تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 62352
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


رونالدو: لیگ اسپانیا، سخت ترین لیگ دنیاست؛تایلند زیباترین کشوری است که دیده ام

 

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که رقابتهای لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست و درمورد قهرمانی فصل قبل تیمش در این رقابتها صحبت کرد

این ستاره پرتغالی که نقشی اساسی در قهرمانی تیمش در رقابتهای فصل گذشته لالیگا داشت، در مجموع توانست 46 گل در این رقابتها به ثمر برساند و یادآوری کرد که پایان دادن به روند سه قهرمانی متوالی بارسلونا و کسب جام قهرمانی لالیگا، بزرگترین افتخار رئال در طول دوران حضور او در این تیم بوده است.

رونالدو در گفتگو با تلویزیون تایلند گفت:« فکر می کنم که بهترین لحظه من در رئال مادرید، قهرمانی در لالیگا بود. چون ازنظر من لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست. لالیگا تیمهای بزرگی مثل بارسلونا دارد و به پایان بردن فصل با فاصله 9 امتیازی با بارسا...حرفهای زیادی برای گفتن دارند.»

سوال بعدی از رونالدو این بود که این فصل چند گل برای رئال خواهد زد:« در لالیگا چهل وشش گل می زنم و در تمامی رقابتها....نمی دانم.»

ستاره پرتغالی این روزها برای سپری کردن تعطیلات تابستانی اش، با نامزدش به تایلند سفر کرده و در پاسخ به سوالی در مورد باخت تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا درمرحله نیمه نهایی یورو2012 گفت:« درمورد اینکه من قرار بود آخرین پنالتی را مقابل اسپانیا بزنم؟ این تصمیماتی است که اتخاذ می شود. یادم می آید که در بازی با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در جریان بازی من یک پنالتی زدم و آن به گل تبدیل شد ولی در ضربات پنالتی پایان بازی ناکام ماندم. در یورو تصمیم گرفتم تا پنالتی پنجم را بزنم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بعضی ها می پرسند که چرا پنالتی اول را نزدم یا پنالتی دوم و یا سوم را...اینها تصمیمهایی است که گرفته شد.آن روزها حس خیلی بدی داشتم ولی شما می دانید که ضربات پنالتی نوعی لاتاری هستند. گاهی وقتها، تیم برتر پیروز نمی شود»

بخش پایانی صحبتهای رونالدو به سفرش به تایلند اختصاص داشت:« تعطیلاتم فوق العاده بودند. من 12 روز در تایلند بودم و واقعا به من خوش گذشت. آب و هوای خوب، غذای آلی، مردمی مهربان..واقعا افتخار می کنم که اینجا بودم. بدون شک تایلند زیباترین کشوری است که به آن سفر کرده ام.من به جزایر متعددی رفتم و طبیعت این کشور واقعا زیباست.»


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


تصمیم سران میلان:روبینیو فروشی نیست

 

به نقل از AC-Milan.IR-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران, روبینیو، بازیکن 28 ساله میلان مورد توجه باشگاه سابقش قرار گرفته است  و سران سانتوس قصد تا با پیشنهاد انتقال  رافائل کابرال به  میلان ، آن ها را متقاعد کنند تا با 15 میلیون یورو مجوز خروج روبینیو را صادر کنند.

با وجود تکذیب سران سانتوس نسبت به تمایلشان برای جذب روبینیو و نیز اعلام مدیر برنامه های او مبنی بر تمایل ادامه ی حضور در سن سیرو ، گزارشات رسیده از ایتالیا حاکی از ان است که دیروز جلسه ی یک ساعته میان ای سران سانتوس  ، آریدو برایدا و آدریانو گالیانی برگزار شد.

با این حال به نظر می رسد آخرین نتیجه ی حاصله آن بود که سران سانتوس باید آرزوی حضور روبینیو را با خود نگه دارند و سران میلان نیز این بازیکن خود را غیر قابل فروش اعلام کرده اند.
 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بازگشت دنی آلوس به تمرینات بارسا

 

دنی آلوس، مدافع راست بارسا، بعد از دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه، از امروز به تمرینات بارسا بازگشت.

این ملی پوش برزیلی به دلیل این مصدومیت، دیدار فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد و همچنین نتوانست در فهرست تیم المپیک برزیل جای بگیرد.

با این وجود، امروز سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع راست تکنیکی که در ماه می تحت عمل جراحی قرار گرفت، به طور کامل بهبود پیدا کرده و از امروز در تمرینات آبی و اناری ها حضور پیدا خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه بارسا آمده است:" دنی آلوس در مراحل پایانی ریکاوری بعد از عمل جراحی روی شانه راستش قرار دارد. انتظار می رود او زیر نظر پزشکان، امروز با بقیه تیم تمرین کند."

علاوه بر این، داوید ویا همچنان برنامه تمرینی اش برای بهبودی را پشت سر می گذارد و انتظار می رود امروز با بقیه تیم تمرین کند.

این مهاجم ملی پوش به دلیل مصدومیت نیم فصل دوم فصل گذشته را از دست داد و در یورو 2012 نیز غایب بود.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


روبن: نسبت به فصل قبل انگیزه بیشتری داریم

 

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، تاکید کرد که بعد از فصل ناامید کننده ای که پشت سر گذاشتند، انگیزه بیشتری برای فصل جدید پیدا کردند.

شاگردان هاینکس رقابت بر سر قهرمانی بوندس لیگا و لیگا پوکال را به دورتموند واگذار کردند و در فینال چمپیونزلیگ نیز در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شدند.

روبن تایید کرد که او و هم تیمی هایش در رسیدن به اهداف شان ناکام ماندند اما اعلام کرد که اکنون تنها به موفقیت در فصل جدید فکر می کنند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" فصل گذشته برای ما واقعا ناامید کننده بود. ما نتوانستیم به هیچ یک از جام هایی که می خواستیم دست پیدا کنیم. اما اکنون همه آنها سپری شده . نمی توان به عقب برگشت و نمی توان چیزی را تغییر داد.

خوشحالم که بار دیگر همه چیز از نو شروع می شود. ما حتی بیشتر از قبل انگیزه داریم.

هفته گذشته، اعلام کردم که کاملا بهبود پیدا کردم. کاملا سرحال هستم و منتظرم تا فصل جدید آغاز شود."
بایرنی ها فصل جدید بوندس لیگا را از 25 آگوست ( 4 شهریور) با دیدار خارج از خانه مقابل تیم تازه صعود کرده گروتر فورت آغاز خواهد کرد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلزله در كهكشان شماره‌يك

 

شمارش معكوس براي آغاز ليگ دوازدهم شروع شده و مربيان در شب‌هاي پنج‌شنبه و جمعه همين هفته از تيم‌هاي‌شان رونمايي مي‌كنند.

قطعا و ابتدا به ساكن مربيان به تفكرات يكديگر آشنا نيستند و 30-20 دقيقه اول بازي را براي ارزيابي حريف خود صرف مي‌كنند چرا كه از همديگر شناخت كافي ندارند و همه اطلاعات‌شان مربوط به بازي‌هاي تداركاتي است. اينكه تيم‌ها با چه سيستم و روشي بازي خواهند كرد باز هم مشخص نيست. پرسپوليس در بازي‌هايي كه مقابل صبا، آلومينيوم هرمزگان و فولاد برگزار كرد چهره‌اي از آنچه مقابل نفت آبادان را به نمايش خواهد گذاشت در معرض ديد هواداران و شايد هم آناليزورهاي آباداني قرار داد.

مانوئل ژوزه در اين سه بازي هيچ وقت از دو مهاجم در خط حمله استفاده نكرد اما اين دليل نمي‌شود كه او در آبادان هم همين‌طور عمل كند و در واقع همين جا اين سوال پيش مي‌آيد كه پرسپوليس در هفته اول با چه تركيبي به ميدان مي‌رود؟

آنچه قطعي به نظر مي‌رسد حضور ثابت شهاب گردان درون دروازه، محسن بنگر، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني و اميرحسين فشنگچي در خط دفاعي است و مهرداد پولادي در پست هافبك دفاعي و كريم انصاري‌فرد در نوك خط حمله اما اگر ژوزه بخواهد 2-4-4 بازي كند آن وقت پست پولادي تغيير كرده و به هافبك چپ مي‌رود تا سوسا و نوري در وسط و علي كريمي در سمت راست قرار گيرد و قاضي زوج انصاري‌فرد شود.

اما در سيستم 3-3-4، تركيب خط دفاع و هافبك دفاعي (پولادي) تغيير نمي‌كند و كريمي و نوري جلوتر از پولادي، انصاري‌فرد در نوك خط حمله و قاضي و غلامرضا رضايي در سمت چپ و راست او بازي مي‌كنند. اگر ژوزه بخواهد در آبادان با دو هافبك دفاعي به ميدان برود، پولادي و سوسا در اين پست قرار مي‌گيرند و سه بازيكن پشت سر انصاري‌فرد در سيستم 1-3-2-4 قاضي، نوري و علي كريمي خواهند بود.

البته بعيد هم نيست كه مرد پرتغالي پرسپوليس با سيستم 1-4-1-4 تيمش را به زمين بفرستد، در آن‌صورت باز هم تركيب خط دفاعي، هافبك دفاعي و مهاجم نوك تغيير نمي‌كند و 4 بازيكن پشت سر انصاري‌فرد، نوري و كريمي در وسط، قاضي سمت چپ و غلامرضا رضايي سمت راست خواهد بود.

اينها همه احتمالاتي است كه مي‌توان در نظر گرفت. شايد هم ژوزه در تركيب 11 نفره‌اش به بازيكناني مثل مهدوي‌كيا، كاظميان، اسماعيل‌زاده، نوروزي، ايمون زايد، آقازماني، نورمحمدي و علي عسگري بازي دهد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فابیو کاپلو مربی روسیه می‌شود

 

فابیو کاپلو با قرارداد خیره‌کننده‌ای مربی تیم روسیه می‌شود و قرار است سالانه 7.8 میلیون پوند دستمزد دریافت کند.

کاپلو پس از آن که دیوید برنستین، رییس اتحادیه فوتبال انگلیس بازوبند کاپیتانی را از جان تری گرفت از مربی‌گری انگلیس استعفا داد. او از فوریه گذشته تاکنون هدایت تیمی را به عهده نداشت تا این که قراردادی دوساله با روسیه امضا خواهد کرد که امکان تمدید آن پس از جام جهانی هم هست.

کاپلو در انگلیس سالانه 6 میلیون پوند حقوق می‌گرفت که این مبلغ اکنون افزایش چشمگیری داشته است تا او تیم سیزدهم رده‌بندی فیفا را به جام جهانی برساند.

هرچند کاپلو گفته بود تنها تیم ملی که دوست داشته مربی‌اش باشد انگلیس بوده، اما به نظر می‌رسد پس از پنج ماه بدون تیم ماندن نظرش عوض شده باشد.

او همچنین گفته بود انگلیس آخرین تیم او در عرصه مربی‌گری خواهد بود.

انتظار می‌رود او در چند روز آینده به همراه پیرفیلیپو، پسرش که وکیل هم هست به مسکو برود تا این پیشنهاد را رسما بپذیرد.

کاپلو جانشین دیک ادووکات می‌شود که در یورو 2012 با روسیه ناکام ماند. اولین بازی کاپلو دیداری است دوستانه با ساحل عاج در 15 آگوست و پس از آن مسابقات مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود.

اولین بازی رسمی روسیه با کاپلو در 7 سپتامبر مقابل ایرلند شمالی است. پرتغال، آذربایجان و لوکزامبورگ رقیبان بعدی آنها هستند.

کاپلو سومین فرد خارجی است که مربی روسیه می‌شود. دو نفر قبلی گاس هیدینک و ادووکات بودند.

کاپلو گفت: «خوشحالم. اگر مذاکرات به خوبی پیش برود که بر این باورم همین گونه می‌شود، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در روسیه، این کشور عالی خواهم داشت.»


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ویلانووا: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم

 

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، تاکید کرد هیچ مشکلی با ژوزه مورینیو، سرمربی رئال ندارد.

مورینیو در دیدار سوپرکاپ سال گذشته اسپانیا انگشتش را در چشم ویلانووا که آن زمان کمک گواردیولا بود، فرو کرد اما سرمربی جدید بارسا آن اتفاق را فراموش کرده و اکنون تنها خود را برای رقابت های فصل جدید آماده می کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم رابطه بدی با مورینیو داشته باشم. واقعا خسته کننده شده که بعد از یک سال، هنوز در مورد آن اتفاق صحبت می کنیم. من تصمیم بخشش مورینیو را مانند یک حرفه ای پذیرفتم."

ویلانووا سپس در مورد برنامه هایش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد و اعلام کرد قصد ندارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد زیرا در خط حمله به اندازه کافی بازیکن خوب در اختیار دارند.

" ما به دنبال یک مهاجم جدید نیستیم زیرا نیازی به آن نداریم. ما در حال حاضر گزینه های خوبی در اختیار داریم. اگر بتوانیم بازیکنی به خدمت بگیریم که بتواند هم در مرکز خط دفاعی و هم در میانه زمین بازی کند، فوق العاده خواهد بود. در غیر این صورت، بازیکنی از تیم دوم باشگاه را به خدمت می گیریم. خاوی مارتینس از آن نوع بازیکنانی است که ما به دنبالش هستیم، اما نمی توانیم تنها در مورد یک بازیکن خاص صحبت کنیم.
من روی همه بازیکنانی که اینجا هستند، حساب می کنم. آفلای بازیکنان فوق العاده ای است که فصل گذشته دچار مصدومیت بدی شد."

تیتو در نهایت مسی را مورد ستایش قرار داد و اظهار امیدواری کرد که این ستاره آرژانتینی بازی های خوبش در فصل گذشته را در فصل پیش رو تکرار کند.

" مسی فوق العاده کار کرد. او از شرایط بدنی خیلی خوبی برخوردار است. امیدوارم که او بتواند به اندازه سال گذشته گلزنی کند. او سال به سال بهتر می شود."


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


اسکای:ویلاس بواس به دنبال جذب سزار

بر اساس خبر های منتشر شده تیم انگلیسی تاتنهام به دنبال جذب جولیو سزار برزیلی است.

سزار که در حال جدایی از اینتر است مورد توجه ویلاس بواس سرمربی جدید تاتنهام قرار گرفته است.

بواس  در حال برسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سزار است.

احتمال می رود سزار فصل آینده را در لیگ جزیره سپری کند.

 

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فرگوسن: اولویت اصلی ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر است

 

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد اولویت اول این تیم در فصل پیش رو قهرمانی در لیگ برتر است.

یونایتدها فصل گذشته در آخرین روز و تنها به دلیل تفاضل گل قهرمانی را به رقیب همشهری، منچسترسیتی، واگذار کردند. فرگوسن و شاگردانش در حال حاضر در تور پیش فصل باشگاه در آفریقای جنوبی به سر می برند.

سرمربی باتجربه اسکاتلندی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لیگ برتر یک اتفاق ویژه است. اگر به دوره های مختلف نگاه کنید، ما هر بار قهرمانی را از دست دادیم، بار دیگر توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.

وقتی آرسنال در سال 1998 قهرمانی را از ما گرفت، ما سال بعد هر سه جام را به دست آوردیم. ما چالش را قبول می کنیم و در مقابل آن دست به کار می شویم.

در زمان مورینیو هم، چلسی برای دو سال قهرمان لیگ شد. همین باعث شد تا ما تغییراتی در تمرینات پیش فصل مان ایجاد کنیم و با یک شروع سریع در لیگ، توانستیم بار دیگر قهرمانی را از آن خود کنیم.
این اتفاق در 15-14 سال اخیر، سه بار رخ داد. ریکاوری اهمیت زیادی دارد و این فصل هم به آن نیاز داریم. تفاوت زیادی با گذشته وجود ندارد. فصل ویژه ای خواهد بود اما نه چندان ویژه تر از سال های گذشته.

ما می خواهیم بار دیگر قهرمان شویم. این اولویت اصلی ماست, قهرمانی دوباره در لیگ برتر."

فرگوسن همچنین در مورد دیدارهای آماده سازی تیمش در آفریقای جنوبی که از روز چهارشنبه آغاز می شود، گفت:" اولیت اصلی ما آماده شدن بازیکنان باتجربه است اما بازیکنان جوان نیز در هر دیدار بازی خواهند کرد. احتمالا در روز چهارشنبه کاگاوا در کنار چیچاریتو بازی می کند.
مایکل کریک، ریو فردیناند و پل اسکولز نیز بازی می کنند. همچنین آندرس لیندگارد، جسه لینگارد و رابی بردی. آنتونیو والنسیا نیز بازی می کند."


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ایگواین پاسخ روسل را داد؛ 100 امتیاز، 121 گل، پیروزی در نوکمپ، بله، فصل عجیبی بود

 

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی رئال، به صحبت های اخیر ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، که رقابت های فصل اخیر لالیگا را عجیب توصیف کرده بود، پاسخ داد.

ایگواین که در 35 دیدار فصل گذشته لالیگا برای رئال، 22 بار گلزنی کرد، با ذکر برخی از دستاوردهای تیمش، پاسخ رئیس باشگاه کاتالانی را داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" 100 امتیاز، 121 گل، پیروزی در نوکمپ، بله، فصل عجیبی بود؛ اگرچه برای ما فصل فوق العاده ای محسوب می شد."

ایگواین در مورد احتمال حضور لوکا مودریچ در سانتیاگو برنابئو گفت:" من بازی های مودریچ در تاتنهام و یورو را دیدم. او بازیکنی است که می تواند در رئال بازی کند. امیدوارم او هر چه زودتر به یک باشگاه خوب بپیوندد."

این مهاجم 24 ساله که در این تابستان شایعاتی در مورد جدایی اش از رئال و پیوستنش به یوونتوس نیز منتشر شده بود، در مورد آینده اش در این باشگاه گفت:" برای من، اولین روز تمرینات، مانند اولین روز حضورم در رئال بود. من این باشگاه و بازیکنانش را به خوبی می شناسم. از بودن در اینجا راحت هستم و نمی توانم با این پیراهن خداحافظی کنم.
به خاطر بودن در این باشگاه اصلا افسوس نمی خورم. من می توانم در اینجا به رویاهایم برسم. امیدوارم امسال بتوانیم چمپیونزلیگ را فتح کنیم"


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');