تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 62399
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


یواخیم لوو به دنبال امتحان ترکیب های جدید در تیم ملی آلمان

به گزارش رسانه های آلمانی، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارند در دو دیدار دوستانه پیش روی تیمش مقابل اوکراین و هلند، ترکیب های جدیدی را امتحان کند.

به همین دلیل، او به فیلیپ لام، کاپیتان تیمش برای هر دو دیدار و به مانوئل نویر برای دیدار مقابل اوکراین استراحت داد و و در مقابل رون روبرت زیلر، بازیکن هانوفر را برای اولین بار به تیم ملی آلمان فراخواند.

از سوی دیگر، علی رغم اینکه او قبلا گفته بود مسوت اوزیل و ماریو گوتزه به دلیل شباهت سبک بازی، همزمان در ترکیب تیم قرار نخواهند گرفت، قصد دارد در دیدار مقابل اوکراین از هر دو به طور همزمان استفاده کند. به این ترتیب اوزیل در پست همیشگی اش بازی خواهد کرد و گوتزه در بال راست قرار خواهد گرفت.

آرایش تیم نیز برخلاف گذشته که 4-5-1 بود، در این دیدار 4-4-2 خواهد بود. کلوزه و ماریو گومز دو مهاجم ژرمن ها در این آرایش خواهند بود.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


دادكان نامه نصرتي را امضا نكرد: من از هر دويشان حمايت مي‌كنم

 

اولين نامه‌اي در حمايت از محمد نصرتي امضا شد در روز سه‌شنبه رسانه‌اي شد و نام افرادي مثل امير قلعه‌نويي، هادي ساعي، يوسف كرمي و ... را در ذيل خود داشت.
نكته جالب اين است كه اين نامه را براي امضا پيش محمد دادكان رئيس سابق فدراسيون فوتبال هم برده‌اند اما دادكان از امضا اين نامه خودداري كرده است. به گزارش سايت گل دادكان با اشاره به اينكه هر دو اين بازيكنان بايد به يك اندازه مشمول تخفيف يا بخشش بشوند گفته است اگر نام شيث را به نام مذكور اضافه نمي‌كنند دوست ندارد آن را امضا كند و وقتي اين اتفاق رخ نمي‌دهد او هم از اين كار خودداري مي‌كند. آ
نچه در مورد شيث رضايي وجود دارد سوابق قبلي اوست كه باعث شده فعلا هيچ حمايتي به سودش رقم نخورد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


میلیتو: از بودن در اینتر راضی هستم

دیه گو میلیتو، مهاجم اینتر، تایید کرد که قصد دارد اینتر را ترک کند؛ این در حالی است که اخیرا شایعاتی در مورد بازگشت او به جنوا، تیم سابقش به گوش می رسد.

این ملی پوش آرژانتینی در سال 2009 از جنوا به اینتر پیوست و در اولین فصل حضورش در این باشگاه فوق العاده ظاهر شد.

با این وجود، او در یک سال اخیر بازی های چندان خوبی در نرآتزوری به نمایش نگذاشته و بارهای شایعه جدایی اش از اینتر منتشر شده است.

او بارها تاکید کرده بود که قصد دارد در اینتر بماند اما برای اولین بار احتمال بازگشتش به جنوا را رد نکرد.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" ممکن است اینتر را ترک کنم؟ در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقتی رخ خواهد داد. رئیس باشگاه جنوا علاقه زیادی به من دارد. من هم روی او حساب زیادی می کنم زیرا زمانی که در آرژانتین بازی می کردم، او اولین نفری بود که به من اعتماد کرد.

من همیشه از او متشکرم زیرا او به من شانس بازی در ایتالیا را دارد. با این وجود من در حال حاضر از بودن در اینتر راضی هستم.

در حال حاضر بازی اینتر هستم و تنها به این تیم فکر می کنم. اما باز هم تاکید می کنم در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست."

میلیتو تا تابستان 2014 با اینتر قرارداد دارد.



|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


با ادامه مصدومیت پژمان نوری؛ حسین بادامکی به تیم ملی دعوت شد

 

حسین بادامکی هافبک تیم پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. مصدومیت پژمان نوری باعث شد کادرفنی برای جلوگیری از تشدید این موضوع به این بازیکن استراحت بدهد. بدین ترتیب نوری در بازی مقابل بحرین و اندونزی حضور نخواهد داشت.طبق تصمیم کادر فنی حسین بادامکی هافبک پرسپولیس جایگزین پژمان نوری شد. وی پس از بازی امروز پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام ولایت به اردوی تیم ملی می‌پیوندد.

تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین و اندونزی روز چهارشنبه تهران را ترک می‌کند.ملی پوشان 20 آبان به مصاف بحرین می‌روند و سپس بیست و چهارم همین ماه در جاکارتا میهمان اندونزی خواهند بود.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


برای اولین بار در سه فصل اخیر؛ فاصله سه امتیازی رئال با بارسا

 

با پیروزی 7-1 شب گذشته رئال مقابل اوساسونا و تساوی 2-2 بارسا مقابل بیلبائو، اختلاف  دو تیم در صدر جدول به سه امتیاز افزایش پیدا کرد. این اولین بار از فصل 09-2008 است که آبی و اناری ها از رقیب دیرینه شان 3 امتیاز عقب می افتند.

در واقع از زمانی که گواردیولا هدایت بارسا را برعهده گرفت، هیچ گاه بارسا با این تعداد امتیاز، پشت سر رئال قرار نگرفته بود.

آخرین باری که رئالی ها با اختلاف بیش از سه امتیاز بالاتر از بارسا در صدر قرار داشتند، در فصل 08-2007 بود که آنها بعد از 125 روز صدرنشینی، با 8 امتیاز اختلاف با بارسا، به قهرمانی رسیدند.

بیشترین فاصله امتیازی رئال نسبت به بارسا از زمان حضور گواردیولا در نوکمپ، مربوط به ابتدای فصل 09-2008 بود که رئال 2 امتیاز بیشتر از حریف داشت.

اما نتایج ضعیف بارسا در دیدارهای خارج از خانه ای فصل و  سه تساوی مقابل در این دیدارها، اختلاف آنها و رئال را به سه امتیاز افزایش داد.

این در حالی است که رئالی ها در 10 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها به پیروزی رسیدند.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


بیلسا: بارسا معجزه کرد


مارسلو بیلسا سرمربی اتلتیک بیلبائو که تیمش در نهایت به تساوی 2-2 مقابل بارسلونا رضایت داد از عملکرد شاگردانش راضی است اما معتقد است تیمش باید در این دیدار پیروز می شد.

او بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" بازی برابری بود و من از تلاش و جنگندگی بازیکنانم در این دیدار بسیار راضی هستم. بارسا تقریبا معجزه کرده و بازی باخته را در ثانیه های پایانی بازی با پیروزی عوض کرد.

بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی تمام تلاش شان را به خرج دادند و بازی صحنه های زیبای زیادی داشت مانند جدال آبیدال و مونیان که از ابتدا تا انتهای بازی دیدنی بود"

بیلسا در مورد سئوال خبرنگاری که از او در مورد مسی پرسید گفت:" مسی در این بازی فوق العاده بود و اگر او برای بارسا در زمین نبود اکنون ما سه امتیاز بازی را کسب کرده بودیم. مسی بازیکن پیش بینی نشده ای است و تمام تعریف و تمجید هایی که از او می شود به حق است. بدون شک او بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان است."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ساندرو روسل: هر روز خدا را شکر می کنم که رئیس باشگاه بارسلونا هستم

 

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسا، اعلام کرد به دلیل برعهده داشتن چنین پستی هر روز خدا را شکر می کند.

روسل که در زمان ریاست خوان لاپورتا، نایب رئیس باشگاه بارسلونا بود، بعد از اختلافاتی که با لاپورتا پیدا کرد، به رقیب او تبدیل شد و سرانجام دو سال پیش در انتخابات ریاست باشگاه، با بالاترین رای، ریاست باشگاه کاتالانی را برعهده گرفت.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما بهترین مربی و بازیکنان دنیا را داریم؛ چهار کاپیتان از بهترین تیم های ملی دنیا و بسیاری از بازیکنان ما از آکادمی جوانان باشگاه آمده اند.

ما یک باشگاه بسار بزرگ هستیم، شرایط اقتصادی مان به ثبات رسیده؛ در سراسر دنیا به فوتبالی که ما بازی می کنیم، احترام گذاشته می شود و طرفداران هم ارزش زیادی برای ما قائل هستند. همه اینها باعث خوشحالی ماست.

امیدوارم در این شرایط بد اقتصادی در سراسر دنیا، ما بتوانیم باشگاه را به سطح بالاتری برسانیم. رئیس چنین باشگاهی بودن یک افتخار است. چنین پستی هیچ وقت برای تان عادی نمی شود. و اطمینان می دهم که هر روز خدا را به خاطر داشتن این پست شکر می کنم."


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


غیبت رونی در دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل سوئد و اسپانیا

 

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد وین رونی، ستاره منچستریونایتد، در دو دیدار دوستانه پیش روی سه شیرها مقابل اسپانیا و سوئد به میدان نخواهد رفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد سه جلسه محرومیت این مهاجم دردسرساز فرجام خواهی کرده اما کاپلو قصد ندارد در حالی حاضر رونی را به تیمش دعوت کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با او صحبت کردم و به او گفتم که برای این دو بازی به تیم دعوت نخواهد شد. رونی به خوبی شرایط را درک کرد.

می خواهم از بازیکنانی استفاده کنم که بتوانند جای رونی بازی کنند. باید به قابلیت های سایر بازیکنان هم پی ببرم  زیرا دیدار مقابل اسپانیا دیدار مهمی خواهد بود.

اسپانیا نسبت به سایر تیم ها بسبک متفاوتی دارد و پست رونی هم پست بسیار حساسی است؛ نه تنها در این دیدار، بلکه در یورو.

 

می خواهم بازیکنان متفاوتی را امتحان کنم."

 

او همچنین در مورد حضور یا غیبت رونی در یورو 2012 گفت:" رونی بازیکن مهمی است اما باید در انتظار پاسخ یوفا به فرجام خواهی اتحادیه فوتبال اتگلیس باشیم. بعد از اینکه همه چیز مشخص شد، در این مورد تصمیم گیری می کنم."

او در مورد دیدار مقابل اسپانیا نیز گفت:" این دیدار، دیدار دشواری برای ما خواهد بود زیرا آنها کیفیت بالایی دارند. آنها قهرمانی یورو و جهان هستند . برای همه بازیکنان حضور در این دیدار مهم است زیرا از اهمیت بازی مقابل قهرمان جهان آگاهه هستند."

|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پیشنهاد 10 میلیون پوندی رئال برای جذب مدافع یونایتد

 

به نوشته رسانه های اسپانیایی ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید قصد دارد با پیشنهادی 10 میلیون پوندی سر الکس فرگوسن را برای فروش نمانیا ویدیچ مدافع خود در ژانویه متقاعد کند.

فرگوسن اخیرا اعلام کرده با آمدن فیل جونز و کریس اسمالینگ دیگر تضمینی برای فیکس بازی کردن بازیکنانی مثل ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ وجود ندارد، از همین رو مورینیو می خواهد به این مدافع صرب حضور در ترکیب ثابت رئال را تضمین دهد.

به دلیل مصدومیت های متوالی و انتقادهای هواداران ویدیچ اخیرا از تیم ملی صربستان خداحافظی کرد تا با تمرکز روی بازی های باشگاهی اش در یونایتد برای مدت طولانی تری در اوج فوتبال بازی کند.

گفته می شود این آخرین فصل حضور ریو فردیناند در یونایتد است و در صورتی که ویدیچ هم اولدترفورد را ترک کند فرگوسن بار دیگر باید در تابستان به دنبال خرید دو مدافع جدید باشد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


60 میلیون چینی، بیننده پیروزی 7-1 رئال مقابل اوساسونا

دیدار روز گذشته رئال مادرید مقابل اوسوسونا که با پیروزی 7-1 شاگردان مورینیو به پایان رسید، در چین بینندگان زیادی داشت. براساس آمار تلویزیون بیجینگ تی وی، این دیدار که در ساعت 12 به وقت مادرید برگزار شد را 60 میلیون چینی تماشا کردند.

انجام بازی در این ساعت باعث شد تا چینی ها این فرصت را داشته باشند تا این بازی را به طور مستقیم ببینند زیرا به دلیل اختلاف ساعت دو کشور، چینی از دیدن بیشتر بازی های لالیگا محروم می شوند اما بازی دیروز در ساعت 19 به وقت چین برگزار شد.

همین تعداد هوادار فوتبال اسپانیا موجب شده تا مادریدی ها هر سال سفری به شرق آسیا دارند و بازی های لالیگا با قیمتی بالا به تلویزیون های این منطقه به فروش می رسد.

علی رغم اینکه تلویزیون دولتی چین دیدار روز گذشته را پخش نکرد اما 60 میلیون چینی این دیدار را به طور مستقیم تماشا کردند. این اولین بازی این فصل رئال بود که در چین پخش شد.


|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');