تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 62393
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


اخبار کميته انضباطي

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی در خصوص تاخیر در ورود تیم های مس سرچشمه و استقلال مورخ 20/1/91 صادر شد. طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار فوق،هر یک از تیم های استقلال و مس سرچشمه به ترتیب چهار و دو دقیقه تاخیر داشته اند و بر همین اساس استقلال تهران به ازای هر دقیقه تاخیر، یک میلیون و دویست هزار تومان و مس سرچشمه به پرداخت مبلغ 600 هزار تومان محکوم شد.

* جریمه 5 میلیون تومانی شاهین

طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار تیم های شاهین بوشهر و نفت تهران در تاریخ 19 فروردین 91 از سری رقابت های هفته 29 لیگ برتر، تماشاگران منتسب به شاهین بوشهر تخلفاتی را انجام دادند. به همین دلیل باشگاه شاهین بوشهر مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.

* استقلال طلب کوشکی را پرداخت می کند

بر اساس رای نهایی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ یکصد و سی و پنج میلیون و هشتصد و نوزده هزار تومان به بیژن کوشکی محکوم شده است و با توجه به پذیرش باشگاه و قطعیت رای، مبلغ اعلام شده از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ برتر کسر می شود و به بازیکن پرداخت خواهد شد.

* احضار علی افضل به کمیته انضباطی

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بر اساس شکایت مدیرعامل باشگاه فولادماهان اصفهان به کمیته انضباطی احضار شده است. علی افضل سرمربی تیم گیتی پسند باید روز 17 اردیبهشت در محل کمیته انضباطی حاضر شود. این شکایت به خاطر درج چندین مصاحبه افضل علیه باشگاه فولادماهان به کمیته انضباطی ارسال شده است.

* شکایت متوسل زاده از راه آهن

جلسه رسیدگی به طلب امین متوسل زاده که از باشگاه راه آهن شکایت کرده است دهم اردیبهشت برگزار در کمیته انضباطی خواهد شد. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست و خود متوسل زاده و یا مدیرعامل یا نماینده باشگاه راه آهن در جلسه می بایست حضور داشته باشند.

* شکایت سنجری از مس سرچشمه

احمد سنجری سرمربی فصل پیشین مس سرچشمه به خاطر اینکه هنوز پاداش صعود به لیگ برتر را از باشگاه مس سرچشمه نگرفته است از این باشگاه شکایت کرده است. به همین دلیل 12 اردیبهشت ماه وی به همراه مدارکش و مدیرعامل با نماینده باشگاه باید در جلسه رسیدگی حضور داشته باشند. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست.

* نیسانی 8 میلیون از شهرداری می گیرد

بر اساس شکایت محسن نیسانی، بازیکن سابق باشگاه شهرداری تبریز در فصل گذشته، ارائه مدارک و جلسات رسیدگی مبنی بر طلب این بازیکن از باشگاه، اظهارات مدیران و نمایندگان باشگاه و همچنین دیگر موارد لازم، باشگاه شهرداری تبریز به پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان به محسن نیسانی محکوم می شود.

* جریمه دو بازیکن صنعت نفت آبادان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های صبای قم و صنعت نفت آبادان در تاریخ 19 فروردین 91، پس از پایان بازی و سوت داور، دو بازیکن این تیم به نام های مصطفی صبری نسبت به داور بازی مرتکب تخلفاتی شد. همچنین عباس مرداسی دیگر بازیکن این تیم هنگام ورود به رختکن با ضربه پا درب رختکن را شکست و به ورزشگاه یادگار امام قم خساراتی وارد کرد که بر همین اساس، صبری به دو جلسه محرومیت از همراهی صنعت نفت آبادان و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی و همچنین عباس مرداسی به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به خاطر تخلفات تماشاگران دو تیم در بازی، هر دو باشگاه به پرداخت جریمه 30 میلیون ریالی محکوم می شوند.

* جریمه مربی فولاد سپاهان اصفهان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های ملوان انزلی و سپاهان در تاریخ 19 فروردین در انزلی، تونچی مردو مربی سپاهان در دقیقه 84 به دلیل اعتراض به داور اخراج شد اما پس از اخراج هم تخلفاتی انجام داد که به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


 پپ گواردیولا بر این باور است که اگر بارسا سه امتیاز این دیدار را از آن خود نکند لالیگا قهرمان جدیدی خواهد داشت.
 
 سرمربی بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: اولویت ما پیروزی در این دیدار است. ما بخت بسیار اندکی برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل داریم. باید سعی کنیم از این فرصت استفاده کنیم. اگر نتوانیم در این دیدار برنده شویم لیگ امسال قهرمانی جدید خواهد داشت. در این صورت خودمان را برای قهرمانی در رقابت‌های فصل آینده آماده می‌کنیم. از آن زمان که تیم ما با صدرنشین رقابت‌ها فاصله زیادی داشت مدت زمان زیادی نمی‌گذرد.
 
 گواردیولا در ادامه گفت: اکنون تیم ما در وضعیت فوق العاده‌ای است البته کمی دچار مشکل شده بودیم. اکنون این شانس را داریم که همچنان به حضور خود در رقابت‌ها تداوم بخشیم.
 
 بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه "نیوکمپ" میزبان رئال مادرید خواهد بود.
 


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ونگر: اگر سوم بشویم هم خوشحال خواهیم شد؛ باید ناامیدی از باخت را به انرژی تبدیل کنیم

آرسن ونگر، مربی فرانسوی آرسنال در صحبتهایی اعلام کرده که اگر تیمش بتواند رقابتهای این فصل لیگ برتر را در رده سوم به پایان ببرد خوشحال خواهد شد.هرچند که این، هدف تیمش درابتدای فصل نبوده است

توپچی ها فصل پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته وبعد از شروعی ضعیف تدریجا به روزهای خوبش بازگشت

این روزها نیوکاسل، تاتنهام و چلسی همراه با توپچی ها برای کسب سهمیه حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا می جنگند. ونگر روز جمعه به خبرنگاران گفت:« ما بیش از اینها می خواهیم ولی درحال حاضر در شرایطی هستیم که اگر فصل را در رده سوم به پایان ببریم خوشحال خواهیم شد. چون تیمهای حاضر تیمهای بزرگی هستند و اگر بتوانیم به این جایگاه دست بیابیم خوشحال خواهیم شد.

ونگر ادامه داد:« ما همیشه بیشتر از اینها می خواهیم ولی باید دانست که رقابت در انگلیس کار سختی است. چلسی درحال حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بابارسا مبارزه می کند ولی آنها در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر هستند. ما می خواهیم در بازی بعدی مان به پیروزی برسیم و بتوانیم سهمیه حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان  اروپا را به دست بیاوریم.ما در دو ماه اخیر عملکرد خوبی داشتیم ومی خواهیم از شرایط کنونی مان نهایت بهره را ببریم.»
آرسنال در 9 بازی از 11 بازی اخیرش به پیروزی رسیده، هرچند که آنها در آخرین بازی خانگی شان مقابل ویگان متحمل شکست شدند.

ونگر ادامه داد:« ما احساس می کنیم که در طول فصل پیشرفت زیادی داشته ایم و مهم است که فصل را به شیوه قدرتمندانه ای به پایان ببریم. این به ما اعتماد به نفس زیادی برای آغاز قدرتمندانه فصل بعد می دهد.ما در هفت بازی اخیرمان، 4 شکست خوردیم. بعد از این روند، تلاش برای قهرمانی کار خیلی سختی بود.»

چلسی، حریف این هفته آرسنال، سه شنبه درنوکمپ در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا قرار خواهد گرفت. ونگر دراین باره گفت:« ما می خواهیم روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. نباید مقابل چلسی تمرکزمان را از دست بدهیم. آنها همیشه در سطح خوبی هستند.پس باید برای این بازی در اوج باشیم.»

ونگر درادامه درمورد شکست تیمش مقابل ویگان گفت:« مثل همیشه این شکست یک ناامیدی بزرگ برای ما بود ولی الان باید روی بازی بعدی مان تمرکز کنیم.باید با شکست ها به نحوی کنار بیائیم که روی اعتماد به نفس ما تاثیر منفی نگذارد.باید مطمئن شویم که ناامیدی برای بازی بعدی،مبدل به انرژی شود.»

این روزها آرسنال با مصدومان متعددی روبروست. میکل آرتتا، جک ویلشر و یوسی بنایون همگی مصدوم هستند و ونگر دراین باره گفت:« شرایط ما ایده آل نیست ولی نمی توانیم گلایه ای داشته باشیم و باید با این شرایط کنار بیائیم. همیشه باید انتظار این را داشت که در ماه آوریل همه بازیکنان در اختیار نباشند. به همین خاطر است که ماباید برروی بازی تیممان تمرکز کنیم و راجع به غایبان فکر نکنیم.»


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


گزارش روز: دوئل رو در روی مسی و رونالدو؛ یک ال کلاسیکوی دونفره

امشب ورزشگاه نوکمپ میزبان مصاف حساس و تماشایی دو تیم بارسلونا و رئال مادریداست. اما آنچه به حساسیت این دیدار می افزاید، دوئل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است

درحالی که سرنوشت این دیدار تاثیر زیادی درتعیین قهرمان این فصل لالیگا دارد، مصاف کریس و مسی هم دراین بازی از حساسیت بیشتری درمقایسه با قبل برخوردار است.

هردوی این بازیکنان تا به اینجای رقابتها 41 گل به ثمر رسانده اند ودوئل شانه به شانه ای در جدول برترین گلزنان لالیگا( پی چی چی) دارند.طبق پیش بینی های انجام شده حدود400میلیون نفر درسرتاسردنیا این بازی را به صورت زنده نگاه می کنند.

کریس و مسی درطول رقابتهای این فصل به دنبال رکورد شکنی هستند.کریس درطول این فصل و در49 بازی ای که درتمام تورنمنتها برای تیمش برگزار کرده،به 53 گل رسیده که به طور میانگین درهر81 دقیقه یک باربرای رئال گل زده

از سوی دیگر مسی در53 دیدارش دراین فصل با پیراهن بارسا(با درنظر داشتن بازی سوپرکاپ اروپاو جام جهانی باشگاه ها)، 63 زده که میانگین یک گل درهر72 دقیقه رابه همراه دارد.

آمار وارقام حکایت از آن دارد که وابستگی بارساییها به مسی بیشتر از وابستگی کهکشانی ها به رونالدو است؛به ویژه در رقابتهای لالیگا.

بدون گلهای مسی، بارسا تا به اینجا 19 امتیاز کمتر کسب کرده بود و رئال بدون رونالدو، 13 امتیاز کمتر داشت. اگر هردوی این بازیکنان را ازترکیب تیمهایشان حذف می کردیم، رئال الان با10 امتیاز برتری درصدر جدول لالیگا قرار داشت.

رئال در61.1% از بازیهایی که رونالدو در آن گلزنی نکرده، به پیروزی رسیده.اما در 40% از بازیهایی که مسی درآن گلزنی نکرده، بارسا توانسته به پیروزی برسد.

وابستگی بارسایی ها به مسی تنها به گلهای او نیست؛ چرا که مسی در طول این فصل 25 پاس گل داده. رونالدو در طول این فصل 14 پاس گل داده است.

مسی الان تنها 4 گل دیگر تا رکورد 67 گل گرد مولر در طول یک فصل که در فصل 3-1972 رقم خورده بودف، فاصله دارد.

 ستاره 24 ساله بارسا به دنبال آن است تا با پیشی گرفتن از حریف27 ساله پرتغالی اش، عنوان پی چی چی (برترین گلزن لالیگا) را مال خود کند. او سال گذشته هم با پیشی گرفتن از کریستیانو رونالدو ، توانست توپ طلای فیفا را مال خود کند.


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


6 نبرد کلیدی ال کلاسیکو:اگه می تونی منو بگیر
بی تردید اگر سه تساوی رئال مقابل مالاگا، ویارئال و والنسیا نبود، دیدار امشب ال کلاسیکو تا این اندازه حساس نمی شد اما کاهش فاصله 10 امتیازی دو تیم به 4 امتیاز، بار دیگر نبرد دو غول اسپانیایی را به اوج هیجان رسانده است. به ویژه اینکه ممکن است دو تیم کمتر از یک ماه دیگر در فینال چمپیونزلیگ مقابل هم قرار بگیرند و دورنمای کسب دو جام با عبور از رقیب و دشمن دیرینه، انگیزه دو چندانی به هر دو طرف داده است.
مانند همه نبردهای رودرروی دو تیم، سرنوشت بازی را تقابل هایی رقم می زند که اگرچه همگی "رودررو" نیستند اما بی تردید تاثیر مستقیمی در سرنوشت این دیدار خواهند داشت.
 

گواردیولا- مورینیو

جنگ تاکتیکی مربیان دو تیم در دو فصل اخیر همواره یکی از بخش های جذاب ال کلاسیکوها بوده است. از سوی دیگر شکست هر دو تیم در دیدارهای رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ موجب شد تا جنگ روانی بین گواردیولا و مورینیو از اهمیت بیشتری برخوردار شود. بارسا و رئال به امید کسب حداقل یک تساوی راهی لندن و مونیخ شدند اما تاکتیک های دو مربی کارساز نبود و با دست خالی به خانه برگشتند؛ همین مسئله بی تردید آماده کردن بازیکنان برای این دیدار حساس که می تواند سرنوشت قهرمانی لالیگا را رقم بزند، بسیار دشوارتر کرد.با این وجود پپ و ژوزه باید بهترین تیم شان را با بهترین تاکتیک ممکن راهی میدان کنند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.اینکه تیکی تاکای پپ پیروز خواهد شد یا تاکتیک نبوغ آسای مورینیو، سوالی است که برای پی بردن به پاسخ آن باید تا پایان دیدار امشب صبر کرد.
 

مسی- مصدومیت

ستاره آرژانتینی بارسا در دیدار مقابل چلسی، در آخرین دقایق نیمه اول دچار یک مصدومیت جزئی شد؛ هرچند او تا پایان بازی در زمین حضور داشت و تلاش کرد اشتباهی که منجر به تک گل آبی ها شد را جبران کند اما مصدومیت از ناحیه ران اگر به طور کامل برطرف نشود، می تواند در بازی های پیش رو دردسر ساز شود. البته مشخص نیست که مورینیو بار دیگر از په په برای مهار مسی استفاده خواهد کرد یا خیر اما در حال حاضر مصدومیت جدی ترین مشکل مسی به نظر می رسد؛ به ویژه اینکه گواردیولا اصلا دوست ندارد ستاره تیمش را برای دیدار مقابل چلسی از دست بدهد.
 

دنی آلوس/ آدریانو- رونالدو

وقتی تیم حریف یکی از بهترین و سریع ترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد، حتما باید به فکر راهی برای مهار او باشید. رونالدو بی تردید یکی از خطرناک ترین مهاجمان دنیاست و برای مهار او نمی توان تنها از یک بازیکن استفاه کرد اما مطمئنا مدافعان کناری بارسا وظیفه اصلی مراقبت از این ستاره پرتغالی را برعهده خواهند داشت.در بازی های گذشته دو تیم آلوس و آبیدال چنین وظیفه ای را برعهده داشتند و تا اندازه ای در مهار رونالدو موفق بودند (دوستان رئالی به کلمه تا اندازه ای توجه کنند). باید دید آیا آدریانو هم می تواند به اندازه آبیدال موفق باشد یا خیر؟
 

والدس- کاسیاس

این یکی از رویارویی هایی است که مطمئنا حتی طرفداران بارسا هم تایید می کنند که در آن رقیب مادریدی کاملا برتر است. هرچند والدس در چند فصل اخیر پیشرفت محسوسی داشته و به یک دروازه بان مطمئن تبدیل شده است اما اگر قرار باشد از بین او و کاسیاس یک نفر را انتخاب کرد، کاپیتان رئالی ها از شانس به مراتب بیشتری برخوردار است. حتی در شکست های پرگل چند سال اخیر رئال مقابل بارسا، اگر این تیم کاسیاس را در اختیار نداشت، مطمئن نتیجه بدتری برای آنها رقم می خورد. موفقیت رئال در بازی امشب هم بستگی زیادی به عملکرد دروازه بانش دارد. اگر کاسیاس نمایش خوبی ارائه بدهد، رئال از شانس بالایی برای کسب یک نتیجه خوبی برخوردار خواهد بود. در مقابل اگر والدس مانند دیدار مقابل چلسی، به شوت آرامی مانند ضربه دروگبا اجازه عبور بدهد، کار آبی و اناری ها بسیار دشوار خواهد شد.
 

چابی /اینیستا- اوزیل/کاکا

هر دو تیم هافبک های فوق العاده ای در اختیار دارند که می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. در تیم بارسا، ترکیب پاس های خیره کننده چابی و خلاقیت اینیستا که می توانند با پشت سرگذاشتن بازیکن حریف، در بهترین موقعیت مهاجمان تیمش را روانه دروازه کند، می تواند هر خط دفاعی را به دردسر بیندازد. در تیم رئال هم دید بالای اوزیل و پاس های "تو در" او، یک سرمایه بزرگ برای رئالی هاست. او همچنین می تواند در موقع لزوم به خط حمله اضافه شده و دروازه حریف را با خطرات جدی مواجه کند. مانند گلی که در مونیخ وارد دروازه بایرن کرد. از سوی دیگر، کاکا هم اگرچه در رئال هرگز به روزهای خوبش در میلان برنگشت اما در این فصل نشانه هایی از پیشرفت را نشان داده و می تواند در این دیدار حساس به کمک تیمش بیاید. نبرد هافبک های دو تیم بی تردید یکی از جذاب ترین نبردهای رودرروی امشب است که می تواند تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشته باشد.
 

رئال- داور

در نبردهای اخیر دو تیم، همواره رئالی ها از داوری های ناراضی بودند؛ شاگردان مورینیو تقریبا در هر ال کلاسیکو یک اخراجی داشتند و همین موجب شد تا بسیاری به این تئوری مورینیو که داوران علیه رئال هستند، ایمان بیاورند. در این دیدار هم اگر رئالی ها احساس کنند که بازی با روندی که دوست دارند، پیش نمی رود، آنگاه احتمالا مانند دیدار سوپرکاپ اسپانیا، به رفتارهایی دست خواهند زد که داور را ناچار به مداخله خواهد کرد. تجربه نشان داده وقتی بارسا در 10 دقیقه پایانی بازی از رئال جلو باشد، احتمال اخراج یکی از بازیکنان رئال بسیار زیاد است.



|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رونالد دی بوئر: رئال قهرمان لالیگاست؛ حتی اگر امشب ببازد

رونالد دی بوئر ، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که دیدار پیش روی ال کلاسیکو سرنوشت ساز و تعیین کننده نیست؛ او اعتقاد دارد که رئال قهرمان این فصل لالیگاست، بدون در نظر داشتن آنچه امشب در نوکمپ رخ می دهد

مربی تیم جوانان آژاکس که در طول سالهای 1998 تا 2000 برای بارسا توپ می زد معتقد است که رئالی ها پیشرفت زیادی داشته اند و در حالی که زمان کوتاهی تا پایان رقابتهای لالیگا باقی مانده، مادریدی ها جام قهرمانی را از دست نخواهند دارد.

دی بوئر در صحبتهایی به نوسپورت گفت:«من شخصا امیدوارم که بارسلونا بتواند قهرمان لالیگا شود ولی احساس می کنم که رئالی ها دیگر بیش از این گاف نمی دهند. حتی اگر رئال در بازی شنبه شب ال کلاسیکو ببازد ، باز هم فکر می کنم که رئال قهرمان این فصل لالیگا خواهد بود.»

دی بوئر ادامه داد:« آنها زیر نظر مورینیو پیشرفت فراوانی داشته اند. رئالی ها به گلهای زیادی رسیده اند و به ندرت گل خورده اند. فکر نمی کنم که آنها در تمام بازیهای باقی مانده شان به پیروزی برسند ولی بارسا هم در تمام بازیهای مانده اش پیروز نخواهد بود.»


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


فرگوسن: رونی همه رکوردهای منچستریونایتد را خواهد شکست

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است وین رونی می تواند همه رکوردهای انفرادی این باشگاه از جمله رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را بشکند.

این مهاجم 26 ساله انگلیسی تاکنون 178 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و تنها یک گل دیگر برای رسیدن به جورج بست و دنیس ویولت فاصله دارد تا به چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

در حال حاضر سر بابی چارلتون با 249 گل زده در صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار دارد اما فرگوسن معتقد است رونی می تواند رکورد چارلتون را بشکند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او فرصت خواهد داشت تا همه رکوردها را بشکند. او شانس زیادی برای شکست رکورد بابی چارلتون دارد. او در راه رسیدن به این رکورد است و من مطمئنم که او به این رکورد خواهد رسید."

رونی در رقابت های این فصل 31 گل برای نچستریونایتد به ثمر رسانده و در لیگ برتر تنها 3 گل با رابین فن پرسی که با 27 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، فاصله دارد.

" ما بازیکنان زیادی داشتیم که گل های زیادی برای ما به ثمر رساندند. من همیشه فکر می کردم که رونی بازیکنی است که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند. او اکنون به جایی رسیده که رکورد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است."

سرمربی اسکاتلندی همچنین در مورد مایکل اوون، دیگر مهاجم تیمش، که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت، گفت:" ما تلاش می کنیم مایکل را برگردانیم. اگر او به تمریناتش به همین ترتیب ادامه بدهد، مطمئنا برای دیدارهای پیش رو مد نظر خواهد بود زیرا او می تواند گل های مهمی برای ما در این مقطع به ثمر برساند."


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یوونتوس به دنبال رابین فن پرسی

به گزارش بخش بین المللی سایت گل، باشگاه یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن رابین فن پرسی، مهاجم گلزن آرسنال است و حتی تماس هایی با مدیر برنامه های این بازیکن نیز داشتند.

یوونتوسی ها به دنبال به خدمت گرفتن چند ستاره جدید برای فصل آینده هستند و به همین دلیل به شدت شرایط بازیکنانی مانند ایکر مونیاین از اتلتیک بیلبائو و فرناندو تورس از چلسی را زیر نظر دارند اما به نظر می رسد کاپیتان 28 ساله توپچی ها گزینه اول آنها برای تقویت خط حمله است.

فن پرسی تا سال 2013 با آرسنال قرارداد دارد و هنوز حاضر به تمدید قراردادش با توپچی ها نشده است.

این در حالی است که ایوان گازیدیس، نایب رئیس باشگاه آرسنال، اعلام کرد حتی اگر فن پرسی قراردادش را تمدید نکند، در تابستان فروخته نخواهد شد .

با این وجود، گفته می شود که این ستاره هلندی دوست دارد به باشگاهی برود که بتواند در آن برای کسب جام بجنگد و همچنین دستمزد بیشتری دریافت کند.

 هنوز مشخص نیست که فن پرسی علاقه مند به رفتن به یوونتوس هست یا خیر.

فن پرسی در سال 2004 از فاینورد به آرسنال پیوست و بعد از جدایی آنری و فابرگاس، بازوبند کاپیتانی این باشگاه را به بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
او تاکنون بیش از 120 گل برای توپچی ها به ثمر رسانده و در حال حاضر با 27 گل زده در 34 دیدار، در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ برتر قرار دارد.


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برنامه دیدارهای هفته 34 سری آ

دیدارهای هفته سی و چهارم سری آ از فردا با انجام چهار دیدار آغاز خواهد شد اما مهمترین دیدارهای هفته روز یکشنبه برگزار می شود. میلان این هفته میزبان بولونیاست و در مهمترین دیدار هفته، یوونتوس از رم پذیرایی خواهد کرد؛ دیداری که می توانست بار دیگر صدر جدول را از شاگردان کونته بگیرد.

 

شنبه

کیه وو- اودینزه

پارما کالیاری

کاتانیا- آتالانتا

ناپولی- نووارا

یکشنبه

فیورنتینا- اینتر

میلان- بولونیا

چزه نا- پالرمو

جنوا- سیه نا

لاتزیو- لچه

یوونتوس- آ اس رم


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برنامه بازی های هفته 35 لیگ برتر

دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از فردا با انجام 7 دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین دیدار، آرسنال و چلسی در دربی بزرگ لندن به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان دی متئو بعد از شکست دادن بارسا در دیدار رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ از اعتماد به نفس زیادی برخوردارند و در مقابل توپچی ها می خواهند شکست عجیب هفته گذشته مقابل ویگان را جبران کنند. شاگردان ونگر در دیدار رفت در استمفوردبریج 5-3 آبی ها را شکست دادند اما از آن زمان اوضاع در تیم چلسی تغییر زیادی کرده است.

تیم های تاتنهام و نیوکاسل، رقبای آرسنال و چلسی، برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول هم فردا مقابل کیو پی آر و استوک به میدان خواهند رفت.

اما دیدارهای دو مدعی قهرمانی روز یکشنبه برگزار خواهد شد. منچستریونایتد میزبان اورتون است و سیتی در خانه وولوز به میدان می رود.

شنبه

آرسنال- چلسی

استون ویلا- ساندرلند

بلکبرن- نوریچ

بولتون- سوانسی

فولام- ویگان

نیوکاسل- استوک سیتی

کوئینزپارک رنجرز- تاتنهام

یکشنبه

منچستریونایتد- اورتون

لیورپول- وست بروم

وولوز- منچسترسیتی


|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');