تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 62341
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


نخستین جلسه تمرینی بارسا زیر نظر تیتو

 

تیم فوتبال بارسلونا صبح روز سه‍‌‌شنبه نخستین جلسه تمرینی خود را تحت نظر تیتو ویلانووا برگزار کرد. در این جلسه تمرینی چهارده بازیکن از تیم اصلی شامل دنی آلوز، مسی، ماسکرانو، داوید ویا، فونتاس، تیاگو، بارترا، مونیسا، کوئنکا، پینتو، آفلای، آلکسیس، آدریانو و دوس‌سانتوس و هشت بازیکن از بارسا بی حضور داشتند.

پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در روز دوشنبه و مشخص شدن میزان آمادگی بازیکنان، تیتو ویلانووا اولین جلسه تمرینی پیش فصل را به مظور آماده‌سازی تیم برای فصل جدید رهبری کرد. بدون شک بهترین خبر برای بارسا، بازگشت داوید ویا، دنی آلوز و فونتاس به تمرینات گروهی بود. این اولین بار بود که داوید ویا و فونتاس پس از عمل‌های جراحی‌شان به همراه گروه تمرین می‌کردند. این در حالی است که تیاگو و ایساک‌کوئنکا هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده‌اند و جدا از هم‌تیمی‌هایشان آماده‌سازی خود را پیگیری کردند.

آبی‌اناری‌ها سه‌شنبه بعدازظهر نیز یک جلسه تمرینی دیگر خواهند داشت.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن پیوست

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق میلان به پاری سن ژرمن پیوست. لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه این خبر را تایید کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئدی چند روز گذشته را در پاریس به سر برد تا کارهای انتقال این بازیکن 30 ساله را انجام دهد. میلان پذیرفته بود او و تیاگو سیلوا را به پاریسی‌ها بفروشد و سیلوا چند روز پیش به این تیم پیوست.

زلاتان قرار است در پاری سن ژرمن سالانه 13 میلیون یورو دستمزد بگیرد و گفته می‌شود قیمت انتقال او هم 23 میلیون یورو بوده است.

لئوناردو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «ما به توافق رسیده‌ایم و قرارداد بسته شده. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن پاری سن ژرمن است و می‌تواند برای ما تاریخ‌ساز شود.»

پاری سن ژرمن قرار است چهارشنبه نشستی خبری با حضور لئوناردو، و ناصر الخلیفی، رییس باشگاه داشته باشد.

گفته می‌شود در این جلسه خبر خرید مارکو وراتی از پسکارا هم اعلام می‌شود.

رایولا هم امروز عصر گفت: «همه خوشحالند، از جمله زلاتان. پاریس با آمدن ایبرا دلیلی دیگر یافته تا شهری پر از زیبایی خوانده شود.»

زلاتان در تمامی رقابت‌ها برای میلان 56 گل زده است.

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کوتاه از نقل و انتقلات نرآتزوری

 

1_قرارداد مودینگای با اینتر تا 48 ساعت دیگر بسته خواهد شد.
دی مارزیو تحلیلگر اسکای خبر می دهد مودینگای یک گام دیگر با اینتر فاصله دارد.
ماسیمو موراتی و استراماچونی قصد دارند با خرید مودینگای خط هافبک تیم خود را تقویت کرده و از او در لیگ اروپا نیز استفاده کنند.
قرار داد مودینگای 2 ساله خواهد بود و بزودی قیمت نهایی این بازیکن هم اعلام خواهد شد که احتمالا بین 1.5 تا 3 میلیون است.

2_سائوپائولو پیشنهاد 38 میلیونی منچستر یونایتد رو رد کرد.
مدیر ورزشی باشگاه برزیلی سائوپائولو از رد پیشنهاد 38 میلیونی منچستر برای لوکاس خبر داد.
به نظر می رسد باشگاه سائوپائولو قصد دارد تا لوکاس را همچنان در برزیل حفظ کند.
بر اساس آخرین اخبار منچستر پیشنهاد 41 میلیونی را روی میز مذاکره قرار داده است.


3_کاستاینوس در حال ترک اینتر است.
کاستاینوس محصول آکادمی بزرگ روتردام است که در سال 2011 این آکادمی رو به مقصد اینتر ترک کرد.
او بخاطر رقابت سختی که در خط حمله اینتر وجود داشت فرصت بازی پیدا نکرد و حالا قصد دارد تا اینتر را ترک کند.
کاستاینوس مهاجم کنونی اینتر تا ماه ژوئن سال 2016 با اینتر قرار داد دارد.
او با اسپورتینگ لیسبون و چندین تیم از لیگ برتر انگلیس در حال مذاکره است،اما کاستاینوس علاقه مند است تا به سرزمین مادری خود برگردد و خود را بار دیگر در آنجا احیاء کند.


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فوری : فرهاد مجیدی وارد تهران شد ! / کاپیتان در یک قدمی استقلال

 

فرهاد مجیدی بعد از مدتها امشب وارد تهران شد . او ساعتی قبل در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده و این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود !
امیر قلعه نویی در یک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سیاست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعی از خود در قبال بازگشت مجیدی نشان ندهد  .
از سوی دیگر بزرگترین دغدغه شماره 7 آبی ها برای بازگشت ، اصرار هواداران این تیم در فضاهای مختلف مجازی نسبت به حضورش در استقلال است . بازیکنی که به شدت روی سکوها محبوب است و به عنوان مثال هر کدام از اخبارهای مربوط به فرهاد مجیدی در هفته جاری رکورد کامنت های سایت گل را در این ماه جابجا کرده است .


|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


نظرخواهي: سپاهان يا تراكتورسازي؟ كدام شايسته قهرماني است؟

 

تساوي نابهنگام استقلال مقابل شهرداري آبي‌پوشان را از جمع مدعيان قهرماني دور كرد تا مثلث مدعيان عملا به يك دوئل دوجانبه ميان تبريز و اصفهان تبديل شود. حالا در فاصله دو هفته تا پايان ليگ يازدهم، سپاهان اصفهان و تراكتورسازي تبريز دو تيمي هستند كه همچنان از شانس قهرماني برخوردارند.

سپاهان با كسب 3 عنوان قهرماني در ليگ برتر ركورد دار است كه 2 قهرماني اين تيم در همين دوسال اخير به دست آمده است. اين تيم در ابتداي فصل تعداد زيادي از ستاره‌هاي خود را از دست داد اما با ورود كرانچار و با هدايت او دوباره به مدعي اول تبديل شد.

در سوي ديگر تراكتورسازي قرار دارد كه هرگز سابقه قهرماني در ليگ را نداشته اما طي 3 سال اخير و در بازگشت دوباره اش به ليگ برتر پله پله تا جمع مدعيان بالا آمده است. ضمن اينكه روي نيمكت اين تيم كسي نشسته كه بيشتر از هر مربي ديگري سابقه قهرماني در ليگ برتر را دارد.

شما نظر بدهيد؛ كداميك براي قهرماني شايسته‌ترند؟سپاهان با كرانچار يا تراكتور با امير قلعه‌نوعي؟


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


گواردیولا:رقص آلوس و تیاگو شایسته و درحد بازیکنان بارسلونا نبود

 

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا بعد از برد 0-7 بارسا مقابل رایو وایه کانو به این نکته اشاره کرد که تیمش می داند که رئال مادرید قهرمان لالیگاست و این بازی ،نمایش نحوه بازی بارسلونا در طول سالهای اخیر بوده

گواردیولا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« یک بازی فوتبال همیشه برای مسائل متعددی به کار می رود. ما می دانیم که رئال مادرید قهرمان است و این بازی تنها نمایش سبک فوتبالی و نحوه بازی بارسلونا در طول این سالها بود . بازیکنان من یک بازی جدی را به نمایش گذاشتد و درتمام دقایق بازی ریتم خوبی داشتند.»

گواردیولا ادامه داد:« ما در حال آماده سازی خودمان برای یک جام (جام حذفی اسپانیا ) هستیم و این برای آن روز، به درد ما خواهد خورد. نمی توانیم فکر کنیم که این برد به هیچ دردی نمی خورد. به خاطر عملکرد بازیکنانم به ویژه پدرو که دو گل زد راضی و خوشحالم.»

مربی جوان بارسا گفت:« بازیکنان کمی هستند که تا این حد انگیزه داشته باشند. درست است که پدرو به برخی مصدومیتها، ضعیف تر بود و می توانست بهتر ازاین بازی کند ولی من به خاطر عملکرد او، به خاطر دو گلی که دراین بازی زد، به خاطر حرکاتش و دینامیکی که داشت به او تبریک می گویم.»

گواردیولا به علاوه درمورد رقصی که تیاگو و آلوس به نمایش گذاشتند گفت:«ما از هواداران رایو وایه کانو عذرخواهی کردیم و این اتفاقی است که تکرار نخواهد شد. این کاری در خور و درحد بازیکنان بارسلونا نیست.»

مربی بارسلونا تمایل زیادی به صحبت کردن درمورد تصمیمش برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل نداشت و گفت:« باشگاه آبی اناری همیشه  خانه من خواهد بود. در نهایت بالاخره یک دوره به اتمام رسید و نباید بیش از این به این موضوع پرداخت. تیم خیلی جوانی داریم. تیتو ویلانووا بازیکنان را به خوبی می شناسد و مطمئنم که بارسلونا می تواند در آینده هم به رقابت کردن ادامه دهد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یادداشت نخست وزیر سابق اسپانیا برای پپ:احترامی که برای گواردیولا قائلیم

 

عشق و علاقه ای که من به رنگهای پیراهن بارسلونا دارم برای همه شناخته شده است. این احساسی است که از دورانی دور می آید ولی در سالهای اخیر و در دوران مربیگری پپ گواردیولا، رشد زیادی داشته؛ نه تنها به خاطر موفقیتهای ، جامهای کسب شده و یا درخشش بازیکنان بارسلونا، بلکه به خاطر استیل فوتبالی که این تیم آن را به نمایش گذاشت. این مراقبت در پاسکاری توپ، ایده ای که تیم با آن کار می کند، مالکیتی که درمیانه میدان دارد و دقتی که درپاسکاری ها به کار می گیرد، همه اینها در کنار هم ، مفهومی را به دنیای فوتبال داده، که شایسته قدردانی و ارزیابی است
ما با تماشای فوتبال تیم پپ لذت بردیم و او به ما نشان داد که همیشه دیدگاه تازه ای وجود دارد ، عشق و علاقه برتری که نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در ورزش و حتی در زندگی، به طور کلی ایجاد شده است.
 ولی گواردیولا نه تنها به همه ما نشان داده که مربی بزرگی است ،بلکه به ما نشان داده که می داند چطور باید یک الگوی بزرگ باشد.
این میراث اصلی اوست: گواردیولا همیشه به حریف احترام می گذارد ،شناخت خوبی از شاگردانش دارد ، در برد تیمش کاملا خوددار و ارام است و در باختهای تیمش به دنبال بهانه نمی گردد. همه اینها با جدایی او از بارسلونا بعد از 4 سال درخشان به اتمام می رسد و ماندن او، بزرگترین ارزوی تمام اعضای خانواده بارسلوناست. تصمیم او برای خداحافظی مرا سورپرایز نکرد. پپ علاوه بر آنکه یک ورزشکار بزرگ است، انسانی است که حد و مرز تمام چیزها را می شناسد و روحیه خلاقانه ای دارد. از همین روست که او به دنبال بازگشایی دوران جدیدی در زندگی اش است که شاید هنوز تعریف نشده باشد. ولی به شخصیت او می آید که در نگران پژمرده شدن خلاقیتها و انرژی و انگیزه اش باشد. ما به تصمیم او به همان ترتیبی که او همیشه به همه ما احترام می گذارد، احترام می گذاریم.
چند ماه پیش این فرصت را داشتم که در مونکلوئا با او،مذاکره طولانی مدتی داشته باشم. مونکلوئا یک قهوه خانه خصوصی بود که در آنجا درحالی که هیچ دوربینی و هیچ پروپاگاندایی نبود، با هم به صحبت پرداختیم. همان طور که طبیعی است، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و بی وقفه از بارسلونا، بازیکنان و شرایط تیم سوال می پرسیدم. به خوبی صحبتهایش یادم می آید:« دانی آلوس از نظر شرایط فیزیکی تعجب آور است. مسی رقابتی ترین بازیکنی است که می شناسم. ژاوی قاطعانه بازی می کند. پویول لیدر و رهبر تیم است و اینیستا بازیکن خوش رفتار ماست. بوسکتس کاملابا شکوه باتوپ رفتار می کند و...»
مذاکره ما جالب بود. گواردیولا از من در مورد مرکل، سارکوزی ، راخوی و نحوه کنار آمدن با شرایط سخت اقتصادی کشور سوال می پرسید و من دوباره از کیه تا و آبیدال و... می پرسیدم. او می خواست در مورد اتحادیه اروپا و چین بداند... یک قهوه دلنشینی بود. در آن دو ساعت طولانی دیالوگ متوجه شدم که گواردیولا، انسانی مملو ازنگرانی و احساسات است. احساساتی  که به او اجازه می دهد محدویتهای زندگی و اهداف ما را لمس کند
پپ از تمام احترام من برخوردار است و فقط می خواهم با درنظر داشتن تمام کارهایی که او انجام داده،به او بگویم که متشکرم
 
 
خوسه لوئیس رودریگس ساپاترو


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


مصاحبه با پویول: انتظار نداشتم گواردیولا برود؛تیتو بهترین جانشین برای پپ است


پپ گواردیولا بالاخره تصمیم قطعی اش را گرفت؛ او در پایان فصل با بارسلونا خداحافظی خواهد کرد و چه کسی بهتر از کارلس پویول، کاپیتان تیم  می تواند به نیابت از هم تیمی هایش از سرمربی کاتالان به خاطر همه کارهایی که در این 4 سال کرده، تشکر کند: «ما تا ابد قدردان گواردیولا خواهیم بود.» متن مصاحبه او با روزنامه اسپانیایی «آ. اس» را می خوانید:

برخورد بازیکنان تیم با رفتن گواردیولا چطور بود؟

همه ما تا ابد قدردان او خواهیم بود. پپ خیلی چیزها به فوتبال اضافه کرد؛ شکل جدید و بی همتایی از درک بازی و مقابله با رقبا را پایه گذاری کرد. او دوران قبل و بعد از گواردیولا را در فوتبال رقم زد. حالا همه سعی مان می کنیم تا راهی که او شروع کرده را ادامه دهیم. باید این کار را به خوبی خود او پیش ببریم.

 انتظارش را داشتید که برود؟

نه اصلا. اگر این سوال را یک هفته پیش از من می پرسیدید، حاضر بودم شرط ببندم که ادامه خواهد داد. اما با همه حرف هایی که طی دو روز بعد از حذفمان مقابل چلسی می زد، وقتی فهمیدم قرار است قبل از تمرین روز جمعه دور هم جمع شویم، این فکر به ذهنم آمد که می خواهد خبر رفتنش از تیم را بدهد. همه بازیکنان تیم، همیشه و هر روز تمام سعی مان را کرده ایم که او کارش را با ما ادامه بدهد؛ اما با این خستگی شدیدی که دارد در موردش حرف می زند، کار برایش سخت خواهد بود. مربی بودن باید کار طاقت فرسایی باشد و برای کسی مثل او که 24 ساعت شبانه روز به فوتبال فکر می کند، طاقت فرسا تر هم خواهد بود.

 به نظرت تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی چگونه است؟

 تیتو بهتر از هر کس دیگری تیم را می شناسد. او با فوتبال و همین طور فلسفه بازی بارسلونا آشنایی کامل دارد. او در این 5 سال با پپ کار کرده و ایده آل ترین گزینه برای در دست گرفتن این پروژه است. خبر انتخاب او به عنوان سرمربی بهترین خبری بود که می توانستیم بشنویم.

واکنش مسی به تصمیم پپ چه بود؟

لئو هیچ مشکلی با سرمربی ندارد، همه دیدند که در مورد او چه گفته. روز جمعه وقتی تمرین تمام شد، ما کاپیتان های تیم تصمیم گرفتیم به نشست خبری برویم اما او خودش را عقب کشید. به شما قول می دهم که اگر یک نشست خبری برای خداحافظی سرمربی تشکیل شود، همه ما به آن خواهیم رفت چون همه ما تا آخر عمر طرفدار او هستیم.


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ویدال: از پیشنهاد رئال متشکرم ولی دریووه می مانم

 

آرتورو ویدال،ستاره شیلیایی یوونتوس که عصر روزیکشنبه در سیلویو پیولا ، گل سوم یووه را وارد دروازه تیم نووارا کرد در پایان بازی در مصاحبه ای با اسکای از ماندن در یووه صحبت کرد. دراینجا می توانید متن این گفتگوی کوتاه را مطالعه کنید:
 

هفتین گل فصل؛ نظرت چیست ؟
صدرنشینی یووه برایم با ارزش تر است تا گلزنی خودم

سه بازی تا پایان فصل و قهرمانی پیش رو دارید، این بازیها را چگونه می بینی؟
سه بازی سخت تا پایان رقابتها باقی مانده و باید با همین کیفیت ادامه دهیم ، حداقل ۶ امتیاز به دست آوریم تا اسکودتو ممکن شود

در یووه می مانی ؟ اخیرا رئال مادرید در فکر جذب تو بوده
یووه برای من فراتر از یک باشگاه است ،از پیشنهاد مادریدی ها متشکرم ولی پوشیدن پیراهن یووه را به رئال مادرید ترجیح می دهم . مطمئنا در تورین خواهم ماند شکی ندارم که با یووه به موفقیت های بزرگتری می رسم .


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


زلاتان و شکستن رکورد تعداد گلهایش دریک فصل سری آ

 

آقای گل سری آ رکورد جدیدی را در زندگی ورزشی خود به ثبت رساند
به نقل از پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا،عصر دیروز تیم میلان موفق شد در یک دیدار پرگل تیم سیه نا را با 4 گل در ورزشگاه خانگی خود مغلوب کند. در جریان این بازی زلاتان ایبراهیمویچ موفق شد 2 گل از 4 گل میلان را به ثمر برساند.

او که تا پیش از این بازی ، در این فصل، 24 گل برای میلان به ثمر رسانده بود،توانست تعداد گلهایش درطول فصل را به عدد 26 گل برساند تا از سایر رقیبان خود در جمع مدعیان فاصله بگیرد.

ایبراهیمویچ در فصل 9-2008، موفق به به ثمر رساندن 25 گل در طول یک فصل شده بود. او با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه ی 94 بازی مقابل سیه نا موفق شد تا رکورد 25 گل خود را بشکند و رکورد26 گل را برای خود به ثبت رساند.

در حالی که هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است زلاتان ایبراهیمویچ می تواند رکورد خود را همچنان ارتقا بدهد


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');