تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  اتلتیکو مادرید 1– رئال مادرید4؛چلچلی ستاره عضلانی/چهارگل برای چهار امتیاز برتری   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 62340
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


اتلتیکو مادرید 1– رئال مادرید4؛چلچلی ستاره عضلانی/چهارگل برای چهار امتیاز برتری

رئال مادرید دوباره فاصله را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش داد. آنها در دیداری دشوار در بیسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شدند.

کریستیانو رونالدو ستاره میدان بود و هت‌تریک تماشایی او و پاس گلی که به خوسه کایخون داد برد این تیم را رقم زد.

میزبان بازی را عالی آغاز کرد و با سرعت بالای گردش توپ رقیب را زیر فشار گذاشت.

رادامل فالکائو در دقیقه 8 از سمت راست گریخت ولی ضربه او که به بازیکنان دیگر برخورد را ایکر کاسیاس توانست دفع کند.

این دربی هم بی‌جنجال نبود و در دقیقه 20 بود که رونالدو به سمت دروازه حریف گریخت و بین گابی و خوان‌فران گیر کرد و به زمین افتاد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

مردان ژوزه مورینیو توانستند توفان دقایق ابتدایی اتلتیکو را مهار کنند و در دقیقه 25 با گل تماشایی رونالدو پیش بیفتند. کریم بنزما روی خطای لوییس پریا در فاصله 23 متری دروازه متوقف شد و رونالدو پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای مهارنشدنی و دیدنی گل اول را زد. تیبو کورتوا، دروازه‌بان اتلتیکو هیچ واکنشی نتوانست روی این ضربه نشان دهد.

رئال هشت دقیقه بعد فرصتی عالی داشت و آنخل دی‌ماریا توپ را به کریم بنزما سپرد که آزادانه در محوطه جریمه قرار داشت اما او موقعیت را از دست داد.

اتلتیکو نیمه دوم را هم مانند نیمه اول توفانی آغاز کرد و در دقیقه 55 بود که به گل رسید. آدرین در کنار خط صاحب توپ شد و سانتر او پس از این که از سرخیو راموس گذشت، با ضربه سر محکم رادامل فالکائو به گل تبدیل شد.

اتلتیکو از تساوی خوشحال بود اما در دقیقه 68 بود که گل دوم را خورد. این بار هم رونالدو با شوتی بسیار دیدنی که چرخشی جالب داشت توپ را از روی سر کورتوا رد کرد و وارد دروازه اتلتیکو کرد.

رئال مادرید در دقیقه 83 کار را تمام کرد. دیه‌گو گودین تنه محکمی به گونسالو ایگواین در محوطه جریمه زد و رونالدو با گل کردن پنالتی حاصل پنجاه و دومین گل خود را در طول کل رقابت‌های این فصل به ثمر رساند. این چهل‌امین گل رونالدو در این فصل لالیگا به شمار می‌رفت و هفتمین هت‌تریک او در این فصل بود. البته کورتوا جهت توپ را به درستی تشخیص داد اما توپ در آخرین لحظه به زمین خورد و از دستان او دور شد.

سپس په‌په می‌توانست از فاصله‌ای نزدیک گل بزند اما او که در شرایطی عالی صاحب توپ شده بود به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد. سپس رونالدو با کورتوا تک به تک شد اما ضربه او را دروازه‌بان 19 ساله بلژیکی برگرداند.

رئال در دقیقه 87 به گل چهارم رسید. خوسه کایخون تازه‌وارد با پاس عالی رونالدو توپ را گرفت و آن را از بین پاهای کورتوا به گل تبدیل کرد. البته در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید او اندکی در موقعیت آفساید قرار داشته.

اتلتیکو در دقیقه 89 موقعیتی عالی یافت اما ضربه دیه‌گو روی پاس فیلیپه لوییس در حالی که کاسیاس هم تسلیم شده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

رئال مادرید با 82 امتیاز صدرنشین ماند و اتلتیکو با 42 امتیاز نهم است.


|

نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ویگان 1– منچستریونایتد صفر؛شگفتی شب چهارشنبه

ویگان با برد مقابل منچستریونایتد همه را شگفت‌زده کرد و خود را به طور موقت از منطقه سقوط جدا کرد.

این اولین باخت منچستریونایتد از ژانویه تاکنون در لیگ برتر بود و اکنون فاصله در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش یافته.

ضربه فوق‌العاده شان مالونی برای برد ویگان کافی بود و اولین برد تاریخ این تیم در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد را رقم زد و بخت‌های منچسترسیتی برای قهرمانی را زنده نگاه داشت.

روبرتو مارتینس پس از باخت جنجالی به چلسی در هفته گذشته تغییری در ترکیب خود نداده بود و تیمش بازی را با قدرت بیشتری آغاز کرد، انگار که آنها می‌خواهند باخت ناعادلانه در استمفورد بریج را با پیروزی مقابل تیمی دیگر از بزرگان انگلیس جبران کنند.

آنها به خوبی توپ را به گردش درمی‌آوردند و در همان ده دقیقه ابتدایی می‌توانستند دو گل بزنند، که داوید دخئا مانع این اتفاق شد. او ابتدا شوت دیدنی جیمز مک‌کارتی را از بالای دروازه به بیرون زد و سپس کرنر مالونی را دور کرد.

یونایتد می‌توانست با وجود بازی نه‌چندان درخشان به گل برسد اما ارناندس که موقعیتی عالی داشت با تکل فوق‌العاده گری کالدول در آخرین لحظه توپ را از دست داد.

ویگان به پرس ادامه داد و یونایتد همچنان ضعیف بود. ویکتور موزس در دقیقه 30 کرنر مالونی را به گل تبدیل کرد اما این گل به دلیل خطای کالدول روی دخئا مردود اعلام شد. فیل داود، داور دیدار از سوی تماشاگران هو شد.

ویگان در دقیقه 49 به گل رسید. روی کرنری که طرفداران منچستریونایتد به اعلام آن بسیار اعتراض داشتند، مالونی با ژان بوسژور همکاری کرد و سپس با ضربه‌ای کات‌دار از گوشه محوطه جریمه تیمش را با شایستگی پیش انداخت.

فرگوسن دست به تعویض زد و دنی ولبک و نانی را به زمین فرستاد.

اندکی بعد داور تصمیم جنجالی دیگری گرفت. هند مینور فیگروا در محوطه جریمه ویگان می‌توانست منجر به پنالتی شود اما این بار تصمیم داود به ضرر یونایتد بود و او اعلام پنالتی نکرد.

اندکی بعد دخئا دو واکنش عالی نشان داد تا ویگان به گل دوم نرسد. آنها به بازی خوب خود ادامه دادند و در نهایت پیروز شدند.

یونایتد با 79 امتیاز و پنج امتیاز اختلاف با سیتی صدرنشین است، و ویگان با 31 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.


|

نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


استراماچونی:باور دارم که می توانیم سوم شویم

آندره آ استراماچونی، مربی اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از برد 1-2 تیمش مقابل سیه نا این تیم می تواند رقابتهای این فصل سری آ را در رده سوم به پایان ببرد

دو گل دیگو میلیتو کافی بود تا سه امتیاز این بازی به حساب اینتر واریز شود. با این برد اینتر در رده هفتم جدول قرار گرفت و الان 48 امتیازه است . استراماچونی باور دارد که دستیابی به رده سوم جدول که درحال حاضر در دستان لاتزیوی 54 امتیازی است، غیرممکن نیست

استراماچونی به رای سپورت گفت:« ما باید همچنان به تلاشمان ادامه دهیم ولی درحال حاضر عملکرد خوبی داریم. رده سوم؟ باور داریم که ممکن است. ما به جدول نگاه نمی کنیم ولی تنها به بازی بعدی مان فکر می کنیم.»

استراماچونی درادامه به قابلیت تیمش اشاره کرد و گفت:« ما در بازی مقابل اکثر حریفان آماده مان، گلهای زودهنگامی می خوریم ولی نشان داده ایم که اینتر برتر از تمام این تیمهاست و می تواند نتیجه را به نفع خودش برگرداند.در بازی 4شنبه شب عملکرد خوبی داشتیم و فرصتهای زیادی برای گلزنی داشتیم.»

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اینتر2 - سیه‌نا1؛ویوا میلیتو!

اینتر پیروزی دو بر یک ارزشمندی در خانه مقابل سیه‌نا به دست آورد. دیه‌گو میلیتو دو گل زد و اینتر را به رده ششم جدول سری آ رساند.

سیه‌نا در دقیقه 6 به گل رسید. گتانو دی‌آگوستینو پس از این که ژولیو سزار ضربه ماتیا دسترو را برگرداند توانست دروازه اینتر را باز کند.

سیه‌نا سپس با ضربه دانیله مانینی در دقیقه 15 نشان داد که برای پیروزی به سن‌سیرو آمده.

اما کمی بعد بود که ضربه سر دیه‌گو میلیتو روی سانتر کریستین چیوو روی تیر دروازه نشست. او کمی بعد با ضربه سر گل زد اما به دلیل خطا روی جیان‌لوکا پگولو، دروازه‌بان حریف گل او مردود اعلام شد.
اینتر سرانجام در دقیقه 40 بازی را به تساوی کشاند. مانینی با اشتباهی مهلک توپ را به شکلی بسیار بد دور کرد و میلیتو توانست در فاصله شش متری دروازه توپ را بگیرد و آن را به آسانی به گل تبدیل کند.

اینتر در نیمه دوم حملات بیشتری ترتیب داد و مائورو ساراته بارها خط دفاعی سیه‌نا را آزار داد.

اینتر در دقیقه 80 به گل دوم رسید. مانینی دوباره اشتباه کرد و این بار داور به شکلی سخت‌گیرانه خطای او را روی یوتو ناگاتومو را اعلام کرد. میلیتو پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم را زد.

پابلو گونزالس در دقایق پایانی موقعیتی عالی را برای سیه‌نا از دست داد و اینتر توانست با این برد 48 امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند. آنها 6 امتیاز با لاتزیو، تیم سوم جدول

فاصله دارند.

سیه‌نا هم با 39 امتیاز دوازدهم است.


|

نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موراتی: بازی مقابل یووه همیشه از نظر سیاسی برای ما مهم است؛وقت آن رسیده که از خواب بیدار شویم

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که بازی تیمش مقابل یوونتوس از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ این درحالی است که اینتر از کورس قهرمانی در رقابتهای سری آ خارج است
 
این تیم درحال حاضر در رده هفتم جدول سری آ قرار دارد و با یووه 15 امتیاز فاصله دارد.
 
با این وجود موراتی، رئیس باشگاه اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که اهمیت بازی دو تیم اینتر و یوونتسو به خاطر دلایل دیگری است.
 
موراتی در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« بدون درنظر داشتن اوضاع جدول، بازی مقابل یوونتوس، هنوز هم یکی از مهمترین بازیهای فصل ماست. این احساسی است که من دارم و برای سایرین هم باید همین طور باشد. به علاوه بنا به دلایلی دیگری از جمله دلایل سیاسی هم همین طور؛ که همه ما به خوبی از آن مطلعیم.الان زمان آن است تا غرور اینتر را نشان دهیم. من از همگان درانتظار عملکرد مضاعفی هستم.»
 
رئیس باشگاه نرآتزوری ادامه داد:« ما باید در ده بازی پیش روی مان به حداکثر امتیازات ممکن دست بیابیم. بازی مقابل یووه باید برای ما شروع کار بزرگی باشد. الان زمان آن است که از خواب بیدار شویم.»
 
 


|

نوشته شده در شنبه 5 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


استانکوویچ: یووه درمقایسه با ما،چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد

دژان استانکوویچ، بازیکن میانی اینتر معتقد است که در آستانه دیدار این تیم مقابل یوونتوس، بیشتر فشارها برروی بینکونری  خواهد بود
 
نرآتزوری در حال حاضر در رده هفتم جدول سری آ قراردارد و این درحالی است که یوونتوس درحال مبارزه برای پس گرفتن صدر جدول از میلان است. استانکوویچ معتقد است که بازیکنان یووه فشار بیشتری رادرآستانه این دیدار احساس می کنند
 
استانکوویچ در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:«یوونتوس چیزهای بیشتری برای از دست دادن، درمقایسه با ما دارد. آنها برای فتح اسکودتو مبارزه می کنند و ما می دانیم که این فشارها را برروی آنها بیشتر می کند. آنها واقعا دیگر نباید امتیازی را از دست بدهند.اگر میلان در بازی شنبه شب خود مقابل رم به پیروزی برسد، فشار برروی بازیکنان یووه بیشتر هم خواهد شد»
 
استانکوویچ در ادامه از شانس تیمش برای پایان رقابتهای این فصل سری آ در رده سوم جدول و کسب مجوز حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت:« خیلی سخت است که تیممان را در این رده جدول ببینیم. البته بازیهای مهمی را مقابل اودینزه و لاتزیو برای کسب جایگاه سومی جدول خواهیم داشت. ما هنوز تیم وحشت آوری هستیم»
 
اینتر درحال حاضر با کسب 41 امتیاز از 28 بازی و 7 امتیاز فاصله نسبت به لاتزیو امیدوار است تا بتواند اوضاعش را بهبود بخشد
 


|

نوشته شده در جمعه 4 فروردين 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب