 65), Bonera (Yepes 46), Acerbi, Mesbah (Antonini 46); Flamini (Traoré 46), Ambrosini (Ganz 70), Emanuelson (Cristante 70); Boateng (Valoti 55); Robinho, El Shaarawy (Ganz 70)


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رئال اوویه دو1- رئال مادرید 5؛ شروع طوفانی کهکشانی ها

 

رئال مادرید اردوی پیش فصل خود را با برد قاطعانه ای مقابل  رئال اوویه دو آغاز کرد.این دیدار در ورزشگاه کارلوس تارتیه ره و در مقابل چشمان 12 هزار هوادار شروع شد. بازیکنان رئال به خاطر درگذشت رئیس سابقه کنگره نمایندگی اوویه دو، با بازوبند های سیای به میدان رفته بودند. در ابتدای این بازی هم مراسم یادبودی به خاطر درگذشت پیتر دوبوفسکی، بازیکن سابق هر دو تیم که در سال 2000 درگذشت، برگزار شد.

رئالی ها تنها 8 دقیقه زمان نیاز داشتند تا توسط لوکاس به گل اولشان برسند. در دقیقه 39 بازی، دنیس گل دوم رئال را به ثمر رساند و در دقیقه 40 این گرانرو بود که برای بار سوم برای کهکشانی ها گلزنی کرد.
نیمه اول بازی با برد 0- 3 کهکشانی ها به پایان رسید تا با شروع نیمه دوم و در دقیقه 51، مارتینس تیم میزبان را به یک گل برساند. در دقیقه 54 دی ماریا این گل را جبران کرد و گل پنجم بازی هم در دقیقه 73 مجددا توسط دی ماریا به ثمر رسید تا کهکشانی ها شروعی تماشایی داشته باشند


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اسنایدر: بعد از مورینیو، استراماچونی بهترین گزینه برای اینتر است

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی اینتر، معتقد است بعد از نتایج ناامید کننده این تیم در رقابت های فصل گذشته، آندره آ استراماچونی بهترین گزینه برای هدایت این تیم است.

استراماچونی که بعد از اخراج رانیری به عنوان سرمربی موقت هدایت نرآتزوری را برعهده گرفته بود، در این تابستان قراردادش را با اینتر دائمی کرد و اسنایدر مطمئن است که این مربی جوان بعد از مورینیو، بهترین گزینه برای هدایت این تیم است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بعد از مورینیو، استراماچونی بهترین گزینه برای اینتر است.

باشگاه بر آینده جدیدی پایه گذاری شده و استراماچونی مربی ایده آلی برای اینتر در حال حاضر است. او برنامه های بزرگی برای تیم در سر دارد.

اشتیاق او واقعا روی بازیکنان تاثیر گذاشته؛ او ایده های فوق العاده ای در سر دارد."

اسنایدر در اولین فصل حضورش در اینتر با هدایت مورینیو، قهرمانی در سری آ، کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید.

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پرسپوليس 2- فجرسپاسي 3/ عجب فجريه... فجر سپاسي!

 

ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر

ساعت 22:30

داور: سعید بخشی زاده

کارت زرد: سیدجلال حسینی

پرسپولیس: شهاب گردان، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، جلال حسینی، امیرحسین فشنگچی(جواد کاظمیان)، حمید علی‌عسگری (محمد نوری)، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، کریم انصاری‌فرد (محمد قاضی).

سرمربی: مانوئل ژوزه

فجرسپاسی: وحید شیخ‌ویسی، سعيد قزل، محمد آفند، خالد شفیعی (دیگو ماکسیمو)، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی، جوکار، مجتبي ترشیز، محمدمهدي نظری، بابک لطیفی

سرمربی: محمود یاوری

شرح بازی:

دو تیم در بازی اول خود به یک پیروزی دلچسب دست یافته بودند. فجری ها در خانه، تیم ذوب آهن را با سه گل، گل باران کردند و پرسپولیس هم با گل دقایق پایانی جواد کاظمیان سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از آن خود کرد.

پرسپولیس که در هفته ی اول از دقیقه ی 72 به بعد با سیستم 1-3-2-4 بازی کرد، در این بازی از ابتدا با این سیستم بازی کرد و کریم انصاری‌فر مهاجم نوک این تیم در این بازی لقب گرفت تا وظیفه بازی‌سازی اصلی در این دیدار بر عهده ی شاه مهره سرخ ها یعنی علی کریمی بیفتد.

بازی تقریبا بی‌هدف پیگیری می‌شد که با ضعف مهاجمان و سپس هافبک و مدافعان تیم فجر سپاسی، سناریویی از اشتباهات تیمی رخ داد تا حمید علی عسگر با دروازه بان فجر تک به تک شود و با خطایی که دروازه‌بان بر روی علی عسگر انجام داد و داور تقریبا(!) ادامه بازی داد، دروازه خالی جلوی فشنگچی قرار گرفت تا این بازیکن اولین گل خود را به ثمر برساند.

در ادامه کریم انصاری فر در دقایق 33 و 35 دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا همچنان در امر گلزنی ناموفق باشد. فجری ها هم در دقیقه 41 از روی یک ضربه ی ایستگاهی صاحب موقعیت خوب گلزنی شدند که شهاب گردان مانع از گلزنی آنها در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی شد.

توپ‌ربایی علی کریمی در دقیقه 43 و پاس زیبای این بازیکن، فشنگچی را برای سومین بار در نیمه اول صاحب موقعیت خوب گلزنی کرد که این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به آسمان کوبید! نیمه اول با همان تک گل امیرحسین فشنگچی به پایان رسید تا منتظر اندیشه‌‌های دو مربی در نیمه مربیان باشیم.

نیمه دوم بدون تغییر از سوی هر دو مربی آغاز شد. فجری ها در دقیقه 53 از روی نقطه ی کرنر و با استفاده از تنها 4 ضرب توانستند با شوت عباس محمد رضایی دروازه گردان را باز کنند. محمد قاضی در دقیقه 65 بازی به جای مهاجم ناکام این دیدار کریم انصاری فر به میدان آمد. محسن بنگر در دقیقه 75با بی دقتی خطایی را بر روی بازیکن فجر مرتکب شد که داور خطا را داخل محوطه جریمه تشخیص داد تا رضا حقیقی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

بعد از دريافت اين گل، پرسپوليس سراپا حمله شد و بازيكنان اين تيم براي فرار از شكست خانگي به شكلي احساسي به دروازه حريف حمله‌ور شدند. همين حركت سرخپوشان كافي بود تا ميهمان شيرازي روي يك ضدحمله فرصت مناسبي را براي زدن گل سوم به دست آورده و در كمال ناباوري سومين گل را هم به ميزبان خود تحميل كند. روي اين گل، سستي روبرتو سوسا كاملا به چشم آمد. هافبك دفاعي پرسپوليس يك مسافت 50متري را در كنار گلزن فجر طي كرد اما نتوانست مانع پيشزروي و گلزني او شود!

حملات پراكنده پرسپوليس در دقايق پاياني هم فقط يك بار روي شوت خوب محمد قاضي به ثمر نشست كه البته براي فرار از شكست كافي نبود. اگرچه، محمد قاضي با اين گل در دقايق كوتاهي كه در ميدان بود مفيدتر و آماده‌تر از كريم انصاري‌فر نشان داد.


بهترين بازيكن:

رضا حقيقي با بازوبند كاپيتاني در ميانه ميدان براي فجر سپاسي همه كار كرد. توپ گرفت، پاس داد، تكل زد، و بالاخره پنالتي حساس تيمش را مثل يك بازيكن باتجربه به تور دروازه حريف رساند. پرسپوليس امشب فهميد بابت نخريدن اين هافبك خوش‌نقش چه ضرري را متحمل شده است.


اتفاق ويژه:

سوتي كه سعيد بخشي‌زاده به نشانه ضربه پنالتي به صدا در آورد، تبديل به نقطه عطف بازي شد. داور اين مسابقه خطاي بنگر را در شرايطي اعلام كرد كه خطر خاصي دروازه پرسپوليس را تهديد نمي‌كرد. به نظر شما اين پنالتي حاصل ناشي‌گري بنگر بود يا اشتباه داور؟


|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کنفرانس خبری لیونل مسی:دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد ولی کاسیاس هم می تواند برنده آن باشد

لیونل مسی، ستاره جوان و توانای باشگاه بارسلونا دقایقی پیش در کنفرانسی خبری شرکت کرد. این اولین باری بود که مسی در سالن جدید شهرک ورزشی بارسلونا پشت میکروفن ها قرار گرفت و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد . در اینجا می توانید متن کامل صحبتهای مسی را مطالعه کنید:

* تعداد گلها:  من به دنبال آن نیستم که تعداد گلهایم را افزایش دهم. این اصلا هدف من نیست. هدف من رسیدن به جامهای قهرمانی است و این برای ما نکته ای اساسی و پایه ای است.با شروع فصل به این فکر نمی کنم که بیشتر از فصل قبل گلزنی کنم و فقط به قهرمانی فکر می کنم

* تمرینات بارسا زیرنظر تیتو : کاری که تیتو به عنوان مربی جدید بارسا، در این دو جلسه تمرینی برگزار شده انجام داد، دقیقا همان کارهایی است که گواردیولا در طول 4 سال حضورش در بارسا انجام می داد. اوضاع دقیقا مثل قبل است و تمرینات هم مثل قبل دنبال می شود. ما با شیوه ای مشابه با فصول قبل کارمان را شروع کرده ایم

*فصل جدید لالیگا:هر سال، رقابت ها سخت تر و سخت تر می شود. رئال ، قهرمان فصل قبل لالیگا شد و امسال هم رقابت خیلی سختی را پیش رو داریم. همیشه ،هدف ما مبارزه برای فتح جامهای قهرمانی، تا آخرین بازی فصل بوده و امسال هم همین کار را انجام خواهیم داد

*قهرمانی رئال درفصل گذشته لالیگا: پارسال رئال قهرمان لالیگا شد و الان باید هرآنچه اتفاق افتاده را پشت سربگذاریم و رو به جلو نگاه کنیم. لیگ جدید از صفر شروع می شود و باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن خودمان راآماده این رقابتها کنیم تا در طول فصل پیش رو عملکرد خوبی را داشته باشیم.

*پیشرفت و رشد هرساله:من هرسال تلاش می کنم که بهتر از قبل باشم. همان سطح همیشگی ام را حفظ کنم و با تیمم و درکنار هم تیمی هایم رشد کنم. همیشه سعی می کنم که از لحظات بهترین استفاده را ببرم و امیدوارم که امسال هم همین طور باشد و هیچ بازی ای را از دست ندهم

* کاسیاس، نامزد دریافت توپ طلا:هنوز زمان زیادی تا اعلام برنده توپ طلای امسال باقی مانده. هنوز نامزدهای نهایی مشخص نشده است. درمورد کاسیاس هم باید بگویم که این من نیستم که برنده این جایزه را مشخص می کنم و افراد دیگری دراین باره تصمیم گیری می کنند. کاسیاس هم می تواند توپ طلا را ببرد. او هم یکی از نامزدهای دریافت این جایزه است.

* فریادهای مسی،مسی دریورو و خطاب به رونالدو و صحبتهای رونالدو که گفته بود مسی پارسال در این زمان از کوپا آمه ریکا کنار رفته بود: چیزی برای گفتن ندارم.این چیزی نیست که بتوان آن را کنترل کرد و این کارهایی است که از سوی هواداران انجام می شود

*توپ طلا برای یک بارسایی:امیدوارم که یکی از هم تیمی هایم در بارسلونا بتواند توپ طلا را ببرد.هرچند که هنوز زمان زیادی برای اعلام نام برنده توپ طلا باقی است. نمی دانم که کسانی که برای انتخاب برنده توپ طلا رای می دهند، چه ملاک هایی را درنظر می گیرند ، ولی کسی که این عنوان را کسب کند، قطعا قدرت زیادی داشته است

*تعطیلات تابستانی:من انگیزه های زیادی برای بازگشت به تمرینات تیم داشتم. تعطیلات تابستانی خوبی را پشت سرگذاشتم ولی انگیزه های زیادی داشتم تا به تمرینات تیم برگردم و کار را شروع کنم

*نقل و انتقالات: با توجه به بازیکنانی که داریم، نیازی به خرید یک مهاجم دیگر احساس نمی شود. ویا به خوبی روند بهبودش را طی می کند و امیدواریم که به روزهای اوجش بازگردد. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست.

*میزان آمادگی در فصل جدید:من هم امیدوارم که بتوانم در فصل پیش رو، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. نمی دانم ولی امیدوارم که بتوانم همان سطح همیشگی ام را حفظ کنم. 500 بار گفته ام.سعی می کنم که در همین سطح بمانم (می خندد)

*اوضاع رختکن بارسلونا: در رختکن بارسلونا افراد خیلی خوبی را می بینی. همه می دانند که دقیقا در داخل زمین چه کاری باید انجام دهند. بارسا همان تیمی خواهد بود که با گواردیولا بوده

*هدف بارسا در فصل جدید: امیدواریم که بتوانیم تمام جامها را کسب کنیم. این هدفی است که در ابتدای فصل، برای خودمان تعریف می کنیم. من هنوز هم آن پنالتی ای که درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست دادم را فراموش نکرده ام.

*تمدید قرارداد ماسچرانو: ماسچرانو مبدل به بازیکنی کلیدی برای بارسا شده است. از زمانی که پپ او را در میانه میدان به کار گرفت، او حتی یک بازی بد هم انجام نداده و روز به روز بهتر شده و مبدل به مهره ای کلیدی برای تیم گردیده است. امیدوارم که او بتواند سالهای سال اینجا بماند.

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


دل بوسکه: نمی خواهم رئیس باشگاه رئال شوم

 

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، اعلام کرد قصد ندارد در آینده ریاست باشگاه رئال مادرید را برعهده بگیرد.

دل بوسکه در دوران بازی 14 فصل در رئال بازی کرد و در دو مقطع  هدایت این تیم را نیز برعهده داشت؛ دو قهرمانی آخر کهکشانی ها در لیگ قهرمانان، با هدایت دل بوسکه به دست آمده است.

این مربی 61 ساله که اعلام کرده بود قصد دارد بعد از جدایی از تیم ملی اسپانیا، از دنیای مربیگری خداحافظی کند، اکنون فاش کرد که می خواهد در کنار فوتبال باقی بماند اما تصمیم برای رفتن به باشگاه رئال ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نه، قصد ندارم رئیس باشگاه رئال شوم. وقتی از تیم ملی اسپانیا جدا شوم، زمان خداحافظی با دنیای مربیگری نیز خواهد رسید اما دوست دارم در کنار فوتبال بمانم.

همیشه آماده پذیرش یک شغل جدید هستم تا بتوانم از فوتبال دفاع کنم."

او سپس در مورد قهرمانی های اسپانیا در سال های اخیر گفت:" من خودم را یک رهبر نمی دانم، مهمترین مسئله بازیکنان هستند، آنها هستند که الگوی جوانان محسوب می شوند.

تنها کاری که من انجام دادم، هماهنگ کردن بازیکنان است؛ اینکه مطمئن شوم که ارتباط بازیکنان خوب است، یک استراتژی مناسب انتخاب کنم و بهترین ترکیب را به زمین بفرستم."


|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


تمام رازهای پدیده ای به نام کوتینیو

 

او بر روی فیزیک بدنی و شخصیتش کار کرده است و حالا با اعتمادی که باشگاه . استرا به او دارند، بالغ تر از همیشه به نظر می رسد.

همه این داستان با اعتماد باشگاه به او شروع شد. نخست با اعلام این که او غیر قابل فروش است و نامش را از مذاکرات برای خرید ایسلا بیرون کشیدند. این ها به خاطر چیزی بود که استرا در او دیده بود و هرگز این فرصت را از دست نداد تا اعلام کند که کوتینیو در اینتر جدید چه اهمیت بزرگی دارد با وجودی که او تنها 20 سال سن دارد. این مدت زمان حضور او در اسپانیول بود که باعث شد تا تداوم و باور را بدست بیاورد. حقیقت این است که کوتینیو می تواند تبدیل به یک بازیکن دست ساز برای موراتی بشود و از آن طرف هم بازیکنی که استرا می داند ارزش ریسک کردن را خواهد داشت. او همچنین باعث می شود تا اینتر تلاش کمتری برای خرید ستاره و همچنین خرج کردن پولهایی بی شمار برای نامهایی زیبا در بازار نقل و انتقالات داشته باشد که احتمال خریدشان نیز بسیار پایین است.

فیزیک بدنی - بدن او حالا قوی تر ولی در عین حال با همان چابکی همیشگی به نظر می رسد

به محض این که در سن 18 سالگی به ایتالیا و اینتر آمد، آماده فوتبال فیزیکی و تکنیکی حاظر در اروپا نبود. البته با تشکر از تکنیک بالای خود، توانست خود را حفظ کند ولی کماکان ضعف او در چابکی و مقاومت در مقابل بازیکنان دیگر بود که او را آزار می داد و در نهایت این تصادفی نبود که دوبار از ناحیه عضلانی مصدوم شد و مشخص بود که دلیلش سنگین بودن فوتبال ایتالیا برای این جوان برزیلی می باشد. اما در ماه های اخیر فیزیک بدنی او تغییر کرده است. نتیجه آن شده است که سرعت او و همچنین شوت های او پیشرفت کرده اند و در عین حال می تواند در جنگ های فیزیکی شرکت کند و در پایان بازی نیز سالم از زمین خارج شود. مثالی بارز برای این تعاریف گلی بود که در مقابل کوپر به ثمر رساند. پس از 70 دقیقه تعقیب کردن توپ و دوندگی، سرانجام موفق شد 2 بازیکن حریف را دریبل بزند و تور دروازه را به لرزه در بیاورد. تمامی تلاش ها و فعالیت هایی که در اردوی پیش فصل انجام شده اند این را ضمانت می کنند که او تا ماه می دوام خواهد آورد.

کوتینیوی جدید دیگر از ریسک کردن نمی ترسد به خصوص بعد از این که مرتکب اشتباهی می شود. چیزی که از قرض دادن او به اسپانیول حاصلمان شده است، بازیکنی است که توانایی های خود را بیشتر باور دارد مخصوصا به خاطر این که حالا هم باشگاه و هم مربی به او اعتماد کرده اند. اینها باعث می شود تا توپ را در زمان های مناسب شوت بکند و ترسی از این نداشته باشد که توپ را به بیرون بفرستد. اما یکی از توانایی هایی که کوتینیو در گذشته نداشت، کمک کردن به خط دفاعی بود که در کوتینیو جدید ما به وضوح شاهد هستیم که این توانایی را پیدا کرده است. در بازی مقابل کوپر، او بارها توپ را از بازیکنان حریف پس گرفت. نتیجه آن بود که دیگر گوارین و کامبیاسو تنها نبودند. حالا کوتینیو علاوه بر خنثی کردن حمله حریف، موفق می شد تا حمله ای را نیز برای اینتر ترتیب بدهد. کوتینیو حالا کاملا فرق کرده است. بازیکنی خجالتی در گذشته، تبدیل به بازیکنی پررو و فعلا در حال حاظر شده است.

به نظر می رسد که استرا توانایی استفاده درست از بازیکنان را دارد. فراموش نکنیم که استرا و کوتینیو در مجموع چیزی حدود 9 روز با هم بوده اند. او در سیستم بنیتز نیز در سمت چپ حضور داشت ولی آن آزادی عمل را نداشت تا در بازی سازی شرکت بکند. اما حالا انتخاب های زیادی دارد. حالا او آزادی عمل برای شوت زدن را دارد و همچنین اجازه عوض کردن جا با پالاسیو را نیز دارد. نباید فراموش بکنیم که حضور کوتینیو در خط حمله 3 نفره باعث می شود تا مدافعین حریف کار آسانی نداشته باشند و همیشه ما یک نفر را در موقعیت گل زنی داشته باشیم.

 

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ليگ آمد و ليگ آمد!/ پيش‌بازي‌هاي هفته اول

 

دوازدهمين دوره ليگ برتر از فردا شب آغاز مي‌شود و ستارگان ميلياردي فوتبال دوباره گام به مستطيل سبز مي‌گذارند.

آغاز مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران، يعني آغاز شور و نشاط و هيجان در جامعه. فوتبال‌دوستان مشتاقانه منتظر  آغاز دوباره رقابت‌هاي ليگ برتر هستند و شايد به دليل همين علاقمندي است که فدراسيون تاريخ و آمار، ليگ برتر ايران را با تمام محدوديت‌هاي سخت‌افزاري‌اش بالاتر از ليگ‌هاي معتبري چون جي‌ليگ ژاپن يا کي‌ليگ کره جنوبي در آسيا قرار داده و هجدهمين ليگ معتبر جهان دانسته است. با اين حال فوتبالدوستان ايراني با ديدن رقابت‌هاي يورو 2012 انتظار و توقع‌شان از ليگ برتر بالاتر رفته و دوست دارند شاهد بازي‌هاي فني و زيبا باشند.

ستارگان ميلياردي وارد مي‌شوند

بعد از گذشت چند ماه از پايان ليگ يازدهم، حالا دوباره تب فوتبال با آغاز ليگ دوازدهم شدت خواهد يافت. شروع مسابقات در فوتبال ايران با توجه به تعطيلي فعلا ليگ‌هاي اروپايي حال و هواي خاصي را در آغاز ماه مبارك رمضان ايجاد خواهد كرد. تمام فوتبالدوستان مشتاق و منتظرند تا اين رقابت‌ها استارت بخورد.

امسال با توجه به جابه‌جايي‌هاي گرانقيمتي كه در فصل نقل و انتقالات شاهد آن بوديم، مي‌توانيم ليگ دوازدهم را ليگ ستارگان ميلياردي بناميم. البته با بازگشت ستاره‌هاي فوتبال كشورمان و حضور آن‌ها در ليگ، تنور اين رقابت‌ها داغ‌تر هم خواهد شد.

در ذيل نگاهي داريم به 9 ديدار هفته اول دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر.

 

فجرسپاسي- ذوب‌آهن؛ نبرد مربيان باتجربه

محمود ياوري مسن‌ترين مربي حال حاضر ليگ برتر كه سال گذشته با تيم فجرسپاسي نتايج نسبتا خوبي را گرفت، حالا با اين تيم قابل احترام و البته بازيكنان جوانش قصد دارد در فصل جديد نتايج درخور توجه نامش را كسب كند و البته نيم‌نگاهي هم به نيمه بالايي جدول خواهد داشت. در طرف مقابل ذوب‌آهن كه طي سال‌هاي اخير باثبات‌ترين تيم ليگ برتر بود و به ندرت بازيكنانش را از دست مي‌داد، اما امسال با خروج ستاره‌هايش و برگشتن دو، سه بازيكن گذشته خودش، قصد دارد ليگ امسال را متفاوت‌تر از گذشته آغاز كند. اين در حالي است كه نايب‌قهرمان آسيا پس از كنار گذاشتن منصور ابراهيم‌زاده، دوباره رسول كربكندي را به خدمت گرفته تا از تجربيات اين مرد اصفهاني براي نتايج بهتر استفاده كند.

نفت آبادان – پرسپوليس؛ نبرد كاملا پرتغالي در برزيل!

نبرد دو مربي پرتغالي. نبرد دو هافبك پرتغالي. بازي فردا شب دو تيم نفت آبادان و پرسپوليس را مي‌توان به نبردي كاملا پرتغالي تشبيه كرد. نفت آبادان با كاستا مربي و هافبك پرتغالي خود به مصاف مانوئل ژوزه مربي و سوسا هافبك پرتغالي‌اش خواهد رفت. اين در حالي است كه نفت آبادان فصل گذشته با 43 امتياز در رده دهم و دو پله بالاتر از پرسپوليس 42 امتيازي قرار گرفت. با اين حال پرسپوليس ليگ دوازدهم پرسپوليس متفاوتي خواهد بود از آن جهت كه با گرفتن بازيكنان ميلياردي و ستاره‌هاي تيم ملي قصد دارد تا تلخي ليگ يازدهم را كاملا جبران كند.

از خط دفاعي تيم ملي گرفته تا خط حمله تيم ملي كه پرسپوليس در اختيار دارد مي‌خواهد در اولين بازي ليگ مقابل نفت و در مقابل تماشاگران متعصب اين تيم نتيجه قابل قبولي بگيرد. هواداران پرسپوليس بي‌صبرانه منتظرند تا پرسپوليس مدل 91 را ببيند؛ يک پرسپوليس کهکشاني. ستارگان سرخ در شهري که به برزيل ايران شهرت دارد بايد به ميدان بروند.

صباي قم - پيکان؛ خاطرات ويسي

پيكان با بازگشت دوباره‌اش به ليگ برتر، حالا قصد دارد دوباره به جايگاه اصلي خودش برگردد. تيمي كه پس از بازگشت دوباره به تهران و با به خدمت‌گيري گوارديولاي وطني قصد دارد ناكامي‌هاي گذشته را جبران كند. اين در حالي است كه اولين بازي ويسي با پيكان برابر تيم فصل گذشته‌اش يعني صباي قم است كه توانست اين تيم را راهي رقابت‌هاي آسيايي كند. در آن طرف ميدان هم صبا با به خدمت گرفتن يحيي گل‌محمدي كه سابقه هدايت اين تيم را در ليگ هفتم هم دارد، مي‌خواهد تيمي شايسته در ليگ دوازدهم باشد.

گهر زاگرس- ملوان؛ بازي بدون ميزبان

گهر زاگرس تيم شگفتي‌ساز فصل گذشته ليگ يک بود که توانست با حداقل امکانات به ليگ برتر صعود کند. شهر دورود و استان لرستان با تمام اشتياق و علاقه‌مندي به فوتبال استانداردهاي مورد نظر کنفدراسيون فوتبال آسيا را ندارد به همين دليل و به اجبار تيم گهر در ورزشگاه انقلاب کرج ميزبان حريفانش خواهد بود.

گهر داود مهابادي سرمربي فصل قبل خود را ندارد و مهدي ‌تارتار جاي او را گرفته است در حالي که ملوان با همان کادر فني فصل گذشته و با حضور بازيکناني چون پژمان نوري، حسين بادامکي و مازيار زارع قدرتمندتر از گذشته به مصاف گهر مي‌رود. حسين هدايتي اکنون مالک باشگاه ملوان است و مي‌خواهد خاطرات تلخ استيل‌آذين در ليگ برتر را از اذهان عمومي پاک کند. اولين حريف ملوان يک تيم ناشناخته است تيمي که تارتار گفته مي‌خواهد شگفتي‌ساز ليگ شود.

نفت تهران – راه‌آهن؛ بچه‌داربي!

نفت تهران فصل گذشته با حسين فرکي شگفتي‌ساز شد و با بازيکنان جوان و گمنام در پله پنجم قرار گرفت. فرکي اکنون از نفت به فولاد رفته و منصور ابراهيم‌زاده سرمربي سابق ذوب‌آهن که در کارنامه‌اش نايب‌قهرماني آسيا و ليگ را دارد هدايت نفت را برعهده گرفته است. ابراهيم‌زاده بايد برابر تيمي بازي کند که اکنون ديگر هيچ نشاني از راه‌آهن قبل ندارد. مالکان جديد اين باشگاه از يک شرکت هواپيمايي هستند و علي دايي را همچنان حفظ کرده‌اند. بايد ديد راه‌آهني که پرواز مي‌کند با دايي مي‌تواند بهتر از فصل قبل نتيجه بگيرد يا دايي و راه‌آهن مثل فصل گذشته براي سقوط نکردن مي‌جنگند.

استقلال - آلومينيوم هرمزگان؛ بازي بي‌مربي

امير قلعه‌نويي به استقلال برگشت تا بتواند با پشتوانه موفق‌ترين مربي ليگ استقلال را به مقام قهرماني ليگ برتر برساند. قلعه‌نويي خوب مي‌داند كه امسال با اين همه ستاره و البته اضافه شدن جواد نكونام كار سختي را دارد و اين بار با توجه به كارنامه‌اي كه دارد، توقع هواداران آبي‌پوش از او تيم پرستاره استقلال بسيار بالاست. اولين حريف آبي‌ها تيم تازه ليگ برتري شده آلومينيوم هرمزگان است که اکبر ميثاقيان هدايتش را برعهده دارد. مربي‌اي که به قول قلعه‌نويي باطراوت است. همه اين‌ها در حالي است كه هر دو مربي دو تيم به دليل محروميت بايد اين بازي را از روي سكوها مشاهده كنند.

داماش- فولاد؛ پيش از كنار كشيدن

داماش بلاتکليف‌ترين تيم ليگ دوازدهم است، تيمي که عابديني مديرعاملش مي‌گويد شايد اولين تيمي باشد که به دليل مشکلات مالي از ليگ کنار بکشد. وضعيت مالکيت باشگاه نيز همچنان در هاله‌‌اي از ابهام قرار دارد  اما با اين حال اميد هرندي مدعي است که اگر چه بي‌پول هستند اما به عشق مردم و به حمايت مردم رشت، فولاد را شکست مي‌دهند. فولاد هم با حسين فرکي مي‌خواهد گام اول را محکم بردارد. فولاد فصل گذشته با مجيد جلالي چهاردهم شد و داماش با وجود تمامي مشکلاتش روي پله هفتم ايستاد ولي اکنون هر دو تيم تغييرات زيادي داشته‌اند.

تراکتورسازي – سايپا؛ تصادف خودروها در كرج

تراکتورسازي نايب‌قهرمان فصل قبل ميزبان تيمي است که سرمربي‌اش عوض نشده و بازيکنان جديدي را هم جذب کرده است. تنها تغيير سايپا نسبت به فصل گذشته حضور محمد خرمگاه به عنوان مدير فني است و شايد براي اولين بار در فوتبال ايران است که مدير فني يک تيم اختلاف سني زيادي با سرمربي تيمش ندارد. ضمن اينکه خرمگاه تجربه سرمربيگري در ليگ برتر را هم نداشته است. با اين شرايط شاگردان مجتبي تقوي بايد به مصاف مردان توني اوليويراي پرتغالي بروند. حضور پرشمار و پرشور تبريزي‌ها در ورزشگاه مي‌تواند عرصه را بر نارنجي‌پوشان سايپا تنگ کند. نايب‌قهرمان مي‌خواهد با برد ليگ را شروع کند اما سايپا هم حريف دست و پا بسته‌اي نخواهد بود.

سپاهان اصفهان - مس کرمان؛ داربي صنعتي‌ها

قهرمان سه دوره متوالي ليگ برتر اگر چه نسبت به گذشته بازيکنان اسمي و تاثيرگذار کمتري دارد اما همچنان قطب زرد فوتبال ايران است. کرانچار سرمربي موفق فصل گذشته در سپاهان باقي‌مانده اما ستارگاني چون جانواريو، سزار و حسيني از سپاهان رفته‌اند. حريف زردپوشان اصفهاني مس کرمان است؛ تيمي که بازيکنان خوب و ممتازي جذب کرده و ابراهيم قاسمپور هم که فصل گذشته اين تيم را از خطر سقوط نجات داد همچنان هدايتش را برعهده دارد. ديدار اين دو تيم متمول در واقع يک داربي صنعتي است که نتيجه‌اش براي مديران ارشد دو باشگاه و حتي دو شرکت صنايع مس و فولاد مبارکه سپاهان مهم‌تر از نتايج ديگر بازي‌هاي ليگ است.

 

برنامه هفته اول ليگ برتر به شرح زير است:

پنجشنبه 29 تيرماه 91

نفت آبادان - پرسپوليس- ساعت 20:45- ورزشگاه تختي آبادان

فجرسپاسي – ذوب‌آهن- ساعت 20:30- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

صباي قم - پيکان- ساعت 20:45- ورزشگاه يادگار امام قم

گهر دورود - ملوان- ساعت 20:45- ورزشگاه انقلاب کرج

نفت تهران - راه آهن- ساعت 20:45- ورزشگاه دستگردي

جمعه 30 تيرماه 91

استقلال - آلومينيوم هرمزگان- ساعت 22- ورزشگاه آزادي

داماش - فولاد خوزستان- ساعت 21:15- ورزشگاه شهيد عضدي رشت

تراکتورسازي - سايپا- ساعت 20:15- ورزشگاه يادگار امام تبريز

سپاهان - مس کرمان- ساعت 20:45-  ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


گزارش روز: کالچو هنوز زنده است!از رفتن ایبراو سیلوا ناراحت نباشید

 

به نقل از AC-MILAN.IR - نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,بدون شک تا به این جای کار,نقل و انتقالات تابستانی در سری آ یک فاجعه بوده ، اما همچنان دلایلی برای امیدواری خوشحالی وجود دارد؛ اگر شما یک هوادار متعصب کالچو باشید.

درست زمانی که به نظر می رسید با توجه به عملکرد فصل اخیر ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت یوونتوس به قدرت همه چیز برای ایتالیا و سری آ خوب پیش برود و امیدها برای بازگشت به دهه های پر افتخار 1980 و 1990 ایتالیا وجود داشت، اما به یک باره سری آ، با فروش دو ستاره بزرگ با نام های سیلوا و زلاتان شوک بزرگی را متحمل شد.

دو ستاره روسونری از آخرین ستاره های بزرگ حال حاضر دنیا هستند که ایتالیا و سری آ را ترک کردند؛ پس از آنکه در سال گذشته بازیکنان بزرگی چون اتوئو و خاویر پاستوره از سری آ جدا شدند و البته در این بین از انتقال لاوتزی به پاری سن ژرمن نیز نمی توان چشم پوشی کرد، مشخص شد که باشگاه های بزرگ ایتالیایی قادر به رقابت مالی با تیم هایی چون رئال مادرید,بارسلونا ,منچستر سیتی و پاری سن ژرمن نیستند.

اما نیاز به این همه عذاب و دلتنگی هواداران کالچو نیست چرا که در زیر به برخی از دلایلی می پردازیم که هواداران سری آ می توانند همچنان خوشحال باشند.....

 

 

ممکن است در نگاه اول به میلان و اینتر فعلی تصور شود که آنها در بدترین شرایط  تاریخ خود قرار دارند و از سوی دیگر اودینزه نیز به حراج ستارگان خود پرداخته و حتی  قصد فروش ستاره خود، آنتونیو دی ناتاله را نیز دارد اما  حداقل سری آ  یک تیم با کیفیت بالا دارد که ظاهرا به روزهای اوج و قدرتش بازگشته است: تیمی به نام   یوونتوس  که می توان روی آن حساب ویژه ای بازکرد. تیمی که موفق شده است پس از جریان کالچوپولی در سال 2005 سربلند کرده و سال گذشته توانست نخستین قهرمانی خود در سری آ را پس از سال ها از آن خود کند و حال به نظر می رسد با رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا،حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند . این در حالی است که بانوی پیر ایتالیا، لحظات خوبی را در نقل و انتقالات تابستانی سپری کرده؛ چرا که آنها با حفظ ترکیب خود موفق به جذب آساموا و ایسلا از اودینزه شده اند و این در حالی است که یوونتوس نسبت به فصل گذشته تنها دل پیرو بزرگ را دیگر در تیمش نخواهد داشت و البته نباید حضور آندرا پیرلو در این را فراموش کرد؛ بازیکنی که با درخشش خود در ایتالیا باعث رسیدن این تیم به فینال یورو 2012 شد.اما در حال حاضر یوونتوس همچنان به دنبال یک مهاجم تمام کننده با کلاس جهانی است.

 

 

با تمام این تفاسیر یوونتوس تنها نماینده سری آ نیست که می تواند در اروپا فصل بعد بدرخشد.بله چرا که به همان اندازه که پاستا و پیتزا در فرانسه به عنوان محصولاتی ایتالیایی شناخته می شود، نباید پاری سن ژرمن را نیز تیمی فرانسوی به حساب آورد؛ تیمی که با اسطوره های روسونری چون آنچلوتی و لئوناردو در حال به قدرت رسیدن است. آنچلوتی در پست مربی گری و لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه در پاریس در حال فعالیت هستند و از دلایل عمده ای که ستاره هایی چون سیلوا حاضر به انتقال به پاریس شده است، همین موضوع است؛سیلوایی که به عنوان بهترین مدافع حال حاضر جهان با مبلغ 42 میلیون یورو از میلان به این تیم نقل مکان کرد.پاریسی ها  موفق شده اند تا در طول 12 ماه گذشته، 7 ستاره بزرگ سری آ را به تیم خودشان بکشانند که حتی ممکن است به زودی بالتزارتی ایتالیایی را راهی پاریس کنند. و این در حالی است که سیرگیو ,تیاگو سیلوا,ماکسول, وراتی , سیسوخو ,موتا, لاوتزی, ژرمی منز, خاویر پاستوره و زلاتان ایبراهیموویچ برای فصل آینده در  کنار هم تیمی قدرتمند را تشکیل خواهند داد.

آنجلوتی و لئوناردو با ستاره هایی که طی 1 سال گذشته از سری آ به پاریس کشانده اند، آماده درخشش در اروپا هستند تا با این باشگاه پاریسی تاریخ ساز شوند.
 

 


بهترین راه برای شناسایی قدرت فوتبال یک کشور، تیم ملی آن کشور است . به پایان رساندن جام ملت های اروپا به عنوان تیم دوم .  ایتالیایی ها پس از حذف تیم انگلستان و البته تیم قدرتمند تر آلمان در نیمه نهایی ، اثبات کردند که پس از اسپانیا دومین تیم قدرتمند اروپا هستند.  با اضافه شدن به تجربه نیروهای جوانی مانند بالوتلی، بدون شک تا دو سال دیگر ایتالیا یک تیم ملی قدرتمند در جام جهانی خواهد داشت. چه کسی می خواهد که لیگی مملو از خارجی ها داشته باشد، در حالی که  50 سال از فوتبال دنیا عقب است؟!

 

 

در حالی که در سایر کشور ها روسای باشگاه ها ، در پشت پرده حضور دارند و کمتر دیده می شوند، مالکان ایتالیایی همیشه تیتر یک رسانه ها هستند و آن ها در کار خود افسانه ای هستند. یکی از آن ها مائوریتزیو زامپرینی است که 13 امین مربی خود را نیز اخراج کرد. سیلویو برلوسکونی با خروج ازدنیای سیاست، خود را وقف فوتبال کرده . ماسیمو موراتی و آندره آ آنیلی شیوه و روندجنگ خود بر سر کالچوپولی را تغییر داده اند . البته نباید شخصیت های بیرون از گود مانند تیزیانو کرودلی و لوچانو موجی را فراموش کرد!

 

 

وقتی هیچ کس به ایتالیا اعتماد ندارد، آن ها کار خود را انجام می دهند ؛دقیقا اتفاقی که در سال های 1982 و 2006 با قهرمانی ایتالیا در جام جهانی رخ داد.در آن سالها، ایتالیا روی کاغذ هیچ شانسی نداشت اما در روز آخر آن ها جام را به خانه آوردند. آن ها در یورو 2000 و یورو 2012 نیز هیچ شانسی نداشتند، اما به عنوان نائب قهرمان به خانه بازگشتند. باشگاه های ایتالیایی نیز در بحران به قهرمانی در اروپا دست پیدا کردند.  برای مثال میلان پس از آن که " خانه ی سالمندان " خوانده می شد قهرمان شد. مورینیو بر این باور است که شما تنها زمانی می برید که تشنه ی پیروزی باشید. او با برانگیختن همین حس در بازیکنانش برنده ی فینال سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 شد.

 

 

برخی از انتقالات انجام شده در سری آ مطمئنا می تواند بر فصل آینده تاثیرات منفی داشته باشد ؛ مانند خالی شدن نیمی از ورزشگاه ها ، کاهش علاقه ی اسپانسر ها به سرمایه گذاری ، کاهش حق پخش تلویزیونی.با این وجود،سری آ  بر خلاف لیگ جزیره هنوز یک اعتبار و شناسنامه خوب دارد. چرا که هنوز بازیکنان ایتالیایی بیشترین سهم را در تیم های بزرگ این کشور دارند. بر خلاف لیگ اسپانیا،ستاره های جوان تنها به دو تیم منتهی نمی شوند و 18 تیم باقی مانده نیز برای دو تیم کار نمی کنند. پول می تواند ستاره ها را از این لیگ جدا کند اما شناسنامه ی این لیگ باقی خواهد ماند.

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کوئیت: فان پرسی به من گفته که دوست دارد روزی به فنرباغچه بیاید

 

درک کوئیت، فوروارد باشگاه فنرباغچه اعلام کرد که روبین فان پرسی، مهاجم آرسنال از تمایلش برای انتقال به لیگ ترکیه با او صحبت کرده است.

این درحالی است که آینده فان پرسی بعد از امتناع از تمدید قراردادش با آرسنال در پس پرده ای از ابهام است. قرارداد کنونی او با آرسنال در تابستان سال آینده به اتمام می رسد.

این روزها صحبتهای متعددی در مورد احتمال پیوستن او به تیمهایی مثل منچسترسیتی، یونایتد و یوونتوس به گوش می رسد و در این میان کوئیت اعلام کرده که فان پرسی تمایل زیادی دارد تا روزی فوتبالش را درترکیه دنبال کند.

درک کوئیت در کنفرانسی خبری گفت:« فان پرسی به من گفته که دوست دارد روزی برای فنرباغچه بازی کند. در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و او تنها از احساسات درونی اش برای من صحبت کرده.»

این ستاره هلندی درادامه با تمجید ازتیم جدیدش گفت:« شهرت فنرباغچه در ترکیه، مثل شهرت لیورپول است.من یک بازیکن بامهارت نیستم ولی به شدت تلاش می کنم. وقتی در لیورپول بازی می کردم، مقابل منچستریونایتد گلزنی کرده بودم. پس اینجا می توانم به همان ترتیب، مقابل گالاتاسرای گلزنی کنم.»

گل دات کام روز سه شنبه در گزارشی اختصاصی به این نکته اشاره کرده بود که سران آرسنال اعلام به فان پرسی اعلام کرده اند که نمی تواند درتابستان امسال، رختکن این تیم را ترک کند.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رونالدو: لیگ اسپانیا، سخت ترین لیگ دنیاست؛تایلند زیباترین کشوری است که دیده ام

 

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که رقابتهای لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست و درمورد قهرمانی فصل قبل تیمش در این رقابتها صحبت کرد

این ستاره پرتغالی که نقشی اساسی در قهرمانی تیمش در رقابتهای فصل گذشته لالیگا داشت، در مجموع توانست 46 گل در این رقابتها به ثمر برساند و یادآوری کرد که پایان دادن به روند سه قهرمانی متوالی بارسلونا و کسب جام قهرمانی لالیگا، بزرگترین افتخار رئال در طول دوران حضور او در این تیم بوده است.

رونالدو در گفتگو با تلویزیون تایلند گفت:« فکر می کنم که بهترین لحظه من در رئال مادرید، قهرمانی در لالیگا بود. چون ازنظر من لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست. لالیگا تیمهای بزرگی مثل بارسلونا دارد و به پایان بردن فصل با فاصله 9 امتیازی با بارسا...حرفهای زیادی برای گفتن دارند.»

سوال بعدی از رونالدو این بود که این فصل چند گل برای رئال خواهد زد:« در لالیگا چهل وشش گل می زنم و در تمامی رقابتها....نمی دانم.»

ستاره پرتغالی این روزها برای سپری کردن تعطیلات تابستانی اش، با نامزدش به تایلند سفر کرده و در پاسخ به سوالی در مورد باخت تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا درمرحله نیمه نهایی یورو2012 گفت:« درمورد اینکه من قرار بود آخرین پنالتی را مقابل اسپانیا بزنم؟ این تصمیماتی است که اتخاذ می شود. یادم می آید که در بازی با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در جریان بازی من یک پنالتی زدم و آن به گل تبدیل شد ولی در ضربات پنالتی پایان بازی ناکام ماندم. در یورو تصمیم گرفتم تا پنالتی پنجم را بزنم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بعضی ها می پرسند که چرا پنالتی اول را نزدم یا پنالتی دوم و یا سوم را...اینها تصمیمهایی است که گرفته شد.آن روزها حس خیلی بدی داشتم ولی شما می دانید که ضربات پنالتی نوعی لاتاری هستند. گاهی وقتها، تیم برتر پیروز نمی شود»

بخش پایانی صحبتهای رونالدو به سفرش به تایلند اختصاص داشت:« تعطیلاتم فوق العاده بودند. من 12 روز در تایلند بودم و واقعا به من خوش گذشت. آب و هوای خوب، غذای آلی، مردمی مهربان..واقعا افتخار می کنم که اینجا بودم. بدون شک تایلند زیباترین کشوری است که به آن سفر کرده ام.من به جزایر متعددی رفتم و طبیعت این کشور واقعا زیباست.»


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


تصمیم سران میلان:روبینیو فروشی نیست

 

به نقل از AC-Milan.IR-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران, روبینیو، بازیکن 28 ساله میلان مورد توجه باشگاه سابقش قرار گرفته است  و سران سانتوس قصد تا با پیشنهاد انتقال  رافائل کابرال به  میلان ، آن ها را متقاعد کنند تا با 15 میلیون یورو مجوز خروج روبینیو را صادر کنند.

با وجود تکذیب سران سانتوس نسبت به تمایلشان برای جذب روبینیو و نیز اعلام مدیر برنامه های او مبنی بر تمایل ادامه ی حضور در سن سیرو ، گزارشات رسیده از ایتالیا حاکی از ان است که دیروز جلسه ی یک ساعته میان ای سران سانتوس  ، آریدو برایدا و آدریانو گالیانی برگزار شد.

با این حال به نظر می رسد آخرین نتیجه ی حاصله آن بود که سران سانتوس باید آرزوی حضور روبینیو را با خود نگه دارند و سران میلان نیز این بازیکن خود را غیر قابل فروش اعلام کرده اند.
 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بازگشت دنی آلوس به تمرینات بارسا

 

دنی آلوس، مدافع راست بارسا، بعد از دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه، از امروز به تمرینات بارسا بازگشت.

این ملی پوش برزیلی به دلیل این مصدومیت، دیدار فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد و همچنین نتوانست در فهرست تیم المپیک برزیل جای بگیرد.

با این وجود، امروز سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع راست تکنیکی که در ماه می تحت عمل جراحی قرار گرفت، به طور کامل بهبود پیدا کرده و از امروز در تمرینات آبی و اناری ها حضور پیدا خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه بارسا آمده است:" دنی آلوس در مراحل پایانی ریکاوری بعد از عمل جراحی روی شانه راستش قرار دارد. انتظار می رود او زیر نظر پزشکان، امروز با بقیه تیم تمرین کند."

علاوه بر این، داوید ویا همچنان برنامه تمرینی اش برای بهبودی را پشت سر می گذارد و انتظار می رود امروز با بقیه تیم تمرین کند.

این مهاجم ملی پوش به دلیل مصدومیت نیم فصل دوم فصل گذشته را از دست داد و در یورو 2012 نیز غایب بود.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


روبن: نسبت به فصل قبل انگیزه بیشتری داریم

 

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، تاکید کرد که بعد از فصل ناامید کننده ای که پشت سر گذاشتند، انگیزه بیشتری برای فصل جدید پیدا کردند.

شاگردان هاینکس رقابت بر سر قهرمانی بوندس لیگا و لیگا پوکال را به دورتموند واگذار کردند و در فینال چمپیونزلیگ نیز در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شدند.

روبن تایید کرد که او و هم تیمی هایش در رسیدن به اهداف شان ناکام ماندند اما اعلام کرد که اکنون تنها به موفقیت در فصل جدید فکر می کنند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" فصل گذشته برای ما واقعا ناامید کننده بود. ما نتوانستیم به هیچ یک از جام هایی که می خواستیم دست پیدا کنیم. اما اکنون همه آنها سپری شده . نمی توان به عقب برگشت و نمی توان چیزی را تغییر داد.

خوشحالم که بار دیگر همه چیز از نو شروع می شود. ما حتی بیشتر از قبل انگیزه داریم.

هفته گذشته، اعلام کردم که کاملا بهبود پیدا کردم. کاملا سرحال هستم و منتظرم تا فصل جدید آغاز شود."
بایرنی ها فصل جدید بوندس لیگا را از 25 آگوست ( 4 شهریور) با دیدار خارج از خانه مقابل تیم تازه صعود کرده گروتر فورت آغاز خواهد کرد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلزله در كهكشان شماره‌يك

 

شمارش معكوس براي آغاز ليگ دوازدهم شروع شده و مربيان در شب‌هاي پنج‌شنبه و جمعه همين هفته از تيم‌هاي‌شان رونمايي مي‌كنند.

قطعا و ابتدا به ساكن مربيان به تفكرات يكديگر آشنا نيستند و 30-20 دقيقه اول بازي را براي ارزيابي حريف خود صرف مي‌كنند چرا كه از همديگر شناخت كافي ندارند و همه اطلاعات‌شان مربوط به بازي‌هاي تداركاتي است. اينكه تيم‌ها با چه سيستم و روشي بازي خواهند كرد باز هم مشخص نيست. پرسپوليس در بازي‌هايي كه مقابل صبا، آلومينيوم هرمزگان و فولاد برگزار كرد چهره‌اي از آنچه مقابل نفت آبادان را به نمايش خواهد گذاشت در معرض ديد هواداران و شايد هم آناليزورهاي آباداني قرار داد.

مانوئل ژوزه در اين سه بازي هيچ وقت از دو مهاجم در خط حمله استفاده نكرد اما اين دليل نمي‌شود كه او در آبادان هم همين‌طور عمل كند و در واقع همين جا اين سوال پيش مي‌آيد كه پرسپوليس در هفته اول با چه تركيبي به ميدان مي‌رود؟

آنچه قطعي به نظر مي‌رسد حضور ثابت شهاب گردان درون دروازه، محسن بنگر، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني و اميرحسين فشنگچي در خط دفاعي است و مهرداد پولادي در پست هافبك دفاعي و كريم انصاري‌فرد در نوك خط حمله اما اگر ژوزه بخواهد 2-4-4 بازي كند آن وقت پست پولادي تغيير كرده و به هافبك چپ مي‌رود تا سوسا و نوري در وسط و علي كريمي در سمت راست قرار گيرد و قاضي زوج انصاري‌فرد شود.

اما در سيستم 3-3-4، تركيب خط دفاع و هافبك دفاعي (پولادي) تغيير نمي‌كند و كريمي و نوري جلوتر از پولادي، انصاري‌فرد در نوك خط حمله و قاضي و غلامرضا رضايي در سمت چپ و راست او بازي مي‌كنند. اگر ژوزه بخواهد در آبادان با دو هافبك دفاعي به ميدان برود، پولادي و سوسا در اين پست قرار مي‌گيرند و سه بازيكن پشت سر انصاري‌فرد در سيستم 1-3-2-4 قاضي، نوري و علي كريمي خواهند بود.

البته بعيد هم نيست كه مرد پرتغالي پرسپوليس با سيستم 1-4-1-4 تيمش را به زمين بفرستد، در آن‌صورت باز هم تركيب خط دفاعي، هافبك دفاعي و مهاجم نوك تغيير نمي‌كند و 4 بازيكن پشت سر انصاري‌فرد، نوري و كريمي در وسط، قاضي سمت چپ و غلامرضا رضايي سمت راست خواهد بود.

اينها همه احتمالاتي است كه مي‌توان در نظر گرفت. شايد هم ژوزه در تركيب 11 نفره‌اش به بازيكناني مثل مهدوي‌كيا، كاظميان، اسماعيل‌زاده، نوروزي، ايمون زايد، آقازماني، نورمحمدي و علي عسگري بازي دهد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فابیو کاپلو مربی روسیه می‌شود

 

فابیو کاپلو با قرارداد خیره‌کننده‌ای مربی تیم روسیه می‌شود و قرار است سالانه 7.8 میلیون پوند دستمزد دریافت کند.

کاپلو پس از آن که دیوید برنستین، رییس اتحادیه فوتبال انگلیس بازوبند کاپیتانی را از جان تری گرفت از مربی‌گری انگلیس استعفا داد. او از فوریه گذشته تاکنون هدایت تیمی را به عهده نداشت تا این که قراردادی دوساله با روسیه امضا خواهد کرد که امکان تمدید آن پس از جام جهانی هم هست.

کاپلو در انگلیس سالانه 6 میلیون پوند حقوق می‌گرفت که این مبلغ اکنون افزایش چشمگیری داشته است تا او تیم سیزدهم رده‌بندی فیفا را به جام جهانی برساند.

هرچند کاپلو گفته بود تنها تیم ملی که دوست داشته مربی‌اش باشد انگلیس بوده، اما به نظر می‌رسد پس از پنج ماه بدون تیم ماندن نظرش عوض شده باشد.

او همچنین گفته بود انگلیس آخرین تیم او در عرصه مربی‌گری خواهد بود.

انتظار می‌رود او در چند روز آینده به همراه پیرفیلیپو، پسرش که وکیل هم هست به مسکو برود تا این پیشنهاد را رسما بپذیرد.

کاپلو جانشین دیک ادووکات می‌شود که در یورو 2012 با روسیه ناکام ماند. اولین بازی کاپلو دیداری است دوستانه با ساحل عاج در 15 آگوست و پس از آن مسابقات مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود.

اولین بازی رسمی روسیه با کاپلو در 7 سپتامبر مقابل ایرلند شمالی است. پرتغال، آذربایجان و لوکزامبورگ رقیبان بعدی آنها هستند.

کاپلو سومین فرد خارجی است که مربی روسیه می‌شود. دو نفر قبلی گاس هیدینک و ادووکات بودند.

کاپلو گفت: «خوشحالم. اگر مذاکرات به خوبی پیش برود که بر این باورم همین گونه می‌شود، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در روسیه، این کشور عالی خواهم داشت.»


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ویلانووا: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم

 

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، تاکید کرد هیچ مشکلی با ژوزه مورینیو، سرمربی رئال ندارد.

مورینیو در دیدار سوپرکاپ سال گذشته اسپانیا انگشتش را در چشم ویلانووا که آن زمان کمک گواردیولا بود، فرو کرد اما سرمربی جدید بارسا آن اتفاق را فراموش کرده و اکنون تنها خود را برای رقابت های فصل جدید آماده می کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم رابطه بدی با مورینیو داشته باشم. واقعا خسته کننده شده که بعد از یک سال، هنوز در مورد آن اتفاق صحبت می کنیم. من تصمیم بخشش مورینیو را مانند یک حرفه ای پذیرفتم."

ویلانووا سپس در مورد برنامه هایش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد و اعلام کرد قصد ندارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد زیرا در خط حمله به اندازه کافی بازیکن خوب در اختیار دارند.

" ما به دنبال یک مهاجم جدید نیستیم زیرا نیازی به آن نداریم. ما در حال حاضر گزینه های خوبی در اختیار داریم. اگر بتوانیم بازیکنی به خدمت بگیریم که بتواند هم در مرکز خط دفاعی و هم در میانه زمین بازی کند، فوق العاده خواهد بود. در غیر این صورت، بازیکنی از تیم دوم باشگاه را به خدمت می گیریم. خاوی مارتینس از آن نوع بازیکنانی است که ما به دنبالش هستیم، اما نمی توانیم تنها در مورد یک بازیکن خاص صحبت کنیم.
من روی همه بازیکنانی که اینجا هستند، حساب می کنم. آفلای بازیکنان فوق العاده ای است که فصل گذشته دچار مصدومیت بدی شد."

تیتو در نهایت مسی را مورد ستایش قرار داد و اظهار امیدواری کرد که این ستاره آرژانتینی بازی های خوبش در فصل گذشته را در فصل پیش رو تکرار کند.

" مسی فوق العاده کار کرد. او از شرایط بدنی خیلی خوبی برخوردار است. امیدوارم که او بتواند به اندازه سال گذشته گلزنی کند. او سال به سال بهتر می شود."


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اسکای:ویلاس بواس به دنبال جذب سزار

بر اساس خبر های منتشر شده تیم انگلیسی تاتنهام به دنبال جذب جولیو سزار برزیلی است.

سزار که در حال جدایی از اینتر است مورد توجه ویلاس بواس سرمربی جدید تاتنهام قرار گرفته است.

بواس  در حال برسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سزار است.

احتمال می رود سزار فصل آینده را در لیگ جزیره سپری کند.

 

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فرگوسن: اولویت اصلی ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر است

 

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد اولویت اول این تیم در فصل پیش رو قهرمانی در لیگ برتر است.

یونایتدها فصل گذشته در آخرین روز و تنها به دلیل تفاضل گل قهرمانی را به رقیب همشهری، منچسترسیتی، واگذار کردند. فرگوسن و شاگردانش در حال حاضر در تور پیش فصل باشگاه در آفریقای جنوبی به سر می برند.

سرمربی باتجربه اسکاتلندی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لیگ برتر یک اتفاق ویژه است. اگر به دوره های مختلف نگاه کنید، ما هر بار قهرمانی را از دست دادیم، بار دیگر توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.

وقتی آرسنال در سال 1998 قهرمانی را از ما گرفت، ما سال بعد هر سه جام را به دست آوردیم. ما چالش را قبول می کنیم و در مقابل آن دست به کار می شویم.

در زمان مورینیو هم، چلسی برای دو سال قهرمان لیگ شد. همین باعث شد تا ما تغییراتی در تمرینات پیش فصل مان ایجاد کنیم و با یک شروع سریع در لیگ، توانستیم بار دیگر قهرمانی را از آن خود کنیم.
این اتفاق در 15-14 سال اخیر، سه بار رخ داد. ریکاوری اهمیت زیادی دارد و این فصل هم به آن نیاز داریم. تفاوت زیادی با گذشته وجود ندارد. فصل ویژه ای خواهد بود اما نه چندان ویژه تر از سال های گذشته.

ما می خواهیم بار دیگر قهرمان شویم. این اولویت اصلی ماست, قهرمانی دوباره در لیگ برتر."

فرگوسن همچنین در مورد دیدارهای آماده سازی تیمش در آفریقای جنوبی که از روز چهارشنبه آغاز می شود، گفت:" اولیت اصلی ما آماده شدن بازیکنان باتجربه است اما بازیکنان جوان نیز در هر دیدار بازی خواهند کرد. احتمالا در روز چهارشنبه کاگاوا در کنار چیچاریتو بازی می کند.
مایکل کریک، ریو فردیناند و پل اسکولز نیز بازی می کنند. همچنین آندرس لیندگارد، جسه لینگارد و رابی بردی. آنتونیو والنسیا نیز بازی می کند."


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ایگواین پاسخ روسل را داد؛ 100 امتیاز، 121 گل، پیروزی در نوکمپ، بله، فصل عجیبی بود

 

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی رئال، به صحبت های اخیر ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، که رقابت های فصل اخیر لالیگا را عجیب توصیف کرده بود، پاسخ داد.

ایگواین که در 35 دیدار فصل گذشته لالیگا برای رئال، 22 بار گلزنی کرد، با ذکر برخی از دستاوردهای تیمش، پاسخ رئیس باشگاه کاتالانی را داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" 100 امتیاز، 121 گل، پیروزی در نوکمپ، بله، فصل عجیبی بود؛ اگرچه برای ما فصل فوق العاده ای محسوب می شد."

ایگواین در مورد احتمال حضور لوکا مودریچ در سانتیاگو برنابئو گفت:" من بازی های مودریچ در تاتنهام و یورو را دیدم. او بازیکنی است که می تواند در رئال بازی کند. امیدوارم او هر چه زودتر به یک باشگاه خوب بپیوندد."

این مهاجم 24 ساله که در این تابستان شایعاتی در مورد جدایی اش از رئال و پیوستنش به یوونتوس نیز منتشر شده بود، در مورد آینده اش در این باشگاه گفت:" برای من، اولین روز تمرینات، مانند اولین روز حضورم در رئال بود. من این باشگاه و بازیکنانش را به خوبی می شناسم. از بودن در اینجا راحت هستم و نمی توانم با این پیراهن خداحافظی کنم.
به خاطر بودن در این باشگاه اصلا افسوس نمی خورم. من می توانم در اینجا به رویاهایم برسم. امیدوارم امسال بتوانیم چمپیونزلیگ را فتح کنیم"


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


نخستین جلسه تمرینی بارسا زیر نظر تیتو

 

تیم فوتبال بارسلونا صبح روز سه‍‌‌شنبه نخستین جلسه تمرینی خود را تحت نظر تیتو ویلانووا برگزار کرد. در این جلسه تمرینی چهارده بازیکن از تیم اصلی شامل دنی آلوز، مسی، ماسکرانو، داوید ویا، فونتاس، تیاگو، بارترا، مونیسا، کوئنکا، پینتو، آفلای، آلکسیس، آدریانو و دوس‌سانتوس و هشت بازیکن از بارسا بی حضور داشتند.

پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در روز دوشنبه و مشخص شدن میزان آمادگی بازیکنان، تیتو ویلانووا اولین جلسه تمرینی پیش فصل را به مظور آماده‌سازی تیم برای فصل جدید رهبری کرد. بدون شک بهترین خبر برای بارسا، بازگشت داوید ویا، دنی آلوز و فونتاس به تمرینات گروهی بود. این اولین بار بود که داوید ویا و فونتاس پس از عمل‌های جراحی‌شان به همراه گروه تمرین می‌کردند. این در حالی است که تیاگو و ایساک‌کوئنکا هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده‌اند و جدا از هم‌تیمی‌هایشان آماده‌سازی خود را پیگیری کردند.

آبی‌اناری‌ها سه‌شنبه بعدازظهر نیز یک جلسه تمرینی دیگر خواهند داشت.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن پیوست

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق میلان به پاری سن ژرمن پیوست. لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه این خبر را تایید کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئدی چند روز گذشته را در پاریس به سر برد تا کارهای انتقال این بازیکن 30 ساله را انجام دهد. میلان پذیرفته بود او و تیاگو سیلوا را به پاریسی‌ها بفروشد و سیلوا چند روز پیش به این تیم پیوست.

زلاتان قرار است در پاری سن ژرمن سالانه 13 میلیون یورو دستمزد بگیرد و گفته می‌شود قیمت انتقال او هم 23 میلیون یورو بوده است.

لئوناردو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «ما به توافق رسیده‌ایم و قرارداد بسته شده. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن پاری سن ژرمن است و می‌تواند برای ما تاریخ‌ساز شود.»

پاری سن ژرمن قرار است چهارشنبه نشستی خبری با حضور لئوناردو، و ناصر الخلیفی، رییس باشگاه داشته باشد.

گفته می‌شود در این جلسه خبر خرید مارکو وراتی از پسکارا هم اعلام می‌شود.

رایولا هم امروز عصر گفت: «همه خوشحالند، از جمله زلاتان. پاریس با آمدن ایبرا دلیلی دیگر یافته تا شهری پر از زیبایی خوانده شود.»

زلاتان در تمامی رقابت‌ها برای میلان 56 گل زده است.

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کوتاه از نقل و انتقلات نرآتزوری

 

1_قرارداد مودینگای با اینتر تا 48 ساعت دیگر بسته خواهد شد.
دی مارزیو تحلیلگر اسکای خبر می دهد مودینگای یک گام دیگر با اینتر فاصله دارد.
ماسیمو موراتی و استراماچونی قصد دارند با خرید مودینگای خط هافبک تیم خود را تقویت کرده و از او در لیگ اروپا نیز استفاده کنند.
قرار داد مودینگای 2 ساله خواهد بود و بزودی قیمت نهایی این بازیکن هم اعلام خواهد شد که احتمالا بین 1.5 تا 3 میلیون است.

2_سائوپائولو پیشنهاد 38 میلیونی منچستر یونایتد رو رد کرد.
مدیر ورزشی باشگاه برزیلی سائوپائولو از رد پیشنهاد 38 میلیونی منچستر برای لوکاس خبر داد.
به نظر می رسد باشگاه سائوپائولو قصد دارد تا لوکاس را همچنان در برزیل حفظ کند.
بر اساس آخرین اخبار منچستر پیشنهاد 41 میلیونی را روی میز مذاکره قرار داده است.


3_کاستاینوس در حال ترک اینتر است.
کاستاینوس محصول آکادمی بزرگ روتردام است که در سال 2011 این آکادمی رو به مقصد اینتر ترک کرد.
او بخاطر رقابت سختی که در خط حمله اینتر وجود داشت فرصت بازی پیدا نکرد و حالا قصد دارد تا اینتر را ترک کند.
کاستاینوس مهاجم کنونی اینتر تا ماه ژوئن سال 2016 با اینتر قرار داد دارد.
او با اسپورتینگ لیسبون و چندین تیم از لیگ برتر انگلیس در حال مذاکره است،اما کاستاینوس علاقه مند است تا به سرزمین مادری خود برگردد و خود را بار دیگر در آنجا احیاء کند.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فوری : فرهاد مجیدی وارد تهران شد ! / کاپیتان در یک قدمی استقلال

 

فرهاد مجیدی بعد از مدتها امشب وارد تهران شد . او ساعتی قبل در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده و این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود !
امیر قلعه نویی در یک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سیاست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعی از خود در قبال بازگشت مجیدی نشان ندهد  .
از سوی دیگر بزرگترین دغدغه شماره 7 آبی ها برای بازگشت ، اصرار هواداران این تیم در فضاهای مختلف مجازی نسبت به حضورش در استقلال است . بازیکنی که به شدت روی سکوها محبوب است و به عنوان مثال هر کدام از اخبارهای مربوط به فرهاد مجیدی در هفته جاری رکورد کامنت های سایت گل را در این ماه جابجا کرده است .


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


نظرخواهي: سپاهان يا تراكتورسازي؟ كدام شايسته قهرماني است؟

 

تساوي نابهنگام استقلال مقابل شهرداري آبي‌پوشان را از جمع مدعيان قهرماني دور كرد تا مثلث مدعيان عملا به يك دوئل دوجانبه ميان تبريز و اصفهان تبديل شود. حالا در فاصله دو هفته تا پايان ليگ يازدهم، سپاهان اصفهان و تراكتورسازي تبريز دو تيمي هستند كه همچنان از شانس قهرماني برخوردارند.

سپاهان با كسب 3 عنوان قهرماني در ليگ برتر ركورد دار است كه 2 قهرماني اين تيم در همين دوسال اخير به دست آمده است. اين تيم در ابتداي فصل تعداد زيادي از ستاره‌هاي خود را از دست داد اما با ورود كرانچار و با هدايت او دوباره به مدعي اول تبديل شد.

در سوي ديگر تراكتورسازي قرار دارد كه هرگز سابقه قهرماني در ليگ را نداشته اما طي 3 سال اخير و در بازگشت دوباره اش به ليگ برتر پله پله تا جمع مدعيان بالا آمده است. ضمن اينكه روي نيمكت اين تيم كسي نشسته كه بيشتر از هر مربي ديگري سابقه قهرماني در ليگ برتر را دارد.

شما نظر بدهيد؛ كداميك براي قهرماني شايسته‌ترند؟سپاهان با كرانچار يا تراكتور با امير قلعه‌نوعي؟


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


گواردیولا:رقص آلوس و تیاگو شایسته و درحد بازیکنان بارسلونا نبود

 

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا بعد از برد 0-7 بارسا مقابل رایو وایه کانو به این نکته اشاره کرد که تیمش می داند که رئال مادرید قهرمان لالیگاست و این بازی ،نمایش نحوه بازی بارسلونا در طول سالهای اخیر بوده

گواردیولا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« یک بازی فوتبال همیشه برای مسائل متعددی به کار می رود. ما می دانیم که رئال مادرید قهرمان است و این بازی تنها نمایش سبک فوتبالی و نحوه بازی بارسلونا در طول این سالها بود . بازیکنان من یک بازی جدی را به نمایش گذاشتد و درتمام دقایق بازی ریتم خوبی داشتند.»

گواردیولا ادامه داد:« ما در حال آماده سازی خودمان برای یک جام (جام حذفی اسپانیا ) هستیم و این برای آن روز، به درد ما خواهد خورد. نمی توانیم فکر کنیم که این برد به هیچ دردی نمی خورد. به خاطر عملکرد بازیکنانم به ویژه پدرو که دو گل زد راضی و خوشحالم.»

مربی جوان بارسا گفت:« بازیکنان کمی هستند که تا این حد انگیزه داشته باشند. درست است که پدرو به برخی مصدومیتها، ضعیف تر بود و می توانست بهتر ازاین بازی کند ولی من به خاطر عملکرد او، به خاطر دو گلی که دراین بازی زد، به خاطر حرکاتش و دینامیکی که داشت به او تبریک می گویم.»

گواردیولا به علاوه درمورد رقصی که تیاگو و آلوس به نمایش گذاشتند گفت:«ما از هواداران رایو وایه کانو عذرخواهی کردیم و این اتفاقی است که تکرار نخواهد شد. این کاری در خور و درحد بازیکنان بارسلونا نیست.»

مربی بارسلونا تمایل زیادی به صحبت کردن درمورد تصمیمش برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل نداشت و گفت:« باشگاه آبی اناری همیشه  خانه من خواهد بود. در نهایت بالاخره یک دوره به اتمام رسید و نباید بیش از این به این موضوع پرداخت. تیم خیلی جوانی داریم. تیتو ویلانووا بازیکنان را به خوبی می شناسد و مطمئنم که بارسلونا می تواند در آینده هم به رقابت کردن ادامه دهد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یادداشت نخست وزیر سابق اسپانیا برای پپ:احترامی که برای گواردیولا قائلیم

 

عشق و علاقه ای که من به رنگهای پیراهن بارسلونا دارم برای همه شناخته شده است. این احساسی است که از دورانی دور می آید ولی در سالهای اخیر و در دوران مربیگری پپ گواردیولا، رشد زیادی داشته؛ نه تنها به خاطر موفقیتهای ، جامهای کسب شده و یا درخشش بازیکنان بارسلونا، بلکه به خاطر استیل فوتبالی که این تیم آن را به نمایش گذاشت. این مراقبت در پاسکاری توپ، ایده ای که تیم با آن کار می کند، مالکیتی که درمیانه میدان دارد و دقتی که درپاسکاری ها به کار می گیرد، همه اینها در کنار هم ، مفهومی را به دنیای فوتبال داده، که شایسته قدردانی و ارزیابی است
ما با تماشای فوتبال تیم پپ لذت بردیم و او به ما نشان داد که همیشه دیدگاه تازه ای وجود دارد ، عشق و علاقه برتری که نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در ورزش و حتی در زندگی، به طور کلی ایجاد شده است.
 ولی گواردیولا نه تنها به همه ما نشان داده که مربی بزرگی است ،بلکه به ما نشان داده که می داند چطور باید یک الگوی بزرگ باشد.
این میراث اصلی اوست: گواردیولا همیشه به حریف احترام می گذارد ،شناخت خوبی از شاگردانش دارد ، در برد تیمش کاملا خوددار و ارام است و در باختهای تیمش به دنبال بهانه نمی گردد. همه اینها با جدایی او از بارسلونا بعد از 4 سال درخشان به اتمام می رسد و ماندن او، بزرگترین ارزوی تمام اعضای خانواده بارسلوناست. تصمیم او برای خداحافظی مرا سورپرایز نکرد. پپ علاوه بر آنکه یک ورزشکار بزرگ است، انسانی است که حد و مرز تمام چیزها را می شناسد و روحیه خلاقانه ای دارد. از همین روست که او به دنبال بازگشایی دوران جدیدی در زندگی اش است که شاید هنوز تعریف نشده باشد. ولی به شخصیت او می آید که در نگران پژمرده شدن خلاقیتها و انرژی و انگیزه اش باشد. ما به تصمیم او به همان ترتیبی که او همیشه به همه ما احترام می گذارد، احترام می گذاریم.
چند ماه پیش این فرصت را داشتم که در مونکلوئا با او،مذاکره طولانی مدتی داشته باشم. مونکلوئا یک قهوه خانه خصوصی بود که در آنجا درحالی که هیچ دوربینی و هیچ پروپاگاندایی نبود، با هم به صحبت پرداختیم. همان طور که طبیعی است، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و بی وقفه از بارسلونا، بازیکنان و شرایط تیم سوال می پرسیدم. به خوبی صحبتهایش یادم می آید:« دانی آلوس از نظر شرایط فیزیکی تعجب آور است. مسی رقابتی ترین بازیکنی است که می شناسم. ژاوی قاطعانه بازی می کند. پویول لیدر و رهبر تیم است و اینیستا بازیکن خوش رفتار ماست. بوسکتس کاملابا شکوه باتوپ رفتار می کند و...»
مذاکره ما جالب بود. گواردیولا از من در مورد مرکل، سارکوزی ، راخوی و نحوه کنار آمدن با شرایط سخت اقتصادی کشور سوال می پرسید و من دوباره از کیه تا و آبیدال و... می پرسیدم. او می خواست در مورد اتحادیه اروپا و چین بداند... یک قهوه دلنشینی بود. در آن دو ساعت طولانی دیالوگ متوجه شدم که گواردیولا، انسانی مملو ازنگرانی و احساسات است. احساساتی  که به او اجازه می دهد محدویتهای زندگی و اهداف ما را لمس کند
پپ از تمام احترام من برخوردار است و فقط می خواهم با درنظر داشتن تمام کارهایی که او انجام داده،به او بگویم که متشکرم
 
 
خوسه لوئیس رودریگس ساپاترو


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


مصاحبه با پویول: انتظار نداشتم گواردیولا برود؛تیتو بهترین جانشین برای پپ است


پپ گواردیولا بالاخره تصمیم قطعی اش را گرفت؛ او در پایان فصل با بارسلونا خداحافظی خواهد کرد و چه کسی بهتر از کارلس پویول، کاپیتان تیم  می تواند به نیابت از هم تیمی هایش از سرمربی کاتالان به خاطر همه کارهایی که در این 4 سال کرده، تشکر کند: «ما تا ابد قدردان گواردیولا خواهیم بود.» متن مصاحبه او با روزنامه اسپانیایی «آ. اس» را می خوانید:

برخورد بازیکنان تیم با رفتن گواردیولا چطور بود؟

همه ما تا ابد قدردان او خواهیم بود. پپ خیلی چیزها به فوتبال اضافه کرد؛ شکل جدید و بی همتایی از درک بازی و مقابله با رقبا را پایه گذاری کرد. او دوران قبل و بعد از گواردیولا را در فوتبال رقم زد. حالا همه سعی مان می کنیم تا راهی که او شروع کرده را ادامه دهیم. باید این کار را به خوبی خود او پیش ببریم.

 انتظارش را داشتید که برود؟

نه اصلا. اگر این سوال را یک هفته پیش از من می پرسیدید، حاضر بودم شرط ببندم که ادامه خواهد داد. اما با همه حرف هایی که طی دو روز بعد از حذفمان مقابل چلسی می زد، وقتی فهمیدم قرار است قبل از تمرین روز جمعه دور هم جمع شویم، این فکر به ذهنم آمد که می خواهد خبر رفتنش از تیم را بدهد. همه بازیکنان تیم، همیشه و هر روز تمام سعی مان را کرده ایم که او کارش را با ما ادامه بدهد؛ اما با این خستگی شدیدی که دارد در موردش حرف می زند، کار برایش سخت خواهد بود. مربی بودن باید کار طاقت فرسایی باشد و برای کسی مثل او که 24 ساعت شبانه روز به فوتبال فکر می کند، طاقت فرسا تر هم خواهد بود.

 به نظرت تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی چگونه است؟

 تیتو بهتر از هر کس دیگری تیم را می شناسد. او با فوتبال و همین طور فلسفه بازی بارسلونا آشنایی کامل دارد. او در این 5 سال با پپ کار کرده و ایده آل ترین گزینه برای در دست گرفتن این پروژه است. خبر انتخاب او به عنوان سرمربی بهترین خبری بود که می توانستیم بشنویم.

واکنش مسی به تصمیم پپ چه بود؟

لئو هیچ مشکلی با سرمربی ندارد، همه دیدند که در مورد او چه گفته. روز جمعه وقتی تمرین تمام شد، ما کاپیتان های تیم تصمیم گرفتیم به نشست خبری برویم اما او خودش را عقب کشید. به شما قول می دهم که اگر یک نشست خبری برای خداحافظی سرمربی تشکیل شود، همه ما به آن خواهیم رفت چون همه ما تا آخر عمر طرفدار او هستیم.


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ویدال: از پیشنهاد رئال متشکرم ولی دریووه می مانم

 

آرتورو ویدال،ستاره شیلیایی یوونتوس که عصر روزیکشنبه در سیلویو پیولا ، گل سوم یووه را وارد دروازه تیم نووارا کرد در پایان بازی در مصاحبه ای با اسکای از ماندن در یووه صحبت کرد. دراینجا می توانید متن این گفتگوی کوتاه را مطالعه کنید:
 

هفتین گل فصل؛ نظرت چیست ؟
صدرنشینی یووه برایم با ارزش تر است تا گلزنی خودم

سه بازی تا پایان فصل و قهرمانی پیش رو دارید، این بازیها را چگونه می بینی؟
سه بازی سخت تا پایان رقابتها باقی مانده و باید با همین کیفیت ادامه دهیم ، حداقل ۶ امتیاز به دست آوریم تا اسکودتو ممکن شود

در یووه می مانی ؟ اخیرا رئال مادرید در فکر جذب تو بوده
یووه برای من فراتر از یک باشگاه است ،از پیشنهاد مادریدی ها متشکرم ولی پوشیدن پیراهن یووه را به رئال مادرید ترجیح می دهم . مطمئنا در تورین خواهم ماند شکی ندارم که با یووه به موفقیت های بزرگتری می رسم .


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلاتان و شکستن رکورد تعداد گلهایش دریک فصل سری آ

 

آقای گل سری آ رکورد جدیدی را در زندگی ورزشی خود به ثبت رساند
به نقل از پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا،عصر دیروز تیم میلان موفق شد در یک دیدار پرگل تیم سیه نا را با 4 گل در ورزشگاه خانگی خود مغلوب کند. در جریان این بازی زلاتان ایبراهیمویچ موفق شد 2 گل از 4 گل میلان را به ثمر برساند.

او که تا پیش از این بازی ، در این فصل، 24 گل برای میلان به ثمر رسانده بود،توانست تعداد گلهایش درطول فصل را به عدد 26 گل برساند تا از سایر رقیبان خود در جمع مدعیان فاصله بگیرد.

ایبراهیمویچ در فصل 9-2008، موفق به به ثمر رساندن 25 گل در طول یک فصل شده بود. او با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه ی 94 بازی مقابل سیه نا موفق شد تا رکورد 25 گل خود را بشکند و رکورد26 گل را برای خود به ثبت رساند.

در حالی که هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است زلاتان ایبراهیمویچ می تواند رکورد خود را همچنان ارتقا بدهد


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');