تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 62337
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


دل پیرو:فینال کوپا ایتالیا،آخرین بازی من برای یووه خواهد بود

 

الساندرو دل پیرو در صحبتهایی اعلام کرد که دیدار فینال کوپا ایتالیا که در روز بیستم ماه می میان دو تیم یوونتوس و ناپولی برگزار خواهد شد، آخرین بازی او با پیراهن یوونتوس خواهد بود و به این نکته اشاره کرد که قراری برای تمدید قراردادش در میان نیست

سران باشگاه بینکونری پیش از این اعلام کرده بودند که این فصل ، آخرین فصل حضور دل پیروی 37 ساله دراین تیم است و بدین ترتیب به 19 سال حضوراو در باشگاه تورینی پایان داده خواهد شد.. این درحالی است که هواداران یووه تمایل زیادی برای ماندن الکس دارند.

دل پیرو در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« درحال حاضر می توانم بگویم که فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی در روز 20 می، آخرین بازی من برای یوونتوس خواهد بود؛ چون قرارداد من در ماه ژوئن به اتمام خواهد رسید. من ترجیح می دهم تا درمورد حال فکر کنم. عشق و محبتی که هواداران همه روزه به من نشان می دهند، فوق العاده است.  بعد از این هم آنچه باید اتفاق بیفتد، اتفاق می افتد. برد 0-4 مقابل نووارا، لحظه بسیار حساس و زیبایی بود و نباید این شادی را با چیزهای دیگری مثل آینده من قاطی کنیم.»

 

دل پیرو درادامه احساسش را درمورد اینکه در یوونتوس مبدل به یک سمبل شده است، ابراز کرد و گفت:« اینکه سمبل این باشگاه هستم برای من معنا و مفهوم زیادی دارد. این برای من به معنای مسئول بودن است و پیغام زیادی برای من در داخل و خارج از زمین چمن دارد. ما ، سران باشگاه و بازیکنان تیم باید گامهای لازم را برای شکل دادن به فرهنگ خاصی برای باشگاه برداریم. امروزه الگوی ما، ایتالیایی نیست، بلکه فوتبال بریتانیاست.»

 


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


چلسی 6-1 کوئینزپارک رنجرز؛ خط و نشان برای بایرن

 

چلسی با پیروزی 6-1 مقابل کوئینزپارک رنجرز، به رتبه پنجم رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

اتفاقات دیدار رفت و اتهام توهین نژادپرستانه آنتون فردیناند به جان تری، موجب شد تا در این دیدار، دو تیم در ابتدای بازی با هم دست ندهند و همین اتفاق جو بازی را ملتهب تر کرد.

در این دیدار دی متئو تیمش را با 6 تغییر نسبت به دیدار مقابل بارسا به میدان فرستاد و از فرناندو تورس، به جای دیدیه دروگبا در ترکیب اصلی استفاده کرد.

پائولو فریرا و ژوزه بوسینگوا جانشین گری کیهیل و برانیسلاو ایوانوویچ شدند و مایکل اسین، سالومون کالو و دنیل استوریج جای رامیرس، رائول میرلس و جان ابی میکل را در ترکیب اصلی گرفتند.

آبی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و استوریج در همان دقیقه اول بازی، چلسی را پیش انداخت. تنها 46 ثانیه از بازی سپری شده بود که اشلی کول با یک پاس خوب استوریج را روانه دروازه حریف کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق با پای راست دروازه پدی کنی را باز کرد.


طوفان چلسی ادامه پیدا کرد و بازی به دقیقه 30 نرسیده بود که این تیم 4-0 از حریف پیش افتاد.

در دقیقه 13 جان تری، کاپیتان آبی ها، روی ارسال زیبای ماتا از روی نقطه کرنر، برتری تیمش را دوبرابر کرد.

تنها 5 دقیقه بعد فرناندو تورس اختلاف را به سه افزایش داد. این گل تقریبا مانند گلی بود که این مهاجم اسپانیایی در دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند. پاس سالومون کالو، تورس را با پدی کنی تک به تک کرد و او نیز گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

تیره روزیهای تیم میهمان در دقیقه 26 تکمیل شد. بار دیگر خوان ماتا در نقش گلساز ظاهر شد و تورس گل دوم خود و چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما گلزنی های بازیکنان چلسی در نیمه دوم ادامه پیدا کرد. ابتدا تورس در دقیقه 64 گل پنجم را به ثمر رساند تا هت تریکش را در این دیدار تکمیل کرده باشد و سپس مالودا در دقیقه 80 گل ششم را به ثمر رساند.

جبرئیل سیسه در دقیقه 84 یکی از گل ها را جبران کرد اما این گل نتوانست از سنگینی شکست کویئنزپارک رنجرز کم کند.

با این پیروزی چلسی 61 امتیازی شد و بالاتر از تاتنهام در رتبه پنجم قرار گرفت. اگر تاتنهام نتواند امروز مقابل بلکبرن به پیروزی برسد، چلسی در رتبه پنجم باقی خواهد ماند.


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پیش بازی منچسترسیتی- منچستریونایتد؛ یک شهر و سه امتیاز

 

"دربی دربی ها" لقبی که سرالکس فرگوسن برای دیدار امروز تیمش مقابل منچسترسیتی، همشهری و رقیب همیشگی انتخاب کرد. در واقع هر چقدر مانچینی در این هفته ها تلاش کرد تا این دیدار را کم اهمیت جلوه دهد و فشار را از روی تیمش بردارد، اما فرگوسن باتجربه تر از آن است که اسیر این حریف در جنگ روانی دست پیش را بگیرد.سرنوشت قهرمانی این فصل لیگ برتر بی تردید در این دیدار رقم خواهد خورد و هر تیمی که بتواند نتیجه دلخواه را به دست بیاورد، می تواند تا اندازه زیادی از قهرمانی اش مطمئن باشد. مانند فصل گذشته که دیدار برگشت منچستریونایتد- چلسی در الدترافورد، سرنوشت قهرمانی را تعیین کرد. اگر اختلاف سه امتیازی دو تیم در پایان این دیدار باقی بماند یا افزایش پیدا کند، شاگردان فرگوسن می توانند خود را آماده بیستمین جشن قهرمانی در جزیره کنند اما در صورت پیروزی سیتی، آبی ها در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها بار دیگر صدر جدول را پس خواهند گرفت.
منچسترسیتی؛ کارلیتوی خوش قدم

 

هرچند فرگوسن بازگشت تبس به ترکیب منچسترسیتی را نشانه بیچارگی وضعف مانچینی دانست اما اوج گیری دوباره خط حمله آبی ها در این مقطع حساس فصل نشان داد که تصمیم مانچینی برای استفاده دوباره از این مهاجم جنجالی اشتباه نبوده است. خط حمله سیتی بعد از پشت سر گذاشتن ماه های ابتدایی و ارائه نمایش های دیدنی، به خواب زمستانی رفت و مهاجمان این تیم، به ویژه در دیدارهای خارج از خانه، عملکرد بسیار سوال برانگیزی داشتند. به طوری که در 11 دیدار خارج از خانه بین ماه های نووامبر تا آوریل، تنها 5 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شدند اما با بازگشت تبس به ترکیب اصلی سیتی و شکل گرفتن دوباره زوج آرژانتینی در خط حمله این تیم، آنها توانستند بار دیگر به روزهای خوب شان برگردند؛ به طوری که در دو دیدار خارج از خانه اخیر در خانه وولوز و نوریچ، 8 بار موفق به گلزنی شدند که در این میان سهم زوج تبس و آگوئرو، 5 گل و سه پاس گل بود.
البته مانچینی برای دیدار امروز بالوتلی را نیز در اختیار دارد. ستاره جنجال ساز ایتالیایی بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت سه جلسه ای اش به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل آرسنال، می تواند در این دیدار بار دیگر برای سیتی به میدان برود و مانچو باید تصمیم بگیرد از او در ترکیب اصلی استفاده کند یا اینکه بار دیگر زوج آرژانتینی اش را در خط حمله به میدان بفرستد.
میکا ریچاردز هم که به دلیل مصدومیت دیدار قبلی سیتی مقابل وولوز را از دست داد، مشکلی برای بازی در این دیدار ندارد.
ترکیب احتمالی: هارت، سابالتا، کمپانی، لسکات، کلیشی، یحیی توره، بری، سیلوا، تبس، نصری، آگوئرو

منچستریونایتد؛ انتقام

 

حتی با اینکه شاگردان فرگوسن اختلاف 7 امتیازی با رقیب همشهری را جبران کرده و اکنون با 3 امتیاز برتری در صدر جدول قرار دارند اما هنوز یک نتیجه طرفداران شیاطین سرخ را ناراحت می کند؛ شکست 6-1 دیدار رفت مقابل سیتی در الدترافورد. دیداری که فرگوسن آن را بدترین روز دوران مربیگری اش توصیف کرد و بی تردید بهترین روز مربیگری مانچینی بود. همین مسئله اهمیت این دیدار را دو چندان کرده است. هرچند یونایتدها در همین فصل در رقابت های FA Cup با پیروزی 3-2 در خانه سیتی، موجب حذف شاگردان مانچو از این رقابت ها شدند اما پیروزی در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی با عبور از رقیب همشهری، بی تردید می تواند لذت ویژه ای برای طرفداران یونایتد داشته باشد. به همین دلیل است که فرگوسن تاکید کرد که به خاطر هواداران تیمش، می خواهد حتما در این دیدار پیروز شود.
در صورتی که یونایتدها در این دیدار پیروز شوند، اختلاف آنها با سیتی به 6 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد و عملا عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد. در صورتی پیروزی در دربی، کافی است شاگردان فرگوسن در دو دیدار بعدی مقابل ساندرلند و سوانسی تنها به یک امتیاز دست پیدا کنند، تا بیستمین قهرمانی شان در لیگ جزیره قطعی شود.
البته تساوی هفته گذشته مقابل اورتون در آستانه این دیدار حساس، ضربه بدی به تیم فرگوسن بود. شاگردان فرگوسن در حالی که می توانستند به راحتی به پیروزی برسند، در دقایق پایانی با اشتباهاتی مضحک و بچه گانه، به راحتی پیروزی را از دست دادند تا با کاهش فاصله با سیتی، جذابیت دربی بیش از پیش شود.
مشکل فرگوسن برای دیدار امروز، مانند بیشتر دیدارهای این فصل، انتخاب ترکیب اصلی است. اشتباهاتی که رافائل در دیدار قبلی مقابل اورتون مرتکب شد و موجب از دست رفتن دو امتیاز حساس شد، ممکن است موجب شود تا فرگوسن در این دیدار از کریس اسمالینگ یا فیل جونز در خط حمله استفاده کند.
 
ترکیب احتمالی: دخه آ، اسمالینگ، اونز، فردیناند، اورا، والنسیا، کریک، اسکولز، نانی، رونی، ولبک

 


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


حامد لك: اميدوارم در بشيكتاش يا پرسپوليس بازي كنم/ دوست ندارم فاميلي‌ام را عوض كنم/ حضورم در درفشي‌ف

 

حامد لك دروازه‌بان آينده‌دار صباي قم دوست دارد كه سال آينده از اين تيم جدا شده و به بشيكتاش يا پرسپوليس برود. اين در حالي است كه حضور لك در ورزشگاه درفشي‌فر حرف و حديث‌هاي زيادي را در مورد پيوستن او به پرسپوليس مطرح كرد.
لك در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در خصوص حضورش در ورزشگاه درفشي‌فر مي‌گويد:« حضور من در اين ورزشگاه اتفاقي بود. من در جنت‌آباد بودم و يكي از دوست‌هايم در ورزشگاه درفشي‌فر كار داشت كه به آنجا رفتيم. چند خبرنگار و عكاس هم آنجا بودند كه اين موضوع كمي سر و صدا ايجاد كرد.»
لك در پاسخ به اين سوال كه سال آينده در كدام تيم بازي خواهد كرد خاطرنشان مي‌كند:« من يك سال ديگر با صبا قرارداد دارم و اگر با مسوولان اين باشگاه به توافق برسم دوست دارم جدا شوم. پرسپوليس صحبت‌هايي را با من انجام داده و از طرفي بحث حضورم در بشيكتاش از سال گذشته مطرح است. نمي‌دانم شرايط براي لژيونر شدنم فراهم  خواهد شد يا خير ولي دوست دارم فصل آينده در بشيكتاش يا پرسپوليس بازي كنم. فعلا هيچ چيز معلوم نيست و بايد ببينم وضعيت چگونه خواهد شد.»
لك جز آن دسته از بازيكنان فوتبال ايران است كه فاميلي عجيبي دارد. او مي‌پرسيم كه آيا دوست نداري فاميلي‌ات را عوض كني و او اينگونه جواب مي‌دهد:« اسم و فاميل من كوتاه و جمع و جور است و شايد يكي از دلايل پيشرفت و معروف شدنم همين موضوع باشد. من اصلا دوست ندارم فاميلي‌ام را عوض كنم.»


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


شش پرسپولیسی خط خوردند

 

مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز 20 بازیکن را برای تشکیل اردو جهت دیدار مقابل الهلال به اردو برد.

به گزارش سایت گل، دنیزلی نام شکوری، علی‌رضا محمد، معمارزاده، اولادی، کنعانی و شیری را از لیست خود برای دیدار مقابل الهلال عربستان خط زد.در ضمن نام دو بازیکن فردا از لیست پرسپولیسی‌ها خط خواهد خورد.

تیم‌های فوتبال پرسپولس و الهلال عربستان ساعت 17 فردا در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


انصاریان: گزی باید زودتر می رفت/آدم باید مرد روزهای سخت باشد!/به سپاهان ببازیم 80درصد سقوط مان قطعی

 

علی انصاریان مدافع شاهین بوشهر این روزها کنار این تیم حضور دارد . حضوری که بعد از دو بار رفت و برگشت صورت گرفته و ترجیح می دهد در این شرایط فقط به موفقیت شاهین فکر کند.وی در مورد بازی با سپاهان می گوید«ما کاری به صدر جدول و شرایط تیم های دیگر نداریم. خودمان باید ببریم و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.شما دیدید که تساوی با استقلال به ضرر هر دو تیم شد.سپاهان با همه تیم های ایران فرق دارد و از هر حیث از شاهین جلوتر است.بی دلیل نیست که دوسال پیاپی قهرمان شده و حالا در آستانه سومین قهرمانی است.ما فقط برای خلق معجزه  به مصاف این تیم می رویم.»

او در خصوص قرعه بد شاهین و رویایی مکرر با مدعیان قهرمانی هم اظهار داشت«بحث قرعه و شانس نیست. کاری است که مسئولان باشگاه کردند تا حالا در این مخمصه گرفتار شویم.دیگر به کسی امید نداریم و فقط به خاططر دل هواداران بازی می کنیم.»

از او در مورد استعفای گزی پرسیدیم که گفت«من در تمام طول عمرم چنین باشگاهی ندیده بودم. کارمان از عجیب وفریب هم گذشته.به نظر من آدم باید مرد روزهای سخت باشد.رفتن و استعفا دادن که دردی را دوا نمی کند.هرکسی که می خواست برود باید زودتر می رفت نه اینکه امروز که تیم به این حال و روز افتاده فکر رفتن بیافتد.»

انصاریان در مورد اینکه کرار و محمد پروین بیش از بازیکنان فعلی شاهین پول گرفته اند هم تصریح کرد« ضعف مدیریت یعنی همین.البته محمد با شاهین قرارداد داخلی داشت و می توانست نصف پولش را قانونی بگیرد.کرار هم در موردش حرف نزنم بهتر است.»

وی درپایان در مورد شانس بقای تیم گفت«بازی با سپاهان یک بازی 80 درصدی است. هر تیمی ببرد 80 درصد سرنوشتش مشخص می شود. آنها ببرند قهرمانی شان تا 80 درصد مشخص ات و ما هم ببریم بقایمان را 80 درصد قوت بخشیده ایم.برعکس آن هم صدق می کند. این بازی قهرمان و یکی از تیم های سقوط کننده را مشخص می کند»


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


راموس: اگر فردا هم پنالتی داشته باشیم، پشت ضربه قرار می گیرم

 

سرخیو راموس بازیکن اسپانیایی باشگاه رئال مادرید بعد از شکست و حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که اکنون زمان آن فرا رسیده تا برروی بازیهای لالیگا تمرکز کرد.

درپایان دیدار 4شنبه شب برنابئو که به حذف رئال و ناکامی این تیم درراهیابی به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، راموس به خبرنگاران گفت:« ما دوست داشتیم تا در فینال حاضر باشیم ولی این به معنای نادیده گرفتن فصل فوق العاده تیم ما نخواهد بود. الان باید موفقیتمان در لالیگا را قطعی کنیم . فوتبال همین است.همیشه تیم مدعی به پیروزی نمی رسد و امروز ما مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم و درچنین بازیهایی خستگی هیچ اهمیتی ندارد.»

راموس که مهمترین و سرنوشت سازترین پنالتی تیمش را در لحظات پایانی این دیدار خراب کرد دراین باره گفت:« اگر فردا دوباره یک ضربه پنالتی در میان باشد، آن را خواهم زد. چون زمانی که اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، می خواهی بار تیم را بردوش بکشی. فشار زیادی است ولی من همیشه بلدم که چطور باید با این فشار کنار بیایم. تو با کلافگی و ناراحتی به خانه می روی، چون بعد از تلاش در طول تمام فصل، مجبور شده ای که به خانه بازگردی.»

 

راموس در بخش پایانی صحبتهایش به باواریایی ها تبریک گفت:« 4شنبه شب رئال با جان و دل بازی کرد و از روح و جانش مایه گذاشت. به مادریدی ها تبریک می گویم که فوق العاده بودند و الان باید به بازی یکشنبه شب فکر کرد. به بایرنی ها هم به خاطر صعود به فینال تبریک می گویم.»

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


الگری: تا زمانی که یووه رسما قهرمان نشود،به مبارزه ادامه خواهیم داد

 

ماسیمیلیانو آلگری ،مربی باتجربه و موفق میلان ، پس از برد ارزشمند 1-0 تیمش برابر جنوا ,همچنان بر این باور است که تیمش می تواند فاتح اسکودتو شود.

به نقل از باشگاه هواداران میلان در ایران،او  پس از بازی برابر جنوا به خبرنگاران گفت: "تا زمانی که احتمالات ریاضی یوونتوس را قهرمان اعلام نکند، ما به نبرد خود ادامه خواهیم داد تا در نهایت به صدر بازگردیم.بدبینی ها ، پیرامون ما بسیار زیاد بوده است اما اگر یوونتوس موفق به کسب 86 امتیاز شود، به این معنا است که آنها شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده اند.در هر صورت باید صبر کرد و دید"

مربی باتجربه روسونری با اشاره به لغزش های اخیر تیمش گفت:" بسیار شرم آور است که در دو بازی اخیر خانگی, ما 5 امتیاز را از دست داده ایم ،اما همچنان به آینده امیدواریم.مهمترین مسئله در بازی امروز کسب پیروزی و زنده نگه داشتن احتمال قهرمانی برای ما بود و من هنوز باور دارم چیزهایی می تواند رخ دهد.ما در این بازی به مانند دو بازی خانگی گذشته برای کسب پیروزی با تمام توان فشار خود را وارد کردیم و پس از به ثمر رساندن گل ما چند موقعیت گل دیگر نیز خلق کردیم.ما برای به ثمر رساندن گل های بیشتر, تلاش زیادی می کنیم اما ظاهرا این مشکل اواخر بیش از حد شده است"


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


چلسی ده نفره با دو گل از بارسلونا عقب است و رویای فینال آلیانس آره نا، دورتر و دورتر می شود. چیزی به پایان نیمه اول نمانده که رامیرز، فرانک لمپارد را در یک سوم میانی صاحب توپ می کند و خود به سرعت به طرف دروازه حریف هجوم می برد. لمپارد که با اخراج جان تری، بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته، از همه هوش و تجربه اش بهره می برد تا هم تیمی برزیلی اش را با ویکتور والدس تک به تک کند.... برای این پاس فقط باید صفت طلایی را به کار برد. پاسی که از میان دو هافبک بارسا گذشت و درهای باز بین مدافعان حریف را نشانه رفت. منصفانه باید گفت رامیرز هم در این صحنه فوق العاده عمل کرد و بدون هیچ گونه ضربه اضافی، با یک چیپ برزیلی دروازه بارسا را فرو ریخت.
 این از همان گل هایی است که مسی در زدن آن ها تخصص دارد اما در سه شنبه شب غم انگیز نیوکمپ، مسی یکی از بدترین شب های عمرش را سپری کرد. این پاس های استثنایی که گاه ورق یک بازی را برمی گرداند، فقط از ستارگانی مثل لمپارد بر می آید
این فریم، لحظه ای را نشان می دهد که فرانک لمپارد، رامیرز را به سوی دروازه بارسا روانه می کند

 


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم

 

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار 4شنبه شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شدت ناراحت بود. با وجود برد 1-2 تیمش، با توجه به نتیجه بازی رفت، بازی به پنالتی کشیده شد و رئال در رسیدن به فینال رقابتهای لیگ قهرماانان اروپا ناکام ماند و مورینیو درپایان این مسابقه از حذف تیمش ناراحت بود. او درکنفرانس خبری گفت:« برای یک تیم سخت است که درطول دو سال به دو نیمه نهایی برسد.برای یک مربی هم سخت است که در 8 سال در 6 نیمه نهایی حضور داشته باشد. اما ما شایستگی صعود به فینال را داشتیم. بایرن شانس بیشتری داشت.»

مربی رئال درادامه صحبتهایش گفت:« یک بحث، بحث بازی کردن برای قهرمانی در یک تورنمنت است و بحث دیگر این نیست. بازیکنان من فوق العاده اند ولی ما اندکی شادابی و قبراقی فیزیکی کم داشتیم. فقط کسانی که پنالتی را زدند لغزیدند و قطعا من نلغزیدم. البته باید بگویم که آنهایی که پنالتی ها را زدند، همان کسانی هستند که جگر پنالتی زدن را داشتند. بعد از ناراحتی شنبه شب ضد مادریدی ها، امروز آنها شاد شده اند.»

مورینیو ادامه داد:« آنها سوپرمن های واقعی هستند و من ناراحت شدم که مردم فراموش نکرده اند که مسی هم یک پنالتی سرنوشت ساز را خراب کرد. امروز هم سه بازیکن ما پنالتی هایشان را خراب کردند. می خواستید تا زمانی که بازیکنان می میرند بازی ادامه پیدا کند؟ این حد و مرز نهایی اش بود. »

درادامه صحبتهای مورینیو که در وب سایت روزنامه مارکا بازتاب یافت می خوانیم: « در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پنجم لیگ برتر مقابل تیم دوم بوندس لیگا بازی خواهد کرد. من در جدول برنامه های لیگ ایتالیا، چیزهایی را از جمله برگزاری بعضی از بازیها در روز جمعه را تغییر دادم ولی اینجا در اسپانیا به نظرات من گوش نمی کنند. اگر ما در لالیگا قهرمان شویم فوق العاده خواهد بود ولی ما خواسته های بیشتری داریم. فضای زیادی برای رشد پیش روی ماست.»

آقای خاص ادامه داد: « من در رئال خواهم ماند. اگر درکنار هم بمانیم این تیم و این باشگاه فضای زیادی برای پیشرفت دارد. »

این مربی پرتغالی ادامه داد:« بازیکنان باید همسرها و فرزندانشان را ببوسند و با سربلندی ورزشگاه را ترک کنند. من فشاری که روی بازیکنانم بود رالمس می کنم  من از شادی دیگران بیشتر از شادی خودم لذت می برم و این حذف برایم دردناک بود؛ چون بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودند.ما 4 بازی دیگر تا پایان این فصل فاصله داریم و باید 6 امتیاز کسب کنیم. حالا تنها هستیم و به آنچه می خواستیم به تنهایی رسیدیم. اگر قهرمان شویم، فصل را به خوبی به پایان برده ایم.»


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');