تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 62410
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


پاداش قهرمانی پرسپولیس : بالای 4 میلیون تومان !

محمد رویانیان ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احتمالا از قهرمانی این تیم در جام ولایت راضی و خوشحال به نظر می رسد . او دیشب بعد از برگزاری داربی تهران در جمع سرخپوشان حاضر شد و وعده داد که پاداش ویژه ای به مناسبت این قهرمانی به بازیکنان پرداخت می کند .
گویا قرار است که میزان این پاداش در جلسه رویانیان با استیلی تعیین شود اما شنیده می شود که میزان پاداش بالای 4 میلیون تومان خواهد بود .
رقمی که خیره کننده و عجیب به نظر می رسد . احتمالا اگر شب گذشته قرمزها موفق به پیروزی مقابل استقلال می شدند این رقم شاید به 10 میلیون تومان هم می رسید !


|

نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


لیونل مسی: به ایگواسو رأی بدهید

لیو مسی، مهاجم آرژانتینی ویدیویی روی اینترنت گذاشته و در آن از آبشار ایگواسو به عنوان یکی از عجایب هفت‌گانه دنیای جدید حمایت کرده است.

مسی از طرفدارانش خواسته در سایت 7Wonders که عجایب هفت‌گانه دنیای امروزی را انتخاب می‌کند به آبشار ایگواسو رای دهند. این رای‌گیری در 11 نوامبر به پایان می‌رسد.

مسی دو ویدیو ضبط کرده: یکی برای طرفداران آرژانتینی و دیگری برای سایر مردم دنیا. او خواستار آن شده که مردم از طریق پیامک و رای اینترنتی به این آبشار زیبا رای دهند که بین دو کشور برزیل و آرژانتین قرار دارد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برهاني: مهاجمان نو كه مي‌آيند كهنه‌ها فراموش مي شوند!

بعد از مهرداد اولادی این بار نوبت ارش برهانی بود که از کادر فنی تیمش گله گذاری کند .
 به گزارش گل به نقل از ایسنا مهاجم تيم استقلال پس از پايان ديدار استقلال و پرسپوليس كه با تساوي دو بر دو همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار كرد:‌ من واقعاً امروز از غيرت بازيكنان استقلال لذت بردم. آن‌ها با وجود اين‌كه تمرين هاي بسيار كمي براي اين بازي انجام داده بودند بسيار خوب بازي كردند، حتي شما ديديد كه ما از دقيقه 70 به بعد توان دويدن را هم نداشتيم؛ اما خوشحاليم كه بازي مساوي شد و هواداران هر دو تيم راضي به خانه رفتند. برهاني ادامه داد: البته من با بازيكنان پرسپوليس هم كه صحبت مي كردم آن‌ها خسته بودند؛ اما آن‌ها به نسبت ما شرايط بهتري داشتند؛ چرا كه چهار روز براي اين بازي تمرين كرده بودند. ما پس از بازي با ناسيونال فقط دو جلسه ريكاوري كرديم و به همين خاطر كيفيت بازي هم خيلي پايين آمده بودند با اين حال هر دو تيم موقعيت‌هاي بسياري به دست آوردند.

مهاجم استقلال در پاسخ به اين سئوال كه چرا استقلالي ها در مراسم اهداي جام شركت نداشتند گفت: من كه نفهميدم چه اتفاقي افتاد اين جام مبارك پرسپوليسي ها باشد. برهاني در ادامه درباره ناراحتي اش از نيمكت نشيني در هفته هاي گذشته گفت: من در اين چند وقت فراز و نشيب هاي زيادي را از لحاظ شرايط روحي و رواني تجربه كردم، البته شايد اين به خاطر توقع زياد من بوده، ما امسال در استقلال در خط حمله سرمان شلوغ شده است. وقتي نو به بازار مي آيد كهنه ها هم فراموش مي‌شوند.
وي افزود: مطمئناً هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نيست و همه دوست دارند كه در زمين باشند خود من هميشه سعي مي‌كنم براي استقلال بهترين بازيهايم را انجام دهم. من از نيمكت نشيني ناراحت نيستم و استقلال را خيلي دوست دارم؛ اما  اين دوست داشتن  نباید يك‌طرفه باشد و دوست دارم كه اين
موضوع از سوي طرف مقابل هم وجود داشته باشد.
 برهاني با اشاره به اين‌كه هيچ وقت به نيمكت نشيني اعتراض نكرده ادامه داد: بعد از بازي ذوب آهن خبرنگاري از من پرسيد از وضعيت خودت راضي هستي و من هم گفتم فكر مي‌كنم بايد در اين بازي بازي مي كردم.
برهاني درباره استقبال كم هواداران از اين بازي هم گفت: از بچگي تا به حال آنقدر داربي را كم تماشاگر نديده بودم.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پرسپولیس 2- استقلال 2: اولین جام فصل به استیلی رسید!

دوشنبه 16 آبان 1390- ورزشگاه آزادی- جام ولایت

تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده

کارت زرد: جواد شیرزاد، فریدون زندی(استقلال) مامادو تال، میثاق معمارزاده (پرسپولیس)

اخراج: علیرضا محمد(79)

ترکیب استقلال: هادی زرین‌ساعد، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، جواد شیرزاد، مهدی‌ امیرآبادی، کیانوش رحمتی،‌ حمید عزیززاده(55- ژاک الونگ)، محسن یوسفی(46- علی حمودی)، فریدون زندی(78- توحید غلامی)، ‌آرش برهانی و اسماعیل شریفات.

 ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(87- روح الله سیف اللهی)، حسین بادامکی، امیرحسن فشنگچی(73- محمد منصوری)، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، مامادو تال، وحید  هاشمیان (88- مهرداد اولادی) و هادی نوروزی.

نگاه کلی: پرسپولیس توانست با تساوی مقابل استقلال در یک جام سه جانبه به نام جام ولایت به مقام قهرمانی برسد.
 به گزارش سایت گل، سرخپوشان پرسپولیس که در دیدار اول مقابل ناسیونال پاراگوئه موفق شده بودند با تک گل هادی نوروزی به برتری برسند، در دومین و آخرین دیدارشان مقابل استقلال تن به تساوی دو بر دو دادند و با این مساوی این جام را بالای سر خود ببرند. حمید استیلی که این روزها واقعاً تحت فشار بسیار است، از همان اول ترکیبی هجومی را روانه میدان کرد و این شجاعت وی حملات پی در پی تیمش بود که در دقیقه شش به نتیجه رسید و سرخپوشان به پنالتی دست پیدا کردند که این پنالتی را هادی نوروزی مثل بازی اول تبدیل به گل کرد.
 درست بعد از چند دقیقه باز هم حملات پرسپولیس می‌رفت که یک نتیجه خارق‌العاده را به نفع این تیم رقم بزند. دو تک به تک از دست رفته توسط وحید هاشمیان و فشنگچی می‌توانست پرسپولیسی‌ها را تا دقیقه 16 با نتیجه سه بر صفر پیش بیندازد اما بی‌دقتی این دو بازیکن باعث شد که همان یک گل تا دقایق پایانی نیمه اول رقم بخورد . از این لحظه به بعد استقلال حاکم بازی بود و موقغیتهای زیادی روی دروازا حریف ایجاد کرد اما در تهایت در لحظات پایانی نیمه اول باز هم آرش برهانی به پرسپولیس گل زد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
نيمه دوم با حملات بازيكنان تيم پرسپوليس آغاز شد و اين تيم به سرعت و دردقيقه 46 توسط هادي نوروزي به گل دوم دست يافت و از تيم استقلال پيش افتاد درادامه ببازيكنان تيم استقلال كه نتيجه بازي را از دست رفته مي ديدند حملات گسترده اي را روي دروازه حريف طراحي كردند و صاحب موقعيت هايي شدند كه با بي دقتي مهاجمان اين تيم اين فرصت ها از دست رفت اما اين پايان كار نبود و با گلزني حنيف عمران زاده كه در دقيقه 70 براي استقلال به ثمررسيد بارديگر بازي به تساوي كشيده شد.

درادامه و با دريافت دومين كارت زرد عليرضا محمد دردقيقه 79 از زمين بازي اخراج و اين تيم دقايق باقي مانده اين ديدار را 10 نفره ادامه دادند اما اين مساله باعث شكست اين تيم مقابل استقلال نشد چرا كه بازيكنان اين تيم از فرصت بدست آمده نتوانستند استفاده كرده و نتيجه اين بازي را به سود خود خاتمه دهند و اين بازي با همان نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

با این قهرمانی حمید استیلی کمی فشارهای ناشی از عملکرد ضعیف پرسپولیس بیرون آمد. حال باید دید این قهرمانی می‌تواند روحیه و شرایط قرمزها را در ادامه لیگ بهتر کند یا باز هم پرسپولیس به حرکت لاک‌پشتی ادامه خواهد داد

شرح گلها:

دقیقه 6 (1- 0): خطای عزیززاده روی فشنگچی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به ارمغان آورد که هادی نوروزی این ضربه را تبدیل به گل اول پرسپولیس کرد.

دقیقه 32 (1-1): سانتر بلند امیرآبادی از میانه های میدان با ضربه سر آرش برهانی در گوشه دروازه پرسپولیس جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 46 ( 2-1): پاس عمقی دقیق فشنگچی در گوشه محوطه جریمه به نوروزی رسید و ضربه زیبای مهاجم پرسپولیس در گوشه مخالف دروازه استقلال جای گرفت.

دقیقه 70( 2-2): ضربه کرنر ارسالی فریدون زندی با ضربه سر عمران زاده درون دروازه پرسپولیس جای گرفت تا نام مدافع استقلال نیز در فهرست گلزنان تاریخ دربی ثبت شود.

بهترین بازیکن: هادی نوروزی که با سه گل زده آقای گل این رقابت‌ها اعلام شد، در بازی با استقلال با دوگلی که به این تیم زد، یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. در ضمن از بازی خوب اسماعیل شریفات و حسین بادامکی هم باید تقدیر کرد.
 اتفاق ویژه: مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال که برای دومین‌بار سوت آغاز بازی دربی را به صدا در آورد در چند صحنه اشتباهاتی داشت. در اوایل بازی خطای شدید شیرزاد روی فشنگچی می‌توانست کارت قرمز همراه داشته باشد که مظفری‌زاده با ملایمت با این بازیکن برخورد کرد و کارت زرد به این بازیکن نشان داد، اما در نیمه دوم خطای هند محمد با کارت قرمز همراه بود که در این صحنه هم مظفری‌زاده می‌توانست مثل شیرزاد با کمی لطافت از این حرکت محمد بگذرد اما او را اخراج کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی هم او می‌توانست  برای استقلال هم پنالتی اعلام کند که به سادگی از روی این صحنه گذشت.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


عنایتی: بازی با استقلال 6 امتیار دارد/گل بزنم خوشحالی نمی کنم

رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبای قم این روزها با آمادگی کامل همراه با تیمش در اردوی کیش تمرین می کند،فوتبالیستی که به قول خودش همیشه 70 کیلو وزن دارد و زیاد و کم نمی شود.او در مورد این اردو می گوید:«در کیش اردوی آماده سازی خود را برگزار کردیم تا با برنامه ریزی کادر فنی آماده شروع دوباره بازیها شویم.»
او در ادامه در مورد آمادگی خودش حرف می زند:«خوشبختانه شرایط بدنی من به گونه ای است که اضافه وزن پیدا نمی کنم. حتی خودم می خواهم چند کیلو وزنم اضافه کنم ولی این اتفاق نمی افتد که خودش نقطه مثبتی بزرگ است. جدا از این از نظر هوازی هم در بهترین شرایط ممکن قرار دارم. جدا از این تا زمانی که فوتبال بازی می کنم برای رسیدن به اهداف بزرگی که در سر دارم تلاش
می کنم مگر آنکه از فوتبال خداحافظی کرده باشم.»
 رضا چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد و می توانست آمار گل هایش را بالاتر ببرد.او می گوید:«متأسفانه 6 بازی را به دلیل مصدومیت غایب بودم و اگر این اتفاق نمی افتاد، شک نکنید گل های بیشتری می زدم.من به آقای گلی فکر می کنم و یکی از اهدافم است.»
عنایتی در هفته سیزدهم باید مقابل استقلال قرار بگیرد تیمی که خاطرات زیادی در آن دارد.عنایتی می گوید:«به نظر من بازی با استقلال 6 امتیاز دارد. فاصله ما با این تیم یک امتیاز است و اگر آنها را شکست دهیم شرایط صبا عالی خواهد شد. حریف هم تیمی قدرتمند و پرستاره است که یک لحظه هم نباید از آنها غافل شویم.»
او در پاسخ به این سوال که اگر به استقال گل بزنی خوشحالی می کنی تاکید می کند:«اطمینان داشته باشید اگر این اتفاق بیفتد خوشحالی نمی کنم. استقلال و هواداران این تیم برای من یادآور خاطرات شیرین زیادی است که هیچ وقت آنها را از یاد نخواهم برد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


حدادی فر: نیم فصل دوم به تراکتورسازی می روم

قاسم حدادی فر كه مدتی پيش از ناحيه رباط داخلي پاي چپ آسيب ديده بود اين بار همان مصدوميت را در پاي راست خود تجربه كرد تا يك ماهي دور از میادین باشد.
او می گوید:« نيمه اول بازي با شهرداري تبريز بود كه روي پاي ميثم بائو تكل زدم و مصدوم شدم. به خاطر همين آسيب‌ديدگي هم نتوانستم بازي را ادامه دهم و تعويض شدم.حالا هم باید یک ماه یا بیشتر از میادین دو باشم.» حدادی فر اگر مصدوم می شد شاید الان در اردوی تیم ملی بود.
خودش در این مورد می گوید:«مدارك من را گرفته بودند و براي حضور در بحرين تمام كارها را انجام داده بودم. قسمت نشد كه همراه تيم ملي باشم و در اين دو بازي ساير بازيكنان را همراهي كنم.البته زياد مهم نيست چرا كه تيم ملي آنقدر بازيكن خوب و موثر دارد كه مي‌تواند به راحتي بحرين را در منامه شكست دهد. اميدوارم زودتر سالم شوم و بتوانم بار ديگر براي تيم ملي بازي كنم.»
حدادی فر برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باید از ذوب آهن جدا شود و گویا مقصد او تراکتورسازی تبریز است.خودش در این خصوص می گوید:«براي نيم‌فصل دوم از ذوب آهن جدا مي‌شوم و به تراكتورسازي مي‌روم.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آنژی شایعه انتقال قرضی اتوئو در ژانویه را رد کرد

باشگاه آنژی ماخاچ قلعه انتقال قرضی ساموئل اتوئو در تعطیلات زمستانی لیگ روسیه به تیم های غرب اروپا را رد کرد.

به دلیل سرمای شدید روسیه رقابتهای لیگ این کشور مدت زیادی تعطیل خواهد بود باشگاه های بزرگ اروپایی اکنون آمادگی خود را برای جذب این مهاجم کامرونی اعلام کرده اند.

پیش از این گفته می شد اتوئو برای کمک به اینتر بحران زده به تیم سابقش باز می گردد و این در حالی است که پاری سن ژرمن هم علاقه خود را برای جذب این بایکن اعلام کرده است.

اما سران آنژی تمام این شایعات را تکذیب می کنند. مدیر باشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اتوئو با ما قرارداد دارد و ما هم به هیچ عنوان او را در اختیار تیم دیگر قرار نمی دهیم نه به صورت قرضی و نه به صورت دائمی."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


یوپ هاینکس: می دانستیم مقابل آگسبورگ دیدار دشواری خواهیم داشت

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد از قبل می دانستند که دیدار دشواری مقابل آگسبورگ در پیش دارند و به هیچ وجه تیم حریف را دست کم نگرفتند.

بسیاری انتظار داشتند بایرن در دیدار روز گذشته با نتیجه ای پرگل مقابل آگسبورگ به پیروزی برسد اما آنها در نهایت به برد 2-1 رضایت دادند.

هاینکس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این همان چیزی بود که ما انتظار داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم هشدار داده بودم. هیچ دیدار آسانی وجود ندارد، به ویژه در نیمه های دوم.

ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم از حریف پیش بیفتیم. ما می توانستیم با زدن گل سوم، کار را تمام کنیم اما این اتفاق رخ نداد تا ما تا پایان کار سختی داشته باشیم.

آگسبورگ حتی زمانی که با دو گل عقب افتاد دست از جنگیدن برنداشت و فوتبال بسیار خوبی ارائه دادند."

بایرنی ها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند رده دومی ، در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بوفون:دل پیه رو دوباره شگفت زده مان می کند

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان يوونتوس در گفت و گو با شبكه «اسكاي» به تكنيك بالاي پيرلو و اسطوره بودن دل پيرو در تاريخ يووه اشاره كرد:«پيرلو خصوصياتي دارد كه از او بازيكن وي‍ژه اي مي سازد. بازيكني مانند پيرلو يك امتياز خاص براي مربي است و حالا او تضميني براي نتيجه گيري ماست. امسال خصوصياتي كه او در تيم به عهده گرفته مهم است و مطمئنا او نيز از عهده مسوليتش برمي آيد
به گزارش یوونتوس دات آی آر  بوفون در خصوص شرايط اين روزهاي دل پيرو نيز گفت:«كسي نمي تواند پنهان كند كه او بارها و بارها از مشكلات به نحو عجيبي برگشته و حالا هم يك بار ديگر همه را شگفت زده خواهد كرد. همه مي دانيم كه او از نظر آمادگي مشكلي ندارد و جز بهترين بازيكنان تيم است.من تصور نمي كنم كه اين آخرين فصل اله باشد او هميشه روياي بسياري از مديران و باشگاه ها بوده اما وفادار ماند تا در تاريخ يوونتوس نمونه باشد.»


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


کریس رونالدو: مسوت اوزیل من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با ستایش از مسوت اوزیل، اعلام کرد احساس می کند بازی در کنار این ستاره آلمانی، او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است.

اوزیل در سال 2010 از برمن به رئال پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت رئال تبدیل شد و رونالدو نیز از بازی در کنار او خوشحال است.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" بله، مسوت من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد. وقتی در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنید، نمایش بهتری خواهید داشت.

اوزیل فوق العاده است. او می تواند بازی حریف را بخواند و می داند چه زمانی باید پاس بدهد یا دریبل بزند. او خیلی راحت این کار را می کند.
ما ارتباط خوبی با هم داریم و این شرایط را بهتر کرده است. من بازی کردن در کنار او را خیلی دوست دارم. او فوق العاده است."

رونالدو در رقابت های این فصل لالیگا، در 11 دیدار، 13 گل به ثمر رسانده است.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');