تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تازه ترین اخبار فوتبال جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 62339
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


لوئیس انریکه:این رمی است که من می خواستم

 لوئیس انریکه سرمربی رم بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نوارا ابزار امیدواری کرد این روند برای جلوروسی ادامه داشته باشد.

رم شب گذشته در دیدار مقابل نوارا سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد. پابلو اسوالدو و بویان دو بار دروازه نوارا را بازکردند و لوئیس انریکه نیز از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد

لوئیس انریکه می گوید:" پیروزی خوبی بود. فکر نمی کنم بویان دوست داشته باشد همیشه از روی نیمکت بازی را آغاز کند. او در این بازی خود را نشان داد."

"در نیمه نخست نوارا بسیار فیزیکی بازی کرد و پرس خوبی روی تیم ما وارد کرد. اما در نیمه دوم توانستیم تاکتیک خود را به آنها تحمیل کنیم. همیشه از بازیکنانم خواسته ام از همان دقیقه نخست تا پایان مانند نیمه دوم بازی شب گذشته ظاهر شوند."

"از این پیروزی خوشحالم اما امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و رم هم زیبا بازی کند و هم نتیجه را از آن خود کند."

رم با این پیروزی به رده هفتم جدول صعود کرد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


پیش‌بازی: آگسبورگ - بایرن مونیخ

 

آگسبورگ با ضربه سختی روبرو شده: زیمون ینچ، دروازه‌بان اصلی تیم انگشتش شکسته است. در کنار او گلیوس یوانیس، مارس دی‌یون، اووه مورله، داودا باه، مارسل انجنگ، موریتس نبل و اشتفان هاین هم غایب هستند.

اکسل بلینگ‌هاوزن، بازیکن سابق کایزرسلاترن هم سه‌شنبه در زانوی خود دردی حس کرد و مشخص نیست چه زمانی به میادین برخواهد گشت. تورستن اورل برای این بازی محروم است، چرا که هفته گذشته مقابل کلن کارت قرمز گرفت.

بایرن مونیخ هم مجبور است با کمی تغییر به میدان برود، چرا که باستین شواین‌اشتایگر در بازی مقابل ناپولی دچار شکستگی ترقوه شد و تا ژانویه دور از میادین است.

جانشین او در خط میانی مشخص نیست، اما آناتولی تیموشچوک گزینه اصلی برای حضور مقابل آگسبورگ است.

یوپ هاینکس گفته تغییر بزرگ دیگری در ترکیب تیمش نمی‌دهد، هرچند که شاید تونی کروس به عقب بیاید و در کنار لوییز گوستاوو قرار بگیرد. آرین روبن و برنو در این بازی بی‌تردید غایب هستند و هر دو همچنان مشغول مداوایند. جروم بواتنگ هم محروم است چرا که مقابل هانوفر اخراج شد و باید از جایگاه بازی را تماشا کند.

آیا می دانستید؟

  • مربی تازه‌واردها یوس لوهوکای است که در ژانویه 2007 در بروسیا مونشن گلادباخ دستیار یوپ هاینکس، مربی فعلی بایرن بود.
  • تنها سه بازیکن آگسبورگ توانسته‌اند مقابل باواریایی‌ها پیروز شوند: زیمون ینچ، اووه مورله و دومینیک راینهارت.
  • بایرن مونیخ در سه بازی اخیر خارج از خانه خود نتوانسته پیروز شود. 
  •  م ماریو گومز در 11 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا 12 گل زده است. این دستاوردی است که در 27 سال گذشته تنها یک بار تکرار شده بود.
  • بایرن مونیخ به ازای هر گلی که خورده 10 گل زده است. به این ترتیب است که آنها تفاضل گل خیره‌کننده 27+ دارند.

|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


ترابیان : حضور رحمتی در داربی عقلانی نیست !

 

 

عباس ترابيان روز دوشنبه در خصوص صحبت هاي پرويز مظلومي كه گفته بود به مهدي رحمتي براي ديدار با پرسپوليس نياز دارد، تاکید كرد: من چنين صحبتي را نشنيدم و در جريان آن نيستم. بعيد مي دانم كي روش با اين درخواست موافقت كند.

او اضافه كرد: اصلا عاقلانه و منطقي نيست كه دروازه بان اول تيم ملي را براي حضور در يك بازي دوستانه باشگاهي در اختيار استقلال قرار دهيم.

ترابيان خاطرنشان كرد: احتمال دارد رحمتي مقابل پرسپوليس مصدوم شود. در اينصورت چه كسي پاسخگو مي شود؟ اين كار عقلاني نيست و رحمتي در اردوي تيم ملي مي ماند.

چند روز پيش پرويز مظلومي در يك نشست خبري اعلام كرد به سيد مهدي رحمتي براي ديدار با پرسپوليس نياز دارد.

رحمتي هم اكنون در اردوي تيم ملي حضور دارد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


آرسنال به دنبال گوتزه؛ پیشنهاد 50 میلیون پوندی توپچی ها برای ستاره آلمانی

آرسن ونگر، سرمربي تيم فوتبال آرسنال انگليس قصد دارد با خريد 50 ميليون پوندي ماريو گوتزه از بورسيا دورتموند، ركورد نقل و انتقالات را در اين باشگاه بشكند.

به گزارش رسانه هاي انگليس، ونگر به همين منظور استيو رولی، رييس استعداديابي آرسنال را به آلمان فرستاد تا بازي اين بازيكن 19 ساله را در جريان برد سه شنبه گذشته مقابل المپياكوس تماشا كند.

رولي بعد از بازگشت از آلمان موافقت خود را براي جذب وي اعلام كرد و با توجه به نفوذي كه دارد احتمالا انتقال گوتزه قطعي شده است.

ونگر گوتزه آلماني را يكي از خوش آتيه ترين بازيكنان اروپا مي داند و قصد دارد وي را به هر قيمتي شده به خدمت بگيرد. اين در حاليست كه ركورد كنوني آرسنال در نقل و انتقالات متعلق به خريد 15 ميليون پوندي آندري آرشاوين از زنيت سنت پترزبورگ است.

گوتزه كه تاكنون 10 بار براي تيم ملي آلمان به ميدان رفته است، در ماه سپتامبر هنگامي كه در جريان تساوي 1 بر 1 آرسنال و دورتموند بازي كرد، توانست نظر ونگر را جلب كند.

از آنجايي كه به نظر مي رسد تمامي باشگاه هاي مطرح اروپا به دنبال اين هافبك تهاجمي هستند، آرسنال براي خريد او كار سختي را در پيش خواهد داشت.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


استقلال و پرسپولیس؛ پس از 31 سال در یک بازی غیر رسمی

هفتاد و دومین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی تورنمنت جام ولایت به مصاف هم می روند. این دربی در حالی برگزار می شود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال به زمان برگزاری آن اعتراض دارد و نارضایتی خود را دیروز پس از بازی با ناسیونال بروز داد. اما به نظر می رسد برگزاری این بازی قطعی است و فردا ساعت 16:30 سوت آغاز این دربی را سعید مظفری زاده به صدا در می آورد.
نکته جالب اینکه این اولین بازی غیر رسمی و یا غیر رقابتی دو تیم در سه دهه اخیر است. پرسپولیس و استقلال در سه دهه اخیر فقط در بازی های رسمی جام باشگاههای تهران، لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته اند و هیچ بازی دوستانه یا غیر رسمی نداشته اند. آخرین بازی دوستانه دو تیم در 13 تیر 1359 بود که به مناسبت خداحافظی مرحوم صفر ایرانپاک برگزار شد.
پرسپولیس و استقلال تاکنون 5 بار در بازی های غیر رسمی به مصاف هم رفته اند که 4 بازی دوستانه و یک بازی نیز در چارچوب جام اتحاد بوده است. اولین بازی دوستانه دو تیم در سال 1347 بود که به تساوی بدون گل انجامید. در سال 1349 بازی دوستانه را استقلال 3-2 برد و در سال 1358 نیز بازی دوستانه دو تیم ناتمام باقی ماند، در حالی که استقلال 1- صفر پیش بود. همچنین دو تیم در جام اتحاد تهران در سال 1352 نیز باهم روبرو شدند که استقلال 1- صفر این بازی را برد.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


رانیری: به فکر مردم جنوا هستیم

کلودیو رانیری سرمربی اینتر از طرف باشگاه همدردی و تاسف خود را برای خانواده شش نفری که در سیل شهر جنوا از دنیا رفتند ابراز کرد.

رانیری قرار بود امروز تیمش را در ورزشگاه لوئیجی فراریس مقابل جنوا هدایت کند اما به دلیل این حادثه غم انگیز و نامساعد بودن شرایط جوی این دیدار لغو شد.

رانیری می گوید:" دیدن این تصاویر از جنوا به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد، نسبت به مردم این شهر ابراز همدردی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود."

"متاسفانه هر سه یا چهار سال یکبار چنین اتفاقی رخ می دهد، واقعا جای تاسف است، امیدوارم این بار از این حادثه درس بگیریم و نگذاریم باز هم اتفاق بیفتد."

عواید حاصل از بلیت فروشی این بازی قرار است به مردم سیل زده منطقه لیگوریا برسد و کمکی برای آنها باشد.

رانیری در ادامه افزود:" این تنها کاری است که از دست فوتبال بر می آید. امیدوارم این بار به جای جمع آوری عواید حاصل از بلیت فروشی برای کمک به سیل زده ها قبل از حادثه به فکر باشیم و این هزینه را قبل از وقوع سیل انجام دهیم تا جان مردم در اما باشد."


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


گزارش روز : ادامه حسرت کاکا برای حضور در تیم ملی برزیل

 

ریکاردو کاکا ، هافبک تهاجمی رئال مادرید ، برای بازی مقابل اوساسونا در لیست انتخابی مورینیو قرار نگرفت . کاکا که در این فصل به نظر می رسید به روزهای اوج خود بازگشته است ، در بازی با رئال سوسیداد دچار کشیدگی عضله و کوفتگی در پای راست خود شد و نتوانست خود را به بازی با اوساسونا برساند .

همچنین کاکا بازی های دوستانه برزیل در هفته آینده را نیز از دست داد . کاکا که بعد از یک سال و چند ماه دوری از ترکیب تیم ملی برزیل بسیار امیدوار بود تا در بازی های دوستانه مقابل مصر و گابن بار دیگر در در ترکیب تیم ملی برزیل قرار گیرد ، امیدهای خود را بر باد رفته می بیند زیرا او باید برای طی دوره نقاهت مصدومیتش در مادرید بماند .

مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با اوساسونا در مورد کاکا گفت : او در این فصل متحول شده است و در مسیر پیشرفت قرار دارد و مطمئنا به روزهای اوجش بازخواهد گشت و این مصدومیت جزئی بی شک مانع از پیشرفت او نخواهد شد .


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


الگری: کاسانو بهترین سال دوران فوتبالش را پشت سر می گذاشت

 ماسیمیلیانو الگری سرمربی میلان معتقد است آنتونیو کاسانو بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر می گذاشت که دچار این بیماری شد.

کاسانو بعد از پیروزی سه بر دو میلان مقابل رم در هفته گذشته دچار ترومای مغزی شد و پزشکان اعلام کردند او هر چه زودتر باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

کاسانو احتمالا شش ماه از میادین دور خواهد بود و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

الگری در کنفرانسیو خبری روز گذشته برای بازی مقابل کاتانیا گفت:" مهم این است که عمل جراحی او موفقیت آمیز بوده و پزشکان اعلام کرده اند او شش ماه دیگر می تواند به میادین بازگردد. به نظر من او بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر می گذاشت که دچار این بیماری شد."

میلان امروز در ادامه هفته یازدهم رقابتهای سری آ در سن سیرو میزبان کاتانیا خواهد بود. آنها هم اکنون با 17 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده اند.


|

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');